,,Mary?" muž rozvalený na gauči, jako vorvaň na souši, otočil hlavu mým směrem, s neskrývaným údivem.,,Co tu děláš?",,Nevím... Asi jdu nakupovat?" sarkasmus. Zamračil se a otočil hlavu zpět k televizi.,,Proč odtud tak vyběhla Asha?",,Je to hysterka," zasměje se. Zhluboký nádech následný výdech a filtrace vzteku, pramenící z jeho naprosté arogance. Bože můj...,,Omluvte mě," vezmu tašku z linky a přejdu je klíčům od aut. Vezmu si BMW a rychle seběhnu dolů do garáže. Dálkově odemknu, vskočím do auta, tašku mrknu na sedadlo spolujezdce a tlačítkem si otevřu dveře garáže odkud, co nejrychleji vypálím. Bez ohledu na předpisy. Vezmu to směrem, kam jsem vezla Ashu do práce a nemusela jsem hledat moc dlouho, jelikož chudák holka seděla na pravé, opačné straně zastávky městské dopravy. Zabočila jsem na parkoviště vedle a rychle vystoupila a dálkově zamkla. Předběhla jsem cestu, přechod nepřechod.,,Asho!" křiknu na dívku, která stojí na prvním schodu autobusu. Zarází se.,,Mary?" zamračí se a opustí řadu a zamíří ke mě. Nemám nejlepší kondici a tak lapajíc po dechu přicházím k ní.,,Co tu děláš?",,Musela jsem tě dostihnout a zastavit," stále zbyrajíc ztracené plíce, ze sebe tlačím slova.,,Proč?" zamračí se.,,Kvůli Hiddlestonovi..."
,,Takže proto by jsi s ním nikdy nechtěla spát?" zeptá se po tom, co jí tak nějak řeknu, jak to s ním je.,,Dá se to tak vzít," prohodím.,,Hiddley není špatný člověk, jen mi přijde, že má své jakési nálady... Upřímně je o trošku lepší, než když jsem přišla," musím uznat, že je to pravda.,,Aha," prostě odvětí a mlčí.,,A proč jsi se tak urychleně spakovala?",,Chtěl mě využít... Proč každý, o kom si myslím, že bude ten pravý, který mě nebude chtít jen k tomu jednomu, je ve skutečnosti jen další parchant a oplzlý hulvát," povzdechne si.,,Není to lehký... To vím.",,Chci ti pomoct Asho. Kdyby něco," z kapsy vytáhnu vizitku:,,Zavolej mi," ukážu na druhé číslo. Soukromé.,,Jsi zatím nejmilejší pěkná holka, kterou jsem potkala," uměji se.,,Děkuji," trošku zrudne. Asi ji lidi moc upřímných pěkných věci neříkají.,,Kde bydlíš?",,Za městem,",,Pojď svezu tě," vezmu ji za zápěstí a vybídnu k pohybu. Čapne svojí kabelku a bez námitek za mnou pokračuje. Přejdeme silnici a nastoupíme do černého BMW. Dle adresy, kterou mi nadiktovala Asha a já ji poté naťukala do navigace, jsme se vydali směrem před Londýn se zataženou oblohou. Asi zase bude pršet.,,Takže, ty Toma nemáš ráda?"
,,Mám, nemám... Jak se to vezme. Nevidím v něm špatného člověka. Zajímalo by mě proč se tak chová...," obhájím ho.,,Myslím si, že jen potkal špatné lidi a od nich se to naučil." Na křižovatce zahnu doprava a pokračují k semaforům o pár metrů dál.,,Slyšela jsem nějaké zvěsti, že prý Tom někomu velmi vážně ublížil...," zamračí se. Nerada lžu.,,Slyšela jsem o tom." Ale budu muset...,,Co je na tom pravdy netuším..." pohodím rameny. Nemohla jsem to říct. Bylo by to v neprospěch obou.
Dojeli jsme před malou bytovou jednotku s oranžovo-fialovou barvou. Upřímně otřesné. Kombinace od někoho slepého, nejspíše.,,Děkuji za svezení,",,Rádo se stalo... A Asho," nakloním se přes sedadlo spolujezdce: ,,Vím, že to asi nechceš slyšet, ale... S Hiddlestonem to není na dlouho. Bohužel střídá dívky jako ponožky... Je mi to hrozně líto, holka... Doufám, že si najdeš někoho serióznějšího...," usměji se, posadím zpátky svůj velectěný zadek a odjíždím z příjezdové cesty. Bylo mi ji líto. Moje předsudky ohledně Ashy byli špatné. Bohužel to samé platilo a platí i o Fouskovi. Muž jeho postavení přece nemůže být až tak špatný... Nebo snad ano?...,,Kde jsi byla?" zavrčí na mě, při příchodu do obýváku, muž s zrzavými fousy.,,Udělala jsem něco, co by měla být vaše povinnost, jakožto gentleman, za kterého vás všichni považují." Jeho obličej ztuhl. Očima mě propaloval, ale uvnitř ho to zřejmě žralo. Ha, tady to máš. Zamysli se, hošánku. Chvíli mlčel, sedl si zpátky do původní polohy a napil se z hrnku.,,Děkuji." To, co vyšlo z jeho úst mě omráčilo. Ruce se zastavili v přendávání věcí z linky do myčky, ale mozek se vzpamatoval poměrně rychle a pokračoval v pohybu.,,Ne-nemáte zač," zakoktám.
V průběhu dne, jsem si hleděla svých povinností. Brala telefony, uklízela, myla podlahu a utírala prach. Nic neobvyklého... A taky to takhle pokračovala dál...
*****
Den, co den jsem uklízela, vařila, vozila naší velectěnou hvězdnou zadnici po městě a mimo něj. Jediné, co bylo v programu dní změněno, bylo jeho chování. Byl zamlklý, na vše v podstatě souhlasil. Už od rána se obléká do lepšího, než do tepláků a vytahaného trika. Vždy na sobě měl košili a ryfle nebo společenské kalhoty. Jakmile košile, kterou si na daný den vybral, byla zmačkaná, musela jsem mu jí neprodleně vyžehlit. Vždy ji nechával na klice od ložnice, nebo poskládané před dveřmi na zemi. Choval se velice kultivovaně. Bylo to že dne na den a pro mě to byla jak hasákem po hlavě... Láhev už tu byla, tak to trochu obměníme. Upřímně je to příjemná změna, ale musela jsem si zvyknout. Nešlo to ani nijak těžko. Ženy už se v domě nestřídaly jako dříve. Respektivě od Ashy tu nebyla ani jedna. Vyjma jeho kolegyň, šéfky a fotografky. Jo a kostymérka... Ty však zde byli opravdu jen kvůli práci. Párkrát se tu stavil Ben a jednou i s rodinou. Pamatuji si, co mi řekl:,,Změnil se. Dej na něj pozor, nevím, co by mohl provést," přiložil mi dlaň na rameno a pousmál se. Dost jsem to nechápala. Ale dala jsem na jeho radu , jelikož on zná Fouska mnohem lépe a déle než já...
*****
,,Pane," oslovím může, sedícího spořádaně na gauči. Nohu přes nohu a se zájmem sleduje dění na obrazovce.,,Hmm?" zabručí.
Otřela jsem si ruce do ručníku a rychlými kroky přešla do křesla vedle něj.,,Co se děje?" Nechodíc kolem horké kaše, jdu rovnou k věci.,,Nic,"
,,Nelžete... Je to a Vás poznat,"
Povzdychnul si a narovnal se.
,,Ze dne na den jste se změnil. Proč? Neříkám, že to není příjemná změna, ale nedává mi to úplně smysl..."
,,Mary... Můj důvod změny je prostý," předklonil se a opřel si lokty o stehna tak, že byl blíže k mé osobě...Tak lásky moje.
Moc se Vám omlouvám, ale teď mi dost věcí šlape na paty a to především autoškola. Ano, Mairo se rozhodl, že si bude dělat řidičák na motorku. Jéééj!
No nic. Omluvuji se Vám a doufám, že tato kapitola pro Vas, bude aspoň trošku jako zdroj odpuštění...Love u guys!
🦄Mairo🦄
ČTEŠ
Hvězdná uklízečka
HumorVětšina příběhů začíná... Prostá dívka a úžasný dokonalý herec Thomas William Hiddleston.... Ale, co když tak dokonalý není? Co se skrývá v jeho soukromém životě? Jaké kostlivec schovává ve skříni? Novozélaňďanka, Mary Phyber. Dívka, která má vystud...