Reggel Michael mellkasán ébredtem! Ő még aludt! Imádom nézni, ahogy alszik... olyan édesen szuszog! Pár perc múlva megremegtek a pillái, és lassan kinyitotta a szemeit:
-Jó reggelt!- köszönt kómásan
-Jó reggelt álomszuszék!- nevettem
-Jól van na... fáradt voltam!- nevetett
-Szóval mi is lenne az a meglepetés?- kérdeztem kiváncsian?
-Hát mivel ma egész nap szabad vagyok, veletek szeretném tölteni az egész napot! Arra gondoltam elmehetnénk a közeli állatkertbe! Biztos nagyon szép!
-Ez remek ötlet! Princenek biztos tetszeni fog!-mosolyogtam
-Akkor öltözzünk fel, reggelizzünk aztán menjün!- mondta
-Oké!
*Ruhám**Michael ruhája*
( Fekete nadrág, feketes cipő+fehér zokni)Felkeltünk, közben Prince is felébredt! Megetettem, majd én is felöltöztem és Michael is! Majd ráadtam Prince-re a ruháját, és elindultunk le reggelizni!
Michael gyümölcsöt evett, én vajaztam a magamnak egy zsömlét! Miután megreggeliztünk, Michael beszélt a testőrével:
-Az állatkertet akkor lezárják arra az időre, amíg mi ott vagyunk?- érdeklődött!
-Igen, elintéztem!- mondta a testőr
Elindultunk az állatkertbe! Nagyon szép volt! Rengeteg állatot néztünk meg! Majd bementünk egy zárt házba, ami belülről leginkább egy esőerdőre hasonlított:-Milyen gyönyörű!- mondtam csodálkozva
-Igen! Nagyon szeretem az ilyen helyeket! Tisztelem a természetet! Tudod, ezért is dühít annyira, hogy másodpercenként hatalmas esőerdőket vágnak ki! És az ilyesmi nagyon fáj nekem! Ezért is írok ilyen dalokat, az emberek lelkiismeretéhez szólok... Reményt adok nekik!
-Ez nagyon szép gesztus!-karoltam át
Megnéztük az egész állatkertet! Prince nagyon élvezte! Mikor lassan az állatkert végéhez közeledtünk, hatalmas zajt hallottam kintről!
-Ezt nem hiszem el!- mondta Michael mérgesen!
-Mi a baj?- néztem rá kérdően
-A rajongók itt vannak! Azt mondták lezárták az állatkertet! Michael fogta a telefonját és felhívta az egyik testőrt, aki egyből ide is ért!
-Mr. Jackson sajnálom! Fogalmunk sincs, a rajongók honnan tudták meg hogy maguk itt vannak!
-Jó mindegy... Inkább csak találjuk ki hogy hogy jussunk ki anélkül hogy bármi történne!- mondta Michael
-Rendben kövessenek!-mondta a testőr mi meg elindultunk utána! Sikerült volna csendben kiosonni, de egy nő mikor meglátott minket elkezdett odrítani!
-Ott vannak! Erre mindenki elkezdett futni, úgyhogy nekünk is sietnünk a kocsihoz! Szerencsére sikerült időbe odaérnünk a kocsihoz! Elindultunk a hotelba! Mikor megérkeztünk, nagynehezen átverekedtük magunkat a tömegen, és felmentünk a szobába!
Michael ideges volt!
-Michael nyugodj meg! Nincs semmi baj!- nyugtatgattam
-Dehogynem! Egy perc nyugtom sincsen! Mindenhova követnek! És ha most a dolgok nem sűlnek el jól, és esetleg Princenek vagy neked bajod esik!- mondta dühösen!
-Michael é-én csak!- dadogtam
-Féltem a gyeremeket! Nem akarom őt kitenni ennek!-mondta ingerűlten
-Figyelj én megértem ha dühös vagy, de ne rajtam töltsd le!-mondtam kicsit dühösen! Ekkor Michael kiakadva bement a fürdőszobába, és magára zárta az ajtót!
-Michel nyisd ki!-szóltam neki
-Hagyj!- üvöltött ki
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amikor minden kezdődött (Befejezett)
RomanceAmikor azt mondom, "Minden okkal történik". teljes szívemből hiszem, hogy tényleg így van. Az életem meghatározó és egyik legcsodálatosabb időszakának mondhatom azt, amikor megismertem a férjemet. Aki mellettem volt jóban és rosszban, aki olykor fe...