Love me plz❤{11}

6.3K 518 29
                                    

"အား...လက္ေမာင္းနာလိုက္တာကြာ...ဗိုက္လည္းဆာေနၿပီ..တစ္ခုခုစားၿပီးမွဆက္သြားမယ္"

ခရီးေဆာင္အိတ္ႀကီးအျပည့္ထည့္လာတဲ့အက်ႌထုတ္ၿပီးကုိသယ္ၿပီးပိုက္ဆံလည္းမပါတာေၾကာင့္လမ္းသာေလၽွာက္ေနမိတာဘယ္ေနရာေရာက္ေနမွန္းေတာင္မသိဘူး..

"တစ္ခုခုစားမယ္လို႔ေတြးၿပီးပိုက္ဆံပါလို႔လားငတံုးေကာင္ရဲ႕"

ကုိယ့္ေခါင္းကုိယ္ထုၿပီးအထုတ္ကုိျပန္ဆြဲကာပန္းျခံထဲသာဝင္လာခဲ့ေတာ့တယ္..

ခံုတန္းေလးမွာထိုင္ၿပီးအေမာေျဖဖို႔လိုေနၿပီေလ..
ညေနတည္းကထြက္လာၿပီးဘာမွမျပင္ဆင္ထားတာေၾကာင့္ဒုကၡေရာက္တာေတာ့အေတာ္ပင္...

ဂြီ~~ဂြီ~~

"အ..အ..နာလိုက္တာ..ဗိုက္ရယ္ေအာ္မေနနဲ႔..
မင္းသခင္မွာပိုက္ဆံမရွိဘူးကြ"

ဆာေလာင္လြန္းလို႔ေအာ္သံအၿကီးအက်ယ္ထြက္ေနတဲ့ဗိုက္ကုိျပန္ပုတ္လိုက္ၿပီးတစ္ေယာက္တည္းစကားေတြေျပာေနမိတာ...

"အ..အ..ထပ္နာလာျပန္ၿပီ..မျဖစ္ဘူး..ဒီပံုတိုင္းဆိုေရွ႕ဆက္သြားႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး..ငါတစ္ခုခုစားမွျဖစ္မယ္.."

ပိုက္ဆံမရွိတာရယ္..ဗုိက္စာတာရယ္...
ဘယ္လိုမွလုပ္လို႔မရတဲ့အဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုဘဲရွိေတာ့တယ္..

Baekတစ္ေယာက္အက်ႌအိတ္ေလးကုိခံုတန္းေပၚတင္ထားကာမုန္႔ဆိုင္နားသို႔ေယာင္လည္လည္ေလးေလၽွာက္လာသည္..ေခါင္းကုိလည္းဟိုကုတ္ဒီကုတ္နဲ႔...အူေၾကာင္ေၾကာင္ပံုစံေလးေပါ့..

မုန္႔ဆိုင္ေလးကလွည္းေလးနဲ႔ေရာင္းတာျဖစ္ၿပီးအလြန္စားခ်င္စဖြယ္ပင္ေကာင္းလွသည္~~

"ဒီမွာဗ်"

"ဟုတ္ကဲ့ဘာအလိုရွိပါသလဲ"

"ေပါင္မုန္႔တစ္လံုးနဲ႔ေရခဲမုန္႔တစ္ခြက္"

"ဟုတ္ခဏေစာင့္ပါေနာ္.."

"ေရာ့ရပါၿပီအစ္ကုိ"

Baekလည္းေပါင္မုန္႔နဲ႔ေရခဲမုန္႔ကုိယူလိုက္ကာ...
ပိုက္ဆံမရွင္းဘဲအျမန္ေျပးထြက္သြားသည္..

"ေဟ့..ေဟ့ .ပိုက္ဆံရွင္းဦးေလ..လာၾကပါဦး..
ဒီမွာပိုက္ဆံမေပးဘဲေျပးထြက္သြားလို႔..လာၾကပါဦး"

Love me plz❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang