A világ egyik legjobb érzése Jungkook mellkasán ébredni. Felemeltem a fejem és az alattam alvóra pillantottam, aki még javában aludt, de egyik kezével átölelte a derekam. Egy mosoly kíséretében feküdtem vissza rá, majd beharaptam ajkaimat, ahogy eszembe jutott a tegnapi nap. Miután Jungkook először megcsókolt, nem maradtunk sokáig a vízben, hiszen megbeszéltük, hogy inkább a szobánkban folytatjuk tovább. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy egész éjszaka az ágyban csókolóztunk, amit én egyáltalán nem bánok. Ha tehettem volna, akkor még hatszor ennyi ideig csókoltam volna őt, hiszen hét évnyi felgyülemlett érzelmet nem lehet csak egyetlen egy csókkal lecsillapítani. Nem mertem tőle megkérdezni, hogy akkor ő most érez-e irántam valamit, még is úgy éreztem, hogy tetszem neki. Nem csókolna meg így, ha nem érezne irántam semmit, igaz? Ma mindenképp beszélni szeretnék vele erről az egészről és elmondani neki mindent, hiába holnapra terveztem ezt a kis vallomást. Jungkook mocorogni kezdett, ezért rá pillantottam, mire elmosolyodott.
- Szóval nem álmodtam - suttogta, majd gyengéden megsimította az arcomat.
- Nem - mosolyodtam el, majd lepillantottam a szájára.
Értette a gesztusomat, hiszen egy apró csókolt lehelt az ajkaimra, majd visszadöntötte a fejét az ágyra. Sóhajtottam egyet, majd kinyújtottam az izmaimat és egy apró nyöszörgés közben kikeltem az ágyból, hiszen már dél is elmúlt. Kicsoszogtam a nappaliba, majd csináltam mindkettőnknek kávét és a terasz felé vettem az irányt. Időközben Jungkook is kikelt az ágyból és kócos, kissé kómás fejjel jött utánam. Kellemes idő volt kint, ezért képes lettem volna egész nap ott ülni és semmit sem csinálni, de ezt otthon is csinálhattuk, viszont most itt vagyunk Miyakojimaban, szóval ki kell ezt használni.
- Ma mit fogunk csinálni? - kérdeztem tőle.
- Mit szeretnél? - ivott bele a kávéba, mire megvontam a vállaimat.
- Nekem mindegy. Újabb jakuzzi? Most talán nem hagysz egyedül. - mosolyodtam el, amit ő egy szemforgatással díjazott.
- Semmi pénzért nem hagynálak egyedül Jimin - nyúlt a kezemért, majd összekulcsolta az ujjainkat.
- Ugye, majd megbeszéljük ezt?
- Mit? - biccentette oldalra a fejét, mire rá, majd rám mutattam.
- Ami most közöttünk van, ha egyáltalán van valami.
- Arra gondoltam, hogy este nézhetnénk csillagokat és közben beszélhetnénk. Még nekem is össze kell szednem a gondolataimat, hiszen minden csak úgy kavarog bennem. - kezdte simogatni a kézfejemet a hüvelykujjával.
- Egyetértek veled - bólintottam, hiszen én magam sem tudtam, hogy mit is kellene neki mondanom, de nagyon örültem neki, hogy ő is ugyan úgy gondolja, mint ahogy én.
- Akkor megyünk jakuzzizni? - hörpintette le az utolsó korty kávéját, mire már pattantam is a székről.
- Menjünk - mondtam izgatottan, majd a mosdó felé vettem az irányt, hogy átvehessem a fürdőnadrágomat.
**
Nem tudom, hogy hogyan csináljuk ezt, de megint senki nem volt ajakuzzinál. Kezdem azt hinni, hogy rajtunk kívül senki sem jár ide, pedig szerintem nagyon szép a terem, ahol van. Sötétkék falak, növények és az egész annyira tükrözi a várost, hogy az valami elképesztő. Annyival volt másabb a helyzet, hogy most halk zene is szólt, ami még romantikusabbá tette a kivilágított medencét. Jungkook oda úszott hozzám, majd birtokba vette ajkaimat és egy szenvedélyes csókba invitált. Sosem tudok betelni vele. Beletúrtam a hajába, majd közelebb húztam magamhoz. Már egyetlen csóktól az egész testem bizseregni kezdett, arról nem is beszélve, ha Jungkook közben gyengéden simogatott.
- Rég óta meg szerettelek volna már csókolni téged - hajolt el tőlem, majd mellém ült.
- Mióta? - fordultam vele szembe, mire beharapta alsó ajkait.
- Tizenkettedik óta - mondta végül, ami miatt egy hatalmasat dobbant a szívem.
Az majdnem négy éve. Négy éve érez irántam valamit? Ha egy kicsit is kimutatja, hogy nem vagyok számára közömbös, akkor ki tudja, hogy mióta együtt lennénk már.
- És miért nem tetted meg eddig?
- Nem tudtam, hogy hogyan reagálnál rá. De ezeket beszéljük már meg este, az úgy kicsit romantikusabb, mint itt. - csúszott közelebb hozzám, majd egy apró puszit adott az arcomra.
- Igazad van - bólogattam helyeslően.
Ücsörögtünk még pár órát a jakuzziban, majd úgy döntöttünk, hogy elmegyünk vacsorázni, utána pedig kifekszünk a tengerpartra. Mindig is életcélom volt, hogy tengerparton csillagokat nézzek, de az egészben még is az a legjobb, hogy Jungkook itt van velem. Ő teszi az egészet különlegessé, hiszen számomra ő a legfontosabb. Nem is tudom, meg nem is akarom elképzelni az életem nélküle, hiszen annyi mindenen mentünk már át együtt. Két kisfiúból felnőttek lettünk, akik túl közel kerültek egymáshoz az évek során. Azt hiszem, hogy kezdem megérteni, hogy miért nem volt még egyikünknek sem kapcsolata. Én mondjuk nem is vágytam rá, de Jungkook minden ujjára találhatott volna valakit, ő még is szingli maradt, amit én egyáltalán nem bánok.
Kellemes idő volt, egy rövidnadrágban és egy trikóban mentünk le a partra. Szerencsére tényleg sok csillag volt, pedig még nyolc sem múlott. Kiválasztottunk egy helyet, ahol kevesebb ember volt és lefeküdtünk a fűbe. Nem tudtam, hogy nekem kellett volna kezdeményezni a beszélgetést vagy várnom kellett volna arra, hogy ő szólaljon meg. Végül szerencsére ő törte meg a csendet.
- Tetszel Jimin - mondta az eget bámulva.
- Nekem is tetszel - mosolyodtam el, majd szemem sarkából rá pillantottam, de ő továbbra sem nézett rám.
- Mióta érzed irántam ezt?
- Kilencedik óta - válaszoltam neki őszintén.
Végül is az volt a célom, hogy mindent elmondok neki.
- Azta - mosolyodott el. - Ennél azért kevesebbre tippeltem volna.
- Te pedig tizenkettedikig óta?
- Igen. Igazából nagyon hosszú ideig nem voltam biztos magamban, de a szalagavatón megbizonyosodtam benne, hogy elég rendesen beléd estem. Nagyon jól néztél ki. Tudod mennyire kellett, hogy türtőztessem magam? Legszívesebben letepertelek volna ott mindenki előtt, de nem akartam elrontani a barátságunkat. - fordult teljesen szembe velem, majd a kezemért nyúlt és összekulcsolta az ujjainkat.
- Én holnap szerettem volna neked mindent elmondani. Nem bírtam volna már többet magamban tartani. De kicsit megkönnyítetted a dolgomat, amit egyáltalán nem bánok igazából. - nevettem fel, majd én is szembe fordultam vele.
- Szívesen - nyúlt a másik kezével az arcomhoz, majd megsimította azt.- Rólam beszéltél, amikor azt mondtad, hogy valaki tetszik neked?
- Igen és te is rólam beszéltél? - kérdeztem, mire bólintott egy aprót. - És most mi lesz? - néztem a szemeibe, mire ő csak elmosolyodott.
- Kipróbálhatnánk együtt, mint egy pár. Igazából nem vagyok tapasztalt ebben, de te sem. Mégis úgy érzem, hogy talán menne.
- Szerintem is menne, vagyis én nagyon szeretném, hogy menne. - haraptam be az alsó ajkam.
- Akkor próbáljuk meg Jimin - nyúlt az állam alá, majd közelebb húzott magához és birtokba vette az ajkaimat.
Leírhatatlanul boldog voltam és legszívesebben felsikítottam volna, akárcsak egy tinilány a kedvenc bandája koncertjén. Úgy érzem, hogy ez a nyaralás életem egyik legjobb élménye és azt hiszem, hogy nagy hatással lesz az életemre. Iszonyatosan örülök, hogy Jungkook elmondta nekem, hogy mit gondol valójában. Remélem működni fog ez az egész és nem fog ez miatt tönkremenni a kapcsolatunk.
YOU ARE READING
within 7 days ~ jikook | ✔
Fanfiction" - Remélem összegyűjtöm a bátorságom és szerelmet vallok neki a nyaralásunk alatt - pillantottam barátomra, aki csak mosollyal díjazott engem. - Hét nap nem kevés idő. Én drukkolok neked, menni fog. - veregette meg a vállam, majd biccentett egyet...