Yoongi
agustD- Jiminie?
*odoslané 8:32 am*
agustD- bábo,moje? kde si?
*odoslané 9:15 am*
agustD- Jimin, kde si? Stalo sa niečo?
*odoslané 10:54 am*
agustD- mám o teb strach. chalani, tiež nevedia čo je s tebou.
*odoslané 11:32 am*
agustD- jimin, sereš ma!
*odoslané 12:13 pm*
agustD- fájn, došla mi trpezlivosť! idem k tebe!!!!
*odoslané 13:56 pm*
Navliekol som na seba čiernu mikinu, obul si čierne Vans tenisky a šiel ku Jiminovi. Včera odchádzal odomňa, celkom neskoro. Hm, ani sa nečudujem. Takmer, som ho na tom gauči pretiahol. No samozrejme, že sme sa aj rozprávali. Teda, rozprával som ja. Jimin sa ma furt na všetko možné vypytoval, no k jednej veci sme sa nedostali. A to k tomu, ako to je medzi nami. Chápete. Poznáme sa dva týždne a áno, milujem ho, no bozkávanie a podobné srandy, nič ešte neznamenajú. Teda, pre mňa áno, ale Bohvie, ako to má Jimin. A ja nechcem, aby mi ho niekto ukradol.
Zaklopal som na dvere a trochu odstúpil. Otvorila mi jeho, adoptívna, mama.
,,Dobrý deň, pani Park. Je doma Jimin?" uklonil som sa a pokúsil sa o milý úsmev.
,,Och, áno je. Ale zrejme, ešte spí. A ty si~" usmiala.
,,Min Yoongi. Jiminov...kamarát," odvetil som. Neviem, či jeho mama vie o jeho orientácií. Radšej nič, nebudem riskovať
,,Och, áno. Jimin mi ťa už spomínal. Poď ďalej. Aspoň sa ten spachtoš, konečne zobudí," zasmiala sa a ja som vošiel dnu.
,,Bežne spáva tak, dlho?" vyzul som si tenisky.
,,Nie, nie. Ale včera, keď prišiel domov, tak sa zavrel v izbe a do neskorej noci, tancoval ako o dušu," odvetila a ja som prikývol. Takže Jimin je tanečník. Hobi sa zblázni od šťastia, keď sa to dozvie.
,,Choď hore po schodoch. Posledné dvere napravo," usmiala sa. Ja som poďakoval a pobral sa tým smerom, ktorým mi nakázala.
No, jeho izbu by som našiel, tak či onak. Na dverách mal totižto Jimin menovku a nálepky kvetiniek. Zvraštil som čelo a zasmial sa. Pomaly som stisol kľučku a vošiel dnu. Zostal som stáť, ako prikovaný. Jeho izba sa úplne líšila od tej mojej alebo od izieb chalanov. Proste, u nás v izbách je minimum nábytku, bordel a väčšinou sú steny vymaľované na bielo. No, až na Jina. Ten tam má ružové pásiky. Ale Jin je kapitola sama o sebe. Ale Jiminova izba bola iná. Úplne iná.
Steny boli vymaľované na bledomodro a boli na nich upevnené police, ktoré boli plné kníh, plyšákov alebo fotiek. V pravom rohu mal veľký stôl so stoličkou, na ktorých by ste bordel hľadali márne. Všetko bolo úhľadne uložené. Vedľa stola bola menšia skriňa, vedľa ktorej bolo pre zmenu veľké zrkadlo. Keď som sa obzrel do ľava, uvidel som veľkú manželskú posteľ, ktorá bola umiestnená v rohu pri vchode na balkón. To zrejme, Jimin nedomyslel. Vedľa postele nesmel chýbať nočný stolík, na ktorom bola položená kniha a mobil.
Sadol som si na posteľ a odkryl veľkú kopu periny, pod ktorou sa ukrývalo malé stvorenie menom Jimin. Mal oblečenú čiernu mikinu a biele boxerky a spokojne si obímal svojho macka. Asi, začnem žiarliť.
,,Jiminie~" pohladil som ho jemne po líčku.
,,Mhhh, mami. Nechaj ma spať," zamrmlal a pretočil sa na druhú stranu, čím mi poskytol dokonaký výhľad na jeho guľatý zadoček.
,,Tu nie je tvoja mamina, ale Yoongi," zasmial som sa a uštipol ho do zadku.
,,YOONGI?!" vyletel do sedu a ja som vybuchol do smiechu. Bože, môže byť tak roztomilý? Ružové vlásky na každú stranu a očka, ešte rozospaté.
,,Č-Čo tu robíš?" vypadlo z neho a ja som sa prestal smiať.
,,Neodpisoval si mi. Bál som sa," pritiahol som sa k nemu.
,,A-aha," pritiahol si k sebe perinu.
,,Hádam sa ma hanbíš," uškrnul som sa.
,,NEHANBÍM!!!" vyhŕkol.
,,Vážne, Jiminie?" kusol som si do pery a priľahol ho.
,,Yoongi~" zamrmlal.
,,Áno, Jiminie?" pobozkal som ho na čelo.
,,Čo chceš robiť?" začervenal sa.
,,Teba," zašepkal som a vrhol sa na jeho dokonalo plné pery.
Jimin
Ten blázon Yoongi, prišiel ku mne domov len preto, lebo som mu neodpisoval. A teraz ho tu mám nasačkovaného v posteli. No, nedá sa povedať, že mi to vadí. Predstava, že mi to Yoongi robí rukou alebo ústočkami, ma moc vzrušovala. Odtiahol sa a začal ma bozkávať na krku. Ako keby som tam, už nemal mapu celej Ázie!
,,Mmm, Yoongie~" zavzdychal som.
,,Áno, moje?" usmial sa.
,,Tvoje?" nadvihol som obočie. Chcem vedieť, ako to so mnou myslí. Nechcem byť bábka. Už nie...
Yoongi sa odtiahol a posadil sa. Ajajáj, toto bude zlé. Jeho vyjadrovacie schopnosti sú chabé, no...veď uvidíme, čo z neho vypadne.
,,Vieš, ako som ti včera hovoril, že takéto situácie nezvládam?" pozrel na mňa.
,,No, viem," sadol som si.
,,Tak, stále ich nezvládam, no už viem, čo chcem," pousmial sa.
,,A to je?"
,,Chcem teba. Bál som sa si to priznať, predsa len city, nie sú moja silná stránka, ale ty Jimin. Ty mi za to stojíš. Stojíš mi za to, aby som odhalil svoje city. Aby som už nebol, kocka ľadu. Jimin, milujem ťa. Moc, ťa milujem..a viem, že toto sa pýtajú deti v škôlke, ale...budeš mojím priateľom?" pozrel sa na mňs tými jeho nádhernými kukadlami a ja som myslel, že sa roztopím.
Chvíľu som na neho hľadel s otvorenou pusou, no potom som zapišťal ako retardovaná školáčka a hodil sa mu okolo krku.
,,Samozrejme, že budem tvojím priateľom, ty pabo!" usmial som sa a začal ho pusinkovať po celek tvári.
,,Dosť, láska. Prosím~" smial sa a mne sa pri oslovení "láska" začervenali líčka.
,,Milujem ťa," usmial som sa.
,,Aj ja teba," prevalil si ma vedľa seba a objal. Vonku zahrmelo, búrka prišla. Dažďové kvapky klopali na okno a mne opäť zaklipkali oči. Zaspal som. V jeho náručí.
YOU ARE READING
Let's not fall in love (Yoonmin/BTS)
Fanfictionjimin sa nasťahuje na rovnakú ulicu ako Yoongi. nestávaju sa len novými susedmi, ale aj spolužiakmi. čo sa stane,keď sa Jimin zamiluje do Yoongiho, ktorý nevie prejaviť svoje city. skončí sa to láskou alebo zlomeným srdcom? upozornenie: vzťah medzi...