- Bekened a hátam naptejjel? - vette ki a táskánkból Jungkook az említett tárgyat, majd átnyújtotta a kezembe.
Bólintottam egy aprót és jeleztem neki, hogy üljön le elém a pokrócunkra. Lekapta magáról a pólóját, ezért nagy erő kellett, hogy továbbra is semleges arcot vágjak. Nyeltem egy aprót, kinyitottam a tubust és a kezemre nyomtam a fehér krémből, aztán Jungkook hátát vettem célba. Felszisszent és behúzta nyakát, amikor a hideg naptej találkozott a felhevült testével, de szerencsére hamar megszokta és ismét kiegyenesedett. Nem lehetett levakarni a mosolyt az arcomról, miközben egy gyors fotót csináltam, a még száraz kezemmel. Ügyeltem, hogy kivehető legyen, hogy a hátát kenem éppen. Gondosan eldolgoztam a fehér krémet, majd amikor fürdőnadrágja széléhez értem, talán túl sok ideig időztem el ott, mert Jungkook hárapillantott.
- Kész - húztam el tőle a kezem zavartan, majd nyeltem egyet és kicsit hátrébb csúsztam.
- Bekened a mellkasom is? - fordult szembe velem.
- Azt be tudod te is - tanulmányoztam az alattam lévő pokrócot.
Jungkook felkuncogott, amivel elérte, hogy a szemébe nézzek.
- Élvezetesebb, ha te csinálod - nyomta a kezembe a tubust, majd könyökeire támaszkodva feküdt el, hassal felfelé.
Ezt direkt csinálja? Már így is ég a pofám, most pedig az fog következni, amire hét éve várok.
Ismét kipöccintettem a doboz tetejét, de a lehető leggyorsabban szerettem volna lerendezni ezt a hadműveletet, hiszen a hasam már most görcsben volt és éreztem, a vérem lassan elkezd dél felé áramolni. Majdnem felnyögtem, ahogy hozzáértem izmos hasához, mégis próbáltam türtőztetni magam.
- Édes vagy - szólalt meg Jungkook, amiért értetlenül bámultam a szemeibe. - Mármint, mert bekensz. - egészítette ki a mondatát, mire csak bólintottam egyet.
- Ez alap - vontam meg vállaimat, aztán újra felső testének szenteltem a figyelmem és igyekeztem minél több helyen megérinteni őt.
Nem hiszem el, hogy ezekből sem jött még rá, teljesen bele vagyok zúgva.
- Kenjelek be téged is? - ajánlotta fel, miután sikeresen végeztem vele.
Bólintottam egyet és azonnal hátat fordítottam neki a trikómat levetve. Arra nem számítottam, hogy kapok egy apró puszit a vállamra, amitől az egész testemet átjárta a libabőr. A mögöttem ülő kuncogott egy aprót, majd habozás nélkül kezdte kenni a hátam. Hozzá hasonlóan én is összehúztam magam a hideg hatására, de pár másodperc múlva már minden rendben volt. Behunytam szemeimet és teljesen átadtam magamat Jungkook gyenge érintéseinek, amiket egész nap el tudtam volna viselni.
- Ennyire jólesett? - kérdezte tőlem, mire rápillantottam és bólintottam egyet. - Akkor többet foglak kényeztetni téged. - kacsintott egyet, mire szívem heves dobogásba kezdett.
- Látod, már megint a félreértelmezhető mondataid - sóhajtottam fel, amit Jungkook egy nevetéssel díjazott.
- Nem tehetek róla, hogy perverz vagy Chim - mutatta, hogy forduljak vele szembe.
- Nem tehetek róla, hogy huszonhárom vagyok és még nem volt rendes kapcsolatom - mondtam a távolba merengve, hiszen semmi pénzért nem néztem volna rá.
YOU ARE READING
within 7 days ~ jikook | ✔
Fanfiction" - Remélem összegyűjtöm a bátorságom és szerelmet vallok neki a nyaralásunk alatt - pillantottam barátomra, aki csak mosollyal díjazott engem. - Hét nap nem kevés idő. Én drukkolok neked, menni fog. - veregette meg a vállam, majd biccentett egyet...