Ma indulunk Michael turnéjára! Izgulok.... ez az első olyan turné, ahová én is, és Prince is vele megyünk! Éppen pakolásztam, mikor Michael szólt:
-2.00 múlva indul a gép! Szóval lassan indulni kéne!-mondta izgatottan
-Rendben, még gyors bepakolom Prince cuccait aztán mehetünk!
-Szivem! A repülőtéren biztos lesz pár paparazzi! Nem szeretném, ha Prince-t fotózgatnák, úgyhogy a fejére terítsünk majd egy sálat, jó?- kérdezte
-Rendben!
Michael bepakolta a bőröndöket a kocsiba, és indultunk is a reptér felé! Ellenőrízték a csomagjainkat!
Michaelnek igaza volt, ugyanis ott volt egy csomó paparazzi! Ezért úgyis tettem ahogy kérte... Ráterítettem egy sálat fejére ugyanis a fotósok folyamatosan őt akarták lefényképezni!A fényképezőgépek villogásától kiégett a szemem! Michael hogy bírja ezt? Végig olyan higgadt volt! De a testőrök szerencsére végig mellettünk maradtak, így a paparazzik nem tudtak olyan közel jönni!
Mivel a paparazzik egy pillanatra sem tágítottak mellőlünk, ezért sietnünk kellett a repülögéphez! Miután a repülögépben leraktuk a csomagjainkat, felszállt a gép! Kicsit féltem...nagyon ritkán ültem repülön...és félek rajtuk!
Mikor Michael észrevette az arcomon, hogy félek, megfogta a kezem!Pár óra múlva megérkeztünk Buenos Aries-be! Nagyon szép volt! Ahogy megérkeztünk rengeteg rajongó várt!
Gyorsan beszálltunk a kocsiba, és indultunk a szállodába, mert a koncert este kezdődik! A szállodában a rajongók folyamatosan azt kiáltották, hogy látni akarják a Prince-t és engem! Mikor kihajoltam mindenki elkezdett sikítozni, és a nevemet ordibáltak! Majd odajött Michael... hát abba pillanatba mindenki sokkal erőteljesebben sikoltozott! Majd kitartotta Prince-t egy pillanatra rajongóknak hogy láthassák, mindeki sikítozott és tapsolt!
*Este 7 óra*
A koncert hamarosan kezdődik! Én mivel Prince-t nem akartam otthon hagyni egyedül nem mentem el a koncertre! Nem egy kisbabának való ami ott zajlik, ezért otthon maradtam! De szerencsére a Tv-ben élőben közvetítették, úgyhogy tudtam nézni! Őrület mennyi ember volt ott! Amikor Michael a Man in the Mirrort énekelte, az egész stadionba kigyúltak a fények! Gyönyörű volt!2 óra múlva vége volt a koncertnek, és Michael sietett vissza a hotelba! Onnan tudtam, hogy megjött, hogy a hotel előtt hatalmas síkítozás hallatszódott! Michael felért a szobába, és egyből odajött hozzám, ér adott egy puszit! Majd odament Prince-hez, kivette a kiságyából, és elkezdte babusgatni!
Majd elment a fürdőszobába egy pillantra, és vitt magával egy köteg papírt! Nem értem mire kellhet az neki a fürdőszobába.... pár perc múlva kijött és akkor vettem észre hogy dedikálta őket! Majd odasétált az ablakhoz, és kidobta a dedikált fényképeket a rajongóknak!Abba pillanatba megtudták volna ölni egymást, egy papírdarabért is!
Elaltattam Prince-t.... szerencsére könnyen elaludt, majd bebújtam a Michael mellé az ágyba:
-Szivem! Van számodra holnap egy meglepetésem!-mosolygott
-Igen? És mi az?-Kíváncsiskodtam
-Majd holnap megtudod!- nevetett! Direkt olyan hangsúllyal beszélt, hogy idegesítsen vele! Persze ettől nem lettem ideges... Anál inkább csak nevettem rajta! Odabújtam hozzá az arcomat belefúrtam a mellkasába, majd szép lassan mind a ketten elaludtunk!Sziasztok! Itt a 21. Rész! Sajnálom,hogy ilyen rövid lett, A következő ígérem hosszabb lesz! Addig is puszi😘
By: farkasfannikitti2004
YOU ARE READING
Amikor minden kezdődött (Befejezett)
RomanceAmikor azt mondom, "Minden okkal történik". teljes szívemből hiszem, hogy tényleg így van. Az életem meghatározó és egyik legcsodálatosabb időszakának mondhatom azt, amikor megismertem a férjemet. Aki mellettem volt jóban és rosszban, aki olykor fe...