"Már megint titkolózik"

173 8 6
                                    

*Másnap reggel*
Reggel kicsit megint hányingerem volt! De mostmár legalább tudom, hogy miért! Annyira várom már, hogy megszülessen a kicsi! Ma reggel, én lent voltam a konyhában! Később Michael is lejött! Kicsit fáradtnak nézett ki... és sápadt is volt....eléggé lefogyott! Miután megreggeliztünk, Michael épp indulni akart a stúdióba...mikor megkérdeztem tőle:
-Michael, minden redben?-kérdeztem
-Persze! Miért?
-Hát... mert kicsit sápadt vagy... és eléggé lefogytál!- mondtam aggódva
-Ne aggódj! Nincs semmi baj!- puszilta meg a homlokom, majd elindúlt a stúdióba! Én addig otthon maradtam! Bevallom... Michael nem igazán nyugtatott meg! Aggódom miatta! Tényleg nagyon fáradt mostanában... meg néha össze-vissza beszél...lehet a próbák megterhelik! Végülis elég sokat dolgozik! Gyorsan eltelt ez a pár óra...és Michael hazaért! Eléggé fáradtnak látszott! De biztos sokat próbált!
-Na milyen volt a próba?-kérdeztem kíváncsian, majd megcsókoltam!
-Szuper! Egész jól haladunk! De van még mit gyakorolni!
-Michael! Nagyon sokat próbálsz...látom rajtad, hogy kimerült vagy! Pihenj egy kicsit!-aggódtam
-Szivem! Mondtam, hogy nincs semmi baj! Ez természetes, hogyha egésznap táncolok, és énekelek, utána fáradt vagyok!-nyugtatgatott!
Michael felment az emeletre, és lezuhanyzott! Én is fölmentem az emeletre! A lépcsőnél találtam egy papírt! Felvettem, majd megláttam, hogy egy gyógyszertári papír! Biztos Michael váltott ki egy gyógyszert! De nem! Egy orvos neve állt rajta: Dr. Condrad Murry! És... mivan?? Propofol?! Te jó ég! Dehát ez a gyógyszer, egy nagyon erős nyugtató! Jesszus! Ugye Michael nem szedi ezt a gyógyszert!? Nem hiszem el, hogy már megint eltitkolja ezeket a dolgokat! Egyátalán ki ez az orvos?
Felvittem az emeletre a cetlit, és megkérdeztem Michaelt róla:
-Michael ez mi?- kérdeztem kicsit dühösen!
-Hát ez egy gyógyszer papírja! Az orvosom írta fel!-mondta
-De Michael ez egy nagyon erős nyugtató! Miért szedsz ilyet?- néztem rá megréműlve!
-Tudod... alvásproblémáim vannak! Nagyon nehezen alszom el! És az orvosom segít ebben!
-Miért nem mondtad el?- néztem rá csalódottan!
-Neharagudj! Tudom... nem kellene titkolóznom előtted! Csak nem akartam, hogy aggódj miattam!
-Hát így, hogy nem te mondtad el, és magamtól kellett erre rájönnöm, így most eléggé aggódok!
-Neharagudj!- mondta szomorúan
-Jaj te! Nem tudok rád haragudni!-csókoltam meg, mire ő visszacsókolt! Majd elkezdte levenni a pólómat, amíg én a hajával játszadoztam! Én is elkezdtem szép lassan megszabadítani a ruhájától! Már majdnem minden a helyén volt, mikor megszólalt, és komolyan nézett:

 nem kellene titkolóznom előtted! Csak nem akartam, hogy aggódj miattam!-Hát így, hogy nem te mondtad el, és magamtól kellett erre rájönnöm, így most eléggé aggódok! -Neharagudj!- mondta szomorúan-Jaj te! Nem tudok rád haragudni!-csókoltam meg, mi...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Szabad ezt most? Nem ártok vele a kicsinek?- nézett komolyan
-Hát.. azt nem tudom!
-Holnap megkérdezzük az orvost!-mondta, majd lefeküdtünk egymás mellé, és kis idő múlva elnyomott az álom!

Reggel
Ma kell mennünk a korházba, egy ultrahangra, hogy megnézzük hogy minden rendben van-e!
-Kész vagy drágám?- kiabált fel az emeletre Michael!
-Igen, jövök!- mondtam, miközben jöttem le a lépcsőn!

A korházban
-Minden a legnagyobb rendben!- jelentette ki az orvos!
Miután vége volt a vizsgálatnak, az orvos odadta az első ultrahang képet!Miután Michael megnézte, mosolyogva rám nézett!

Miután hazamentünk, megvacsoráztunk, majd felmentünk a szobába! Én egyből elmentem lezuhanyozni! Miután végeztem, Michael is elment lezuhanyozni! -Szeretlek!- mondtam-Én jobban!Sziasztok! 😊Remélem tetszik ez a rész! Puszi😘By: farkasfannikitti2004

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Miután hazamentünk, megvacsoráztunk, majd felmentünk a szobába! Én egyből elmentem lezuhanyozni! Miután végeztem, Michael is elment lezuhanyozni!
-Szeretlek!- mondtam
-Én jobban!
Sziasztok! 😊Remélem tetszik ez a rész! Puszi😘
By: farkasfannikitti2004

Amikor minden kezdődött (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora