" Vajon megtörténik?"

318 10 10
                                    

Reggel
*Michael szemszög*
Reggel Amy a mellkasomon feküdt! Olyan édesen alszik..... teljesen beleszerettem!
Egy idő után azt vettem észre, hogy ébredezik!
-Jó reggelt!- köszönt kómásan
-Jó reggelt!- köszöntem! Hogy aludtál?
-Nagyon jól!- válaszolta mosolyogva
-Mi a terved mára?- kérdeztem kíváncsian
-hát... gondoltam elmehetnénk valahova ebédelni... Aztán majd meglátjuk....
-Rendben!
Még egy 5 percet feküdtünk aztán Michael megszólalt:
-Megyek felöltözni!-mondta és belepuszilt a hajamba, és kiment a fürdőbe!
Amíg Michael készülődött, beágyaztam.... majd hirtelen két erős kezet éreztem a derekamon.... Michael volt az... szorosan öleld, majd belesugott a fülembe:
-Nagyon szeretlek-! mondta miközbe a nyakamat puszilgatta!
-Én is nagyon szeretlek!- mondtam, majd szembefordultam vele, és megcsókoltam!
-Menjünk le reggelizni-! mondtam
-Mit  szeretnél... Mit készítsek?- kérdeztem, miközben pakoltam ki az evőeszközöket!- rántotta jó lesz?
-Persze-! válaszolta mosolyogva
Miközben készítettem a reggelit, Michael folyamatosan engem figyelt... Először nem értettem miért, aztán rájöttem... Egy szál bugyiban álltam ott...miután elkészültek a reggelik... megterítettem majd elkeztünk enni!
-Hmm... nem és mondtad hogy ilyen jól főzöl!-kuncogott Michael!
-hát... mostmár tudod!-mondtam
Miután megettük a reggelinket, elindultunk egy közeli parkba sétálni!
-Gyönyörű ez a park!- mondtam
-Igen, szerintem is-! mosolyodott el
                Az étteremben

A pincér kihozta az étlapokat, elkezdtük nézegetni, hogy mit együnk!-Választottál?- kérdezte Michael-Még nem!-Javasolhatok?- mosolyodott el Michael-Igen! -Mondjuk saláta jó lesz?- kérdezte-Tökéletes-! néztem rá megelégedveMiután megettük az ételei...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A pincér kihozta az étlapokat, elkezdtük nézegetni, hogy mit együnk!
-Választottál?- kérdezte Michael
-Még nem!
-Javasolhatok?- mosolyodott el Michael
-Igen!
-Mondjuk saláta jó lesz?- kérdezte
-Tökéletes-! néztem rá megelégedve
Miután megettük az ételeinket, elindultunk haza, mert úgy elbeszélgettünk, hogy elkezdett sötétedni!
Otthon
- Nagyon jól éreztem magam!- mosolyogtam rá, majd megöleltem!
-Én is nagyon jól éreztem magam veled!- nézett a szemeimbe, majd megcsókólt, de az a csók nem gyenge volt, sőt.... sokkal erőteljesebben csókolt meg..... majd elkeztünk felmenni a szobába... közben el sem szakadtunk egymástól.... miután beértünk a szobába, Michael finoman ledöntött az ágyra! Elkezdtem kigombolni az ingjét, ő pedig kibújtatott a pólómból!
Már majdnem megtörtént.... mikor Michael elszakadt tőlem, és rám nézett...
- Amy.....én... én... nem vagyok biztos benne, hogy ennek itt az ideje!- nézett rám komolyan!
-Igen.... igazad van neharagudj!- néztem rá kicsit elkeseredve!- felemelte a fejem, az államnál fogva, majd megcsókolt.
-Ne legyél szomorú!- majd bepótoljuk máskor!- 😉nézett rám huncutul!
Rendben-! vigyorogtam rá!😊
Mivel késő volt, ezért lefeküdtünk aludni... Ismét egymás karjai közt aludtunk el.....❤

Sziasztok! Itt a 6. rész! Ha tetszik írjatok komit, és vote! Amint tudom, hozom a következő részt!😘
Puszi: Fanni😘
By: farkasfannikitti2004

Amikor minden kezdődött (Befejezett)Where stories live. Discover now