Acıdı!;(

35 9 15
                                    

O günden sonra Ahu denen kızın ne kadar egoist olduğunu anlamıştım. Gıcık şey. Bide sevgilisi varmış onun her bişeyiyle ilgilenen. Bunların hepsini o günün üzerinden iki gün  geçmesiyle pelinden öğrenmiştim. Aslında sevimli bir kıza benziyo ama işte insanın içi ile dışı bir değil. Sınıftan çıkıp kantine doğru yürümeye başladığımda hala düşünüyorum. Ben böyle düşünürken koluma çarpıp giden şahsiyetin arkasından baktım. Bir 'pardon!' bile dememiş olması beni fazlasıyla sinir ederken önüme dönüp hızlı adımlarla kantine giriş yaptım. Simit- ayran ikilisine bayıldigim için onları alıp tekrar sınıfa çıktım. Ders başlayalı 15 dakika falan olurken gürültülü bir şekilde kapı açıldı ve içeri birkaç öğrenci girdi. En baştaki hocayı takmayinca boş olan sıralara doğru ilerledi. Diğer  3'lü de onun arkasından boş sıralara ilerledi. Herkes dikkatini onlara vermiş bakarken hocanın sesiyle herkes hocaya döndü." Evet yeni öğrencilerimiz bize kendilerini tanıtsınlar bakalım!" Dedi. İlk sınıfa giren çocuk 'çarpıldın kızım bu taş be!!' " Ben Aras Ural." Yanindaki çocukta ayağa kalkıp" Ben Mert Gökalp" bir arkasında ki ikili ise kalkıp adlarını söylediler." Ben Cihat Akay" " Bende Berk Öz" dediler ve yine yerlerine kuruldular.'Off kızım Aras çok tatlı lan!?!'  bı sus be geveze dedim fırsatçı iç sesime ' tamam be gidiyom ama çağırırsan gelmem haberin ola' gelme zaten isteyen kim? dedim. O sırada teneffüste olduğumuz için rahat bir şekilde sırada yayılarak yatış pozisyonunda seriliyodum. Yanımda bir hareketlilik hissedince istemsiz olarak oraya döndüm. 'Anam gelmiş ya kız!' bi git ya Allah rızası için lütfen;(. Karşımda bana bakıp kendini tanıtan bir adet Aras Ural vardı. Tam elini tutmayacağımı anlayıp  geri çekerken ne olduğunu ben bile bilmeden onun elini tuttum ve kendimi tanıttım." Nisa ben" Aras'ın yüzündeki gülümseme artarken hafif kızardığımı hissettim.;)
Arasla orda konuşurken hiç beklemediğim şeyler döküldü ağzımdan." Sevgilin var mı?" Demiştim. Ah!banane ki onun sevgilisinden of rezil oldum galiba' ne galibası kızım sen baya baya REZİL oldun hehe;)' ama bana verdiği cevapla kalbim acıdı gibi oldu bir an. Bana " Evet var senin var mı peki??" dediğinde bende kesin bir dille ona" Hayır,yok" demiştim.
Neden böyle oldu bilmiyorum ama bir an kötü oldum işte." Neden?" diye sorduğu zaman "İstemiyorum çünkü" diye çıkışıp sınıftan çıkıp tuvalete doğru yürüdüm. Tuvalete girdiğimde klozetin kapağını kapatıp üzerine oturup yüzümü ellerinin arasına aldım. O sırada tanıdık sesler kulağıma ilişti. 2 gün önce omzuma vurup giden Ahu ve arkadaşlarının sesleri geliyordu. Konuşmaya ilk başlayan Ahu oldu." Bu kıza gününü göstericem. Benim sevgilimle konuşmak  neymiş öğrenmeli. Çirkin ördek:(" Kimden bahssettiklerini galiba biliyorum. Benden bahsediyorlardı.
Diğer yanındaki bir kız da "Göster tabi kızım az bile o karga kılıklıya" ah! sinir kat sayım artarken derin bir nefes aldım. Sesler uğultu halinde kaybolunca bende bulunduğum yerden çıkıp ellerimi yıkayıp tuvaletten tamamen çıkış yaptım. Eve geldiğim zaman pijamalarımı giyip yatağa yattım.

 Eve geldiğim zaman pijamalarımı giyip yatağa yattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Pijama takımı)

Derin bir nefes çekip olacakları düşünmeden kendimi karanlığa teslim ettim.

Yeni bölüm değil ama olsun voteler ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar iyi okumalarrr ;) :)

İNCEPTİON;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin