" A koncert"

453 13 4
                                    

-Reggel 7:00 óra! Az ébresztőmre keltem, nagynehezen kivánszorogtam a fürdőbe, megmostam a fogam, megcsináltam a hajam és kicsit sminkeltem! Lementem reggelizni, anyuék és a 8 éves öcsém lent vártak!
- Jó reggelt!- pusziltam meg anyát
- Jó reggelt kicsim! Nagyon Boldog születésnapot!- ölelt meg anya
-Köszönöm!
-Miután megettem a reggelimet( nutellás kenyér) felmentem a szobámba, és elkezdtem zenét hallgatni!- Annyira imádom Michaelt...olyan helyes....és gyönyörű hangja van! Álmodozásomat egy kopogás szakította félbe.
- Szia Apa!
- Szia Kicsim!- mivel ma van a szülinapod,gondoltam itt az ideje, hogy átadjam, amire már olyan régen vártál!- nézett rám mosolyogva.
-Mikor megláttam nem hittem a szememnek....egy Michael koncertjegyet tartott a kezében! A nyakába ugrottam, és adtam neki egy nagy- nagy puszit!
Uristeeeen!- köszönöm apa-! Nagyon szeretlek!
A koncert ma van, ezért rögtön indulni is akartam, hogy minél hamarabb ott legyek!              
                            2 óra múlva
Már sorba álltunk a kapunál, és vártuk hogy beengedjenek! Kb. 10 perc telt el és kinyitották a kapukat, és mindenki befutott rajta!
Szerencsére a jegyem az 1. sorba szólt, igy nagyon közel tudtam kerülni a színpadhoz! Elkezdődött a show! Az első dal a Wanna be starting something, majd utána a Bad, Smooth Criminal!( Természetesen az összeset végig hangosan énekeltem) Majd utána következett a You are not alone! Mindenki sikítozott, ugyanis tudtuk hogy ennél a résznél valaki felmehet a színpadra!
-Istenem de jó lenne!- gondoltam magamba
Észrevettem hogy Michael egy csómószor ide fele nézett, majd jött felém az egyik testőr, megfogott és kihúzott a tömegből......

Sziasztok! Íme az első sztorim! Remélem tetszik! Ha igen írjatok komit! Valamikor holnapra várható a kövi rész! Addig is puszi nektek: Fanni😘
By: farkasfannikitti2004

Amikor minden kezdődött (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora