🏫 günü:)

37 12 27
                                    

Ya bu alarmı bulanın da ebesine töbe!töbe! Elimi komidinin üzerine atıp bulmaya çalıştığım alarmın yere düşmesiyle nalet olası sesi kesildi ama benim uykum açılmıştı bile.Bende mecburen kalktım ve ayaklarımı sürüyerek banyoya gittim hayır odamda banyo falan yok neyse işimi bitirip tekrar odama döndüm üstüme rahat birşeyler giyip odadan çıktım. Size kendimi tanıtıyım. Ben Nisa Poyraz. 18 yaşındayım. Annem ve babamla yaşıyorum. Ha bide abim var. Kendisiyle çok takılmam ama severim yani. Kendisi 23 yaşında baya da yakışıklı bir abim var.  Ben bunları düşünürken annemin bana seslenmesiyle ona döndüm. "Efendim anne?" Dedim.
"İki saattir sana sesleniyorum hadi kahvaltıya!"dedi. Bende başımla onaylayıp mutfak masasına doğru ilerledim. Kendi yerime oturup masadaki babama,anneme ve abime 'günaydın' dedim. Kahvaltımı bitirip okula gitmek için evden ayrıldım. Abim ısrar ettiği(!) için de şu an arabayla okula gidiyoduk. Okula geldikten sonra abime öperek aşağı indim. Okula girip sınıfımı aramaya başladım. İlerde bir kızı görmemle ona sorabilirceğimi düşünüp yanına gittim." Merhaba" dedim oda da bana gülümseyerek "Merhaba sen yeni kız olmalısın deil mi?" bende "evet " diye cevap verdim
"Sen bizim sınıftasın. Gel benimle!" Dedi. Bende sesimi çıkarmayıp onu takip ettim. 12-B bin önüne geldiğimizde arka arkaya içeri girdik. Birkaç tane meraklı göz bizi bulduğunda umursamayıp tekrar önlerine döndüler." Bu arada tanışmadık ben Pelin memnun oldum."dedi sağ elini uzatarak bende elini tutup"Bende memnun oldum.Nisa" dedim. Ders başlamasına az bir zaman kaldığı için pelinle yerimize geçtik. Öğretmenler zili çaldığında sınıfa hoca girip yoklama aldı." Evet arkadaşlar bu sene  sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi hadi bakalım onu biraz tanıyalım." Ah cidden mi ya olmasın ya ben istemiyorum kimse beni tanımasına alla alla ama ne fayda bende kalkıp kendimi tanıttım." Adım Nisa Poyraz. Buraya Kadıköy lisesinden geliyorum." dedim ve yerime oturdum. İlk beş saat pelinle birbirimizi tanımaya çalışmıştık. İyi kızdı. Sarı saçları maviyle yeşil karışımı gözleri vardı. Baya tatlı kızdı:). " Ee sevgilin var mı " dediğinde düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm." Hayır sevgilim yok." Dedim bende kesin bir dille. Çünkü istemiyodum sevgilim olmasını. Neyse işte öğle aram böyle pelinle konuşmakla geçmişti. Okul çıkışı bir kaç kız bizim etrafımızda toplanıp " N'aber kızlar?" Dedi. Ben tam ağzımı açtım 'iyi siz?' diyecekken pelin araya girip " Uzak dur! Ahu. Git başımızdan!" Demesiyle kızın omzuna vurarak yanımızdan gitmesiyle şaşkınlığım daha da arttı.

Arkadaşlar bana bir adet Nisa ve Aras bulabilir misiniz acaba ?

     Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.;)
 

   Pelin Karahan= Emma Stone

İNCEPTİON;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin