Media:kaya demir
Sabah evden çıkdığımda addımlarımı biraz hızlandırmışdım. Çünki dünki gibi Hilayı bekletmek istemiyordum.
Apartmandan çıkıb durağın yolunu tutdum. Hızlı ve büyük addımlarla oraya ulaşmaya çalışıyordum. Keşke bir lambarcinim olsaydı. Ama değil bizim evi mahalleyi satsak onu alamayız. Sadece hayal.
Durağa vardığım da Hila oradaydı. Yanına yaklaşıb görüşdükden sonra otöbus beklemeğe başladık. Babam dün 'abinle gideceksin'demişdi ama abim sabah evdeymiş gibi gelmedi bana. Sanırım önden çıkmışdı o.
Okula vardığımızda abimi ortalıkda göremedim. O benden sadece bir yaş küçükdü. Ama benim aklımdan bi qram bile ona geçmemişdi. Demeki akıl irsi bi şey değilmiş dimi? "Hila abimi ortalıkda görüyor musun. "
"Hayır. Niye ki"
"Babam dün bu okula geleceğini söylemişdi de"okul koridorunda ilerlerken Yağızı bile görmüşdüm ama hiç abimi görmemişdim. Acaba gemedimi. Eger gelmediyse babam kiyameti koparır evde. "Hey kızlar bekleyin benide."
Melisin sesiyle arkaya döndük. Koşarak bizim yanımıza geldi. .çok tatlı ve sevecen bi kızdı. Açelyada öyleydi aslında. Abisi kötü ."nasılsınız"
"İyiyiz canım sen nasılsın"Hila ve Melis konuşurken ben hala abimi arıyordum. O aslında iyi biridir ama bi sürtük yüzünden her gün içiyor ve bu sinirimi bozmaya başladı.
Böyle sürtükler erkeklerin hayatını mahv etmek için var sanki. Onların kendi pis camiyalarına çekiyorlar. Ve kendileri gibi sürteklere yem ediyorlar. Benim abimi sevdiğim gibi o da beni severdi. Bazen az tartışırdık ama bu kardeşlik sevgisini azaltmıyordu tabii ki.
Sınıfıma geçmek için Hila ve Melisden ayrıldım. Sınıfa girdiğimde onların tekrar yiğişmemeleri için bidiğim bütün duaları içimden saydırdım. Bu sahneyi bir daha kaldıramaya bilirdim. Kusarım falan çekemem şimdi.kapıyı yavaşca açıb içeri geçdim.
İçeride o sahneyle karşılaşmadım çünki hiç biri içeri de değildi. 9-10 kişi vardı. 'Selam 'verib Son sıraya doğru ilerledim.adeta duvarla bütövleşicekdim. Oda çok da büyük olmadığı için sıralar duvara değiyordu.
Aslında bu bir avantajdı. Dersde uyuması dahs kolay oluyordu. Ders saatine 5dakika kalmışdı. Çocuklar beş dakika içerisinde toplaşmışdı ve öyretmen de gelince coğrafiya dersine başladık.
Öyretmen orta yaşlı bi şeydi. Pek ciddi olmasada diğerleri gibi değildi. Yağız derse 10 dakika kala içeri girmişdi. Bana bakıb sırıtdığında gözlerimi devirerek başımı sıraya gömdüm. Yanımda hiss etdiğim ağırlıkla onun bir ayı olduğunu kanıtlamış oldum.
Zaten böyle kaslı vücuddan yalnız böyle bi hayvan çıkardı 10 dakika sonra ders bitmişdiAma yerimden kalkmayacakdım. Yorgun ve halsizdim. Yağızda hala kalkmamışdı. Sanırım sevgilisi akşam fazla naz yapmış bu yüzden yorulmuş.Odada bizden başka 2-3 daha adam vardı. Koridorda çocukların bağırtısı sanırım beni sağır yapa bilirdi. Başımın üstünde hiss etdiğim nefesle kafamı kaldırdım. Esmer ve son derece yakışıklı biriydi. Sanırım çok koşmuşdu bu yüzden nefesi düzensizdi."Abi Kaya. ..kaya burada. Şimdi gördüm okula geldi. Bu çocuk peşimizi bırakmıycak.sevgilisine yapdı..."beni fark edince aniden susdu. Yağızın suratı da sinirden kasılmışdı. Acaba bu Kaya benim kardeşim olanmı??. Peki onun sevgilisine ne oldu ki.Yağızla bu çocukmu bi şey yapdı?ben kafamda bu sorularla cebeleşiyorken Yağız sessizliyi bozdu.
"Barış Nerede o pevezeng."
"Bahçede abi." Demek Barış buydu. Acaba Sinem gerçekdende onunla yatmışmıdır.Yakuşuklu bir erkekmiş tabii aynı zamandada zengin.Yağızın ani şekilde yerinden kalkmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım ve bakışlarımı Barışdan çekerek ona yöneltdim. Haraketlerinden fazla sinirli olduğunu çıkarmak zor değildi. Büyük addımlarla sınıfdan çıkdılar. Acaba bunlar gerçekden benim abimdenmi bahs ediyorlardı. Kafamı pencereye dayayıb uyudum. 4-5 dakika sonra gürültü yüzünden açılan gözlerim ilk önce pencereye yönlendi. Gördüyüm manzara biraz okul dışı bişeydi. Galiba iki kişi bir birine girmişdi.
Sert darbaler almasına rağmen yere yığılmayan biri ve yığılması için daha sert vuran diğeri. Tartışmaya biraz daha seyirci kaldım. Daha da dikkatli bakdığımda bunun Yağız olduğunu üzerindeki deri çeketinden anlamışdım. Sanırım diğeri de demin bahs etdiği Kaya denilen çocukdu. Peki ya abimse?sabah abimin ne giydiğini de görmemişdim. Allah kahretsin. Hila ve Melisin beni dürtmesiyle irkildim.
Hila"Azra abin dünki çocuk onu çok fena benzetiyor."şok vaziyyeti alıcakdım ama zamanı olmadığı için içimdeki şok duygusuna söz verib sıramdan hızla kalkdım. Hila ve Melisde arkamdan koşduruyordu. Bahçeye inib qarışıklığın ortasına daldım. Her kese 'lütfen izin verin''bi dakika''geçmem için yol verirmisiniz'diye-diye kavganın merkezini ilerledim.
Abim bu piçlere neden musalat oldu hiç bilmiyorum ama bu kavgadan sonra halini düşünemiyorum. O kas yığını benim cansız abimi leş gibi bi şey yapardı. Gözüm dolmaya başlamışdı.Her hes de durub onların bu tartışmasına seyirci oluyordu. Cesaretimi toplayıb tartışmaya daldım ama bileğimden birinin tutmasıyla yerimde dona kaldım. Bu Yağızın arkadaşı Barışdı. Artık gözümden yavaşca düşen yaşı hiss ede biliyordum."Yağız kimsenin karışmamasını istedi."sesi son derece ciddi ve qalındı. Gözlerine bakarak'o benim abim.'dedim. Boşda kalan elimle elini bileğimden itdirdim. Yanağımda oluşan yaşı elimin tersiyle sildim,rüzgarın yüzüme yapışdırdığı bi tutam saçı da kulağımın arkasına alıb geriye döndüm.Abim yere yığılmış şekildeydi ve elini kanayan dudağına götürmüşdü, Yağızsa ona doğru ilerliyordu. Addımlarımı hızlandırarak karşısına keçdim. Mavi gözleri koyulaşmış ,adeta ateş fişkırıyordu.."yeter artık."sesim yavaş çıkmışdı. Yok gibi bi şeydi. Gözleri çok şey söylüyordu ama ben onun gözlerine bakamıyorken bunları anlamam imkansızdı."kardeşimi rahat bırak"Bıkın çıkan sesime karşılık onun sesi fazla sinirliydi."Çekil önümden. Bunu kardeşin kendisi istedi. Onu öldürmem için,dövmem için bana yalvardı."
"Onun bu arzusunu yerine yetirdiğin için teşekkürler. Artık yeter."yeniden dolan gözlerimdeki yaşları geri yollamaya çalışırken aynı zamandada onun gözlerine bakmak için kendimle savaşıyordum. Onun gözlerine bakacak cesareti hala bulamamışdım kendimde."abla sen karışma. Çekil önünden. Birak istediği kadar dövsün, incitsin beni. Buna haqqı var . Söylediğim sözler ağırdı."bunu söyledikden sonra Kayanın hafif gülüş sesi kulağıma geldi. Yağızsa hiç bi tepki vermiyor, Sadece bana bakıyordu. Bense cesaret toplamaya çalışıyordum. Sonunda aradığım cesareti bulub gözlerimi yerden gözlerine çıkardım. Sinirli olduğu çok beliydi. Yüzüme ifadesizce bakıyordu. Nedenini anlamaya çalışıyordum ama anlamama izin vermiyordu. Son kez gözlerini benden kaçırıb arkadaki Kayaya bakdıkdan sonra geriye dönerek gitdi. Sesli ve derin bi nefes alıb arkaya döndüm. Koşar addımlarla Kayanın yanına geldim. Kalkıb üzerini temizledikden sonra skamyelerden birine ilerledi. Kalabalık yavaş -yavaş dağılmaya başlamışdı. Son olarak Barışda bize sert bakışlar atarak okula girdi ve göz hizamdan çıkdı.Hila ve Melis de yanımıza geldi.
"Abi malmısın?Babam duyarsa ne yapacaksın. Daha ilk günden bunu yapdığına inanamıyorum"
Sesim yükselmişdi."ya boş ver şimdi babamı""ne halin varsa gör be"diyerek hızlı addımlarla okula girdim ve lavaboya doğru ilerledim.Hila ve Melisi arkamda hiss ede biliyordum.Kalbin çok hızlı çarpıyordu. Lavobaya girerek musluğu açdım ve yüzüme 2-3 avuç su serpdim. Bu beni rahatlatıyor ve sakinleşdiriyordu.
Melis"iyimisin canım. İyi değilsen seni evine götüre bilirim canım."
"Hayır kızlar teşekkür ederim. Buna gerek yok ben iyim. Derse gire bilirim."
"Tamam o zaman canım hadi gidelim."lavobodan çıkarar sınıfımıza ilerledik.Dersden 10 dakika geçmişdi. Bunu için derhal yalan aramaya başladım eger öyretmen nerde olduğumu sorsaydı bunu kullanıcakdım. İçeri girerek 2-3yalan söyledim ve yerime geçdim.Yağız sınıfda değildi. Sanırım gitmişdi...
Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.hikaye keyfi nasıl gidiyor. Yorumlarda belirte bilirsiniz. Yorum yapa bilmeniz için aralar bırakdım. Beyenib beğenmediyinizi bana ulaşdıra bilirsiniz. Başkalarına da tavsiye etmeyi unutmayın. Hoçakalın. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Masalı
AdventureHayatda her şey aşk değildir sadece aşk herşeydir:mutluluk,güven,acı,hasret,sevinc.