Merhaba arkadaşlar umarım hikayeri beğeniyorsunuzdur. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Eger yazıda yalnışlar olursa özür dilerim.
Bu okulun şarkı bölümü bizimkinden daha büyükdü. İçinde her çalgı aleti vardı ve hepsi de çok güzeldi. Melis nasıl şarkı söyleyecek merak ediyorum doğrusu. Aslında Açeliyayla bir olduklarını söylemişdi ama...
Biz Hilayla beraber odaya şaşkın bakışlar atarken aynı bakışları Melis de bize atıyordu.
"Evet kızlar burası şarkı bölümü. İçerisinde her türlü çalgı aleti bula bilirsiniz." Biraz daha ilerlediğimizde arkası bize dönük ve violetta çalan kız odak noktamız oldu. Çok güzel çalıyordu. Adeta ruhumu okşamışdı ve çalarken hiç zorlanmıyordu. Üçümüzde durub onun bittirmesini bekledik.Bitirdikden sonra yerinden kalkdı ve arkasına dönerek bizi fark etdi.
"Merhaba kızlar"
" Açeliyacığım bunlar Hila ve Azra . Ateş kolejinden buraya geldiler . Bu gün ilk günleri."
"Memun oldum kızlar"
Hilayla ben de kafamızı salladıkdan sonra odayı incelemeğe devam etdik.
"Bunu çalmayı ne zamandır biliyorsun. ?"
"İki senedir çala biliyorum." "Aslında öyretmenim abim. Bunu çok güzel çalar. Baba ve annemin vefatından sonra hep hüzününü violettayla atdı"
"Başınız sağ olsun"Açeliyanın gözleri dolmuşdu. Sanırım onları çok seviyordu.Melis de üzgü gibiydi."Açeliya hadi yeni gelenlere bi şarkı söyleyelim ne dersin?"
"Benim için uygun ya sizin için kızlar" ikimizde bunu gerçekden merak ediyorduk. Bir ağızdan küçük çocuklar gibi 'evet' diye bağırdık. Onlar piste ilerlerken biz de Hilayla alkışlıyorduk. Sanırım duet olucakdı. Açeliya violettin başına geçerken Melis de mikrafonu eline aldı.Arkadaşlar mediayı oynata bilirsiniz Clean banditi Açeliya
Olarak düşünün. Zara Larssonuysa Melis olarak düşünün.Hakiketen çok gezel söylüyorlardı. Şarkı bitdiğinde Hila ve ben ıslık çalarak alkışlamaya başladık. İkiside pisten inerek yanımıza geldiler ve Melis Açeliyayı gülümsetmeyi başarmışdı.
Hila"çok güzeldi arkadaşlar bayıldım. Süper hediyye oldu teşekkürler"
Açeliya"evet kızlar biz bitirdik sıra sizde hadi piste. Bize bir şarkı söyleyin ki içimiz erisin"
"Ama sesimiz hiç de bunu söylemiyor."
Melis"aman ne sesi şarkı söyleyin yeter canım."bu gülümsememize sebeb olurken Açeliya ikimizi de arkamızdan tutarak ittirmeye başladı." Hadi kızlar görelim sizi"Hilayle piste çıkdık. Ne söyleyeceğimiz merak konuşuydu. Bi yerlerden mikrafon bulub ,bakışarak okumaya başladık. Hali sezai:hoçakal. Hila mikrafonu yaklaştırarak okumaya başladı.
"Seni ararken kendimi kaybetmekden yoruldum... Bulduğumu zan etdiğimde kendimden ayrı düşdüm"sıra bana gelince mikrofonumu yaklaşdırarak okumaya başladım.."Garib bir veda olacak çünki aklımda hep yanımdasın... Ne kadar uzağa gitsemde gitdiğim her yerde yanımdasın"nakarat böımünü ikimizde beraber okumaya başladık."hoçakallllll..hoçakallll..hoçakaaall..hoçakal"
Hila devam etdirdi."Ben bir kısrak gibi gelmişim dünyaus"sıra yeniden bana gelmişdi mikrafonu yaklaşdırıbokumaya başladım" şahlanıb koşmak içimde var"son sözü birlikdr söylemişdik"hoçakal"
Şarkı bitdiğinde karşıdan gelen alkış sesleriyle Hilayla gözlerimizi bir birimizden ayırdık. Alkış sesleri üçe katlanmışdı. Üçüncümü?kapıyadan destek alarak oraya dayanan Yağız. Bizim gibi Açeliya ve Melisde arkaya baktılar.
Açeliya"Abi gelsene bak seni kimlerle tanışdırıcam."Ben küçük bi şok geçirirken o büyük addımlarla yanımıza geldi. Gözlerimi devirerek ondan çekdim.
"Biz tanışıyoruz dimi Azra?"
Güzüme yalandan bi gülümseme yerleşdirerek kafamı olumlu şekilde salladım.
"Aynı sinifmi?"
"Evet Melisciğim. Hatta aynı sıra bile var."Yağız bunları sırf yeinden kalkmadım diye gıcığa yapdığından emindim."evet abi bu da Hila. Azranın arkadaşı"Yağız ve Hila karşılıklı kafa salladıkdan sonra Yağız yine sıkıldığını belli etdi."Hadi Açeliya çıkalım. Seni almaya gelmişdim. Savaş bu gün seni alacak halde değil"
"Yinemi onu dövdün?nerde?abi neden onu incitiyorsun. Zavallı sana yaranmak için neler yapıyor. Nerede görülmüş bi abi kardeşinin sevgilisini dövüyor."
Birazda Savaş denilen çocuk bunu hırpalasaydı iy olurdu aslında. Hiç bi yerinde kan ya da çizik yokdu."kızım o şerefsizden sevgilimi olur?o kendini bile idare edemezken seni nasıl idare etsin ki.? Ondsn bi şey beklemen hata zaten. "
"Tamam abi başlama yine. Hazırım çıkalım."
Karşıdaki violett sandalyesine ilerleyib çantasını aldı.
"Hoçakalın kızlar"diyerek odadan ayrıldı. Tabiii Yağız da. "Ayay ben bu çocuğa hastayım ya"söylediği hem Hilanın hem de benim gözlerimin irileşmesinine sebeb oldu."sen bu çocuğa mı aşıksın?gerçekden öylemi?"
"Süper yakışıklı dimi ama?"yakışıklı olduğu kesindi. Hatta çok yakışıklı."ama onun piç tavırlarını da biliyor olmalısın.""hadi çıkalım yolda size her şeyi anlatırım." Kafamızı sallayarak kabanlarımızı ve çantalarımızı aldıkdan sonra odadan çıkdık.Okuldan çıkdık ve yola koyulduk. Durakda yollarımız Melisle ayrılıcakdı."evet kızlar şu Yağız bozkurt fazla yakışıklı deyilmi ya? Açeliyayı arada sırada o alır muzik provasından. Orada görme şansım var ancak. Başka zamanlar sürtük sevgilisi Sinemin yanında oluyor. Kızı da okuldan sürtüklüğünden dolayı atdıklarına rağmen hayla buraya gelib gidiyor. Guya sevgilisini görmeye. Kuru yalan . Diğer etkekleri akşama ayarlamak için geliyor. Yağızın en iyi arkadaşı Uağızla bile yatmışdır bence bu."
Demek Bu gün öpüşdüğü kız Sinem denilen piç kurusuymuş. Bu yüzden okuldan atıkdığı için okul kiyafetleri deyilde son derece dar deri etek giymişdi. Ayrıca saçl ne reng belli bike değildi.hilayla geçirdiğimiz şokdan dolayı ağzımızı bile açamadık. Durağa vardığımızda Melisle baylaşıb ayrıldık.
Evde gürültü vardı. Annem evde olacağını söylemişdi. Zili çalarak birinini açmasını bekledim ama açan olmayınca anahtarla kendim açarak içeri geçdiç. İçerde babamın qalın sesi bağırarak çıkıyordu.""Ablanın okuluna yazılıcaksın o kadar. İtiraz istemem.""Baba ben okulumdan memnunum ve deyişdirmek niyyetim de yok"abimle babam tartışırken salondan geçerek odama geçdim. Odam toparlanmışdı. Bu benim için iyidi çünki artık eşyalarımı bulamaz haldeydim. Kiyafetlerimi değişdirib yeniden aşağıya indim. Sanırım tartışma dinmışdi. Her kes masaya oturmuş yemek yiyordu. Ben de merdivenleri inerek masaya yöneldim. Oturarak yemeye koyuldum.
"Kızım yarın kardeşinle beraber okula gideceksin haberin olsun."
Babam yine kurallını koymuş restini çekmişdi. Abimse bu kuraldan hiç memunmuş gibi gözükmüyordu aslında.
"Tamam baba"Yemekden sonra odama çıkıb 2-3ödev yazdım ve telefonu elime alarak sosyel hayata atıldım. Günen yorgunluğu ve yaşadığım şoklar ardı ardına geldiğinden kafam alak bulakdı. Akşam tarafı sosyal mediadan ayrıldım. Aşağı inerek anneme mutfakda 2-3işde yardım etdim ki istemeye geldikde söyleyecek bi şeyi olsun kadının.
Akşam yemeğinden sonra yeniden odama çıkdım. Dolabdan pijamalarımdan birini çıkarıb üzerime geçirdim. Saçımı da tepeden topuz yapdıkdan sonra yatağa geçdim ve uyudum.
Hoçakalın arkadaşlar iyi geceler.vote tuşunu arıyorsanız aşağıdaki ilk tuşa bakın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Masalı
AdventureHayatda her şey aşk değildir sadece aşk herşeydir:mutluluk,güven,acı,hasret,sevinc.