Ç4 Mağduru'ndan
Ç4!! Ah onlar lider olmasalar onlara yapacağımı bilirdim.
Yavaşça dolaba doğru gittim ve kapağı açtım.
TANRIM!!!!
Ç4 KIRMIZI KART!!!!
Gördüklerimle şok olurken arkamda iğrenç kahkaha sesleri duydum.
(Kırmızı kartın anlamı Ç4'ün düşmanım olduğunu ve ceza olduğunun simgesidir.)
Arkamı döndüğümde bir grup çocuk kollarını sıvayarak bana doğru geliyordu. Hemen koşmaya başladım.
Bu Ç4 hoşlanmadığı birinin dolabına kırmızı kart koyar ve ona hayatı zindan ederdi.
Ne kadar kaçsam da en sonunda beni yakaladılar. Bana doğru yumruk ve tekmeler savrulurken burnumdan ve yüzümden gelen kanları fark ettim.
Onlar beni döverken olağan gücümle koşup soluğu okul binasının damında aldım.
Artık yaşamak istemiyordum. Bu kahrolasıca cennet gibi görünen ama aslında Cehennem olan bu okuldan kurtulmak istiyordum.
Damın kenarına geldim. Kendimi boşluğa bırakmaya hazırlanıyordum ki bir ses duydum.
"Efendim!! Geldim işte!! Lütfen atlamayın!!"...
Geum Jandi'den
Ahh!! Çok geç kaldım!! Sipariş nerdeydi. Hah!! Buldum!!
SHINWA LISESI!!
Bisikletime atladım ve hızla pedallara asıldım. Bu gömleği yetiştirmem gerekiyordu.
Okulun önüne geldiğimde içimden 'cennet burası mıydı?' Diyordum. Resmen burası saray yavrusuydu.
Tek tek öğrencilere sordum ama hepsi gülüp geçtiler. Daha sonra yukarıdan bir ses duydum.
"Mutlu musunuz!?!? Işte gidiyorum!!!"
Aman Tanrım!!! Bu o sipariş veren çocuk!!
Hemen koşarak dama çıktım. Nefes nefese kalmıştım.
"Efendim!! Işte geldim!! Lütfen atlamayın!!"
Çocuk bana döndü.
"Sen de kimsin? "
"Jandi kuru temizleme!!! 1000 won lütfen!!"
Yüzümde bir gülümseme varken çocuk da gülümsedi.
"Hesabı ben öldükten sonra aileme yazarsın."
Off!! Yeter ama!!
"Hadi ama uğraştırma beni!!!"
Bir dakika NE!!
"Ne!! Ölmek mi?? Bak tamam 500 won olsun ama atlama tamam mı?"
Çocuk gülümsedi.
"Çok tatlısın ama beni kandıramazsın. Bu cehennemden kurtulmam gerek!!"
Cehennem mi? Yok artık!!
"Burası mı Cehennem!!! Hadi ama burası resmen cennet!! Sen cehennem görmek için bizim okula gel!!"
"Burası ilk bakıldığında cennet gibi ancak aslında tam bir cehennem!! Eğer o aptal Ç4 senden nefret ederse kendini öldüresiye dövülürken bulursun!! Hoşçakal!!"
O çocuk atlarken hızla koşup onu tutup ve yanıma çektim.
Çocuk yanıma düşerken derin bir oh çektim.
Aşağıdaki alkış sesleri artarken şirince gülümsedim. Çocukla beraber aşağı indim.
Flaşlar gözümü kamaştırırken yüzüme en tatlı gülümsememi yerleştirdim.
Eve gittiğimde annem ve babam haberlere bakıyordu.
Sonra bana döndüler ve çığlık attılar. Bana sıkı sıkı sarılırken kardeşim de eşlik etti.
"Mucize Kız bizim kızımız!!!! WUHUUU!!!"
Bir dakika mucize kız mı???
Kapının çalmasıyla kapıya koştum. Siyah giyimli bir adam elinde bir poşetle içeri girdi.
"Merhaba efendim ben Shinwa Lisesi müdürünün yardımcısıyım. Kızınız mucize kız olarak bizim okulumuza gelmesini talep ediyoruz."
Ne!!! Yo yo yo hayır!!!
Annem hemen bana sarılırken Adam elindeki poşeti bırakıp gitti.
"Shinwa lisesi!! Shinwa lisesi!!!"
Babam ve kardeşim tezahürat yaparken sonumun hayırlı olmadığını anladım.
Ellerindeki formayı sallayarak bağırıyorlardı.
Annem resmen dans ediyordu.
Mucize kız olmak bana göre değil ama annemi üzemezdim.
Shinwa lisesinin burslu öğrencisi Geum Jandi!!
R
Ahhhh!!! Off çocuk Offf!!!Medyadakiler benim aşkitomtom Lee Min Ho'm ve Kim Bum'um ve Kim Hyun Joong'um ve Kim Joon'um diğer değişle Goo Jun Pyo ve Yung Ji ve Yoon Jih Ho ve Kim Woo Bin;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Dörtlüsü
Novela JuvenilSinirle kaşlarını çattı. "Kimsin sen?!" Bilmiyordu ki o Ç4'tü. Bilmiyordu ki o belaydı. Bilmiyordu ki o aşktı. "Ben senin başlangıcın ve sonunum." "Hayır!!! Sen okulun züppe çocuklarından bir aptalsın!! Senden nefret ediyorum!!" Hırsla onun kolunu s...