Chapter Two

2.7K 208 96
                                    

Psychopath: Cześć.

Psychopath: Śpisz?

Psychopath: Wiem. Piszę o 3:00 w nocy, ale znowu mi się nudzi.

LonelyBoyy: Nie, nie śpię.

Psychopath: Co robiłeś?

LonelyBoyy: Rysowałem.

LonelyBoyy: Żart. Nieśmieszny taki.

LonelyBoyy: Pisałem opowiadanie.

Psychopath: O czym?

LonelyBoyy: Ciekawość to pierwszy stopień do piekła kochany.

Psychopath: Co jeśli powiem, że nie jestem ciekawy?

LonelyBoyy: 1. To po co to piszesz? 2. Będę miał to gdzieś zapewne, jak większość świata.

Psychopath: 1. Bo mogę. 2. Większość?

LonelyBoyy: No tak. Są rzeczy, które nie są mi obojętne.

Psychopath: Czyli?

LonelyBoyy: Pisanie, muzyka, obserwowanie różnych osób, gwiazd (ogólnie nieba) itd. itp. Co z tego, że nienawidzę wszystkich ludzi no i... ty.

Psychopath: H5! Ja kocham (tak, są rzeczy, które kocham) spanie, jedzenie, moje pianino (ogólnie muzykę), koszykówkę, mojego kota i coś by się tam jeszcze znalazło może. Ja? Ja jestem tylko bezwartościową osobą, która napisała do ciebie - nieznajomego.

LonelyBoyy: Nie jesteś bezwartościowy.

Psychopath: Nie znasz mnie.

LonelyBoyy: Racja. Ale mogę poznać.

Psychopath: Min Yoongi.

LonelyBoyy: Park Jimin

Nie wysłano

LonelyBoyy: Kim Taehyung. Miło mi. Chyba.

Psychopath: Skłamałbym, gdybym powiedział (tzn napisał) że nie wcale nie cieszy mnie poznanie twojej tożsamości.

LonelyBoyy: Uhm... Nie jestem interesującą osobą.

Psychopath: Opowiedz coś o sobie.

LonelyBoyy: Kim Taehyung, ale to już wiesz. Mieszkam w brzydkim domku, w Seoulu. Mam 21 lat, depresję, anoreksję. Nienawidzę ludzi i świata, a rzeczy, które nie są mi obojętne już znasz. No i... Blond włosy, niebieskie oczy, lecz używam soczewek. Moi rodzice zginęli, gdy miałem 13 lat, wtedy opiekował się mną mój starszy o prawie 7 lat brat - Yoonhyo - wraz ze swoją dziewczyną, czyli Misoo. I... Tyle.

Psychopath: Mam opowiedzieć coś o swojej osobie?

LonelyBoyy: Jakbyś mógł.

Psychopath: Pochodzę z Daegu, lecz mieszkam w Seoulu. Mam prawie 22 lata (w marcu skończę). Jakiś zbyt bogaty nie jestem. Brunet, piwne oczy. Lubię czarne ciuchy. Żyję sam, matka gdzieś do Busan, do ciotki wyjechała. Mam schizofrenię. Też nienawidzę ludzi i świata, no i tam wiadomo. Nigdy nie miałem talentu do opisywania swojej osoby. Mam też małe, ale zaniki pamięci. No i... Tyle...

LonelyBoyy: Orientacja?

Psychopath: Co?

LonelyBoyy: No jakiej jesteś orientacji?

Psychopath: W terenie?

LonelyBoyy: ...

Psychopath: Biseksualny wita.

LonelyBoyy: H5.

Psychopath: Muszę kończyć, cześć Tae.*

LonelyBoyy: Cześć, hyung.

***

Tylko ja kocham NF? *media*



*POPRAWIŁAM TO MINNIE, PASUJE?


L.I.E || yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz