Jimin
Ráno som sa zobudil skôr ako Yoongi. Samozrejme, že to nie je nič prekvapivé. Yoongi keby mohol tak, prespí celý svoj život. Spánok miluje. A ja, zas milujem jeho.
Otočil som hlavu do ľavej strany a uvidel svoju lásku. Samozrejme, že vlasy mal na každú stranu, jednu nohu do Boha, druhú do Krista. A ruky mal pekne vedľa hlavy, ako keď malé bábätka spinkajú. Ešte, že má veľkú postel, inak by som zrejme skončil na zemi.
Sadol som si a odložil svojho medvedíka nabok. Dával som na neho pozor. Je to totiž jediné, čo mi zostalo po mojej mamičke. Natiahol som si stuhnté ruky a spokojne sa zachumlal do mikiny, ktorú som včera, poctivo ukradol Yoongimu. Teda, on si myslí, že som si ju len požičal. No, tudle! Moja mikina! Bola nasiaknutá jeho vôňou, ktorá ma neskutočne upokojovala.
,,Ty fetka," ozval sa Yoongi svojím ranným chraplákom a ja som zdvihol zrak k nemu.
,,Aj tebe, dobré ránko," prehodil som a sadol si na neho obkročmo.
,,To najlepšie," chytil ma za zadok a usmial sa. Ja som sa k nemu naklonil a venoval mu jemný bozk na pery.
,,Mmm, toto sa mi páči," uškrnul sa a ja som ho začal pusinkovať po celej tvári. No, v tom som si na niečo spomenul. Na niečo, čo mi skoro privodilo infarkt.
Yoongi
,,Yoongi, my sme zaspali!!!" vyskočil Jimin z postele a ja som sa začal nekontrolovateľne smiať. Asi som mu nejak zabudol povedať, že som včera vybavil u mamky, aby sme mohli zostať dokonca týždňa doma.
,,Yoongi, to nie je smiešne! Padaj sa obliekať!" hysterčil Jiminie a ja som sa začal ešte viac smiať. Nakoniec som sa postavil z postele a podišiel k nemu.
,,Nikam nejdeme, ty pabo," uškrnul som sa a on na mňa prekvapene pozrel.
,,Vybavil som to s mamkou. Môžme ísť von s chalanmi, pozrieť tvoju mamku alebo byť doma a venovať sa jeden druhému," chytil som ho za boky a pritiahol k sebe.
,,Mohol si mi to povedať aj skôr," nadul líčka.
,,To by nebola už taká zábava," uškrnul som sa.
,,Pabo," prebodol ma "nahnevaným" pohľadom.
,,Môžeš sa z toho vyzliecť," hlesol som a ukázal na bielu košeľu, ktorú mal na sebe oblečenú.
,,Mám lepší nápad," kusol si do spodnej pery a mne to hneď docvaklo. Chytil som ho za zadok a začal vášnivo bozkávať. Jiminie si obmotal ruky okolo môjho krku a ja som ho zatiahol späť do postele.
Prevalil som ho pod seba a stále ho vášnivo bozkával.
Tretia osoba
Mladší si užíval staršieho pery, ktoré putovali od jeho krku až na bruško. Vedel k čomu sa schyľuje a bol z toho mierne nervózny. Nedal to však na sebe poznať.
Starší sa ovládal viac, ako mu bolo po vôli. Najradšej by z maličkého dušu vyšukal, ale vedel, že nemôže. Na svoju lásku musí ísť opatrne. Vyzliekol mladšiemu košeľu a rukou mu prechádzal po rozkroku. Mladší tíško vzdychal, čo staršieho prinútilo, aby pokračoval. Stiahol mladšiemu boxerky, načo sa mladší zamračil a prevalil staršieho pod seba.
Opakoval presne tie isté pohyby, čo robil pred chvíľou starší, len s tým rozdielom, že namiesto letmých bozkov, robil staršiemu znamienka lásky kde sa dalo. Vyzliekol mu tričko a pánvou sa obtieral o staršieho.
,,Mmm, Jiminie~" zavzdychal starší a mladší mu stiahol boxerky. Trošku vyvalil oči, pretože nečakal, že jeho priateľ ho má až tak, veľkého.
,,Bojíš sa?" uškrnul sa starší.
,,Nebojím!" začervenal sa mladší.
,,Stále nevieš klamať," hlesol starší a naslinil si prsty.
,,Môžem?" pobozkal mladšieho na líčko.
,,Môžeš," usmial sa mladší a starší doňho vnikol jedným prstom.
Mladší zavzdychal a to bol signál, že starší môže pokračovať. Pridal ďalšie dva prsty. Rozťahoval si mladšie ho tak, ako potreboval a mladší si to neskutočne užíval.
Keď starší usúdil, že to stačí,vytiahol z mladšieho prsty a začal sa hrať s jeho kamarátom.
,,Mmmm, Yoongi," zamraučal mladší.
,,Áno, láska?" uškrnul sa starší.
,,Prosím," zavzdychal.
,,A o čo prosíš?" naklonil sa nad neho a pobozkal ho na čelo.
,,Vyšukaj zo mňa dušu, Daddy," zašepkal mu mladší do uška.
,,Ako povieš," usmial sa starší.
Bez varovania, zbytočných otázok, starší do mladšieho vnikol až po koreň. Mladší vykríkol od bolesti, no zároveň od slasti.
,,Pššt," zotrel mu starší slzy a jemne ho bozkával na krku.
Mladší sa snažil zvyknúť na staršieho dĺžku. Nechcel ho nechať dlho čakať. Nechcel sa strápniť. Preto sa pohol proti staršiemu.
Starší sa v duchu zasmial. Vedel, že mladší si ešte nezvykol, no začal pomaly prirážať.
Mladší zavzdychal a cítil, ako bolesť strieda nekonečná slasť. Vzdychal, dalo sa povedať, že až kričal od toľkého pôžitku.
Obom to pripadalo, ako keby sa preniesli do iného sveta. Menili polohy, bozkávali sa, vzdychali. Stratili pojem o čase a realite. Blížili sa k uspokojívemu koncu, na ktorý sa obaja neskutočne tešili.
,,Y-Yoongi!" vykríkol mladší a prehol sa v chrbte. O pár sekúnd nato, spravil to isté aj starší. Len s mladšieho menom na perách.
Yoongi
Unavene som si ľahol vedľa Jimina a pritúlil ho k sebe. Toto bol ten najlepší sex, aký som kedy zažil. No, mám strach, že som Jiminovi trošičku ublížil.
,,Láska?" oslovil som ho.
,,Hm?" pozrel na mňa unavenými očkami.
,,V poriadku?" pohladil som ho po tvári.
,,Som v absolútnom poriadku," usmial sa a pobozkal ma.
,,Naozaj?" sadol som si.
,,Yoongi, cítim sa dobre. Ale nabudúce sa kroť," zasmial sa a ja som ho pobozkal na čelo.
Miloval som ho...viac ako svoj život.
____
ja sa naozaj ospravedlňujem za túto rakovinu, čo ste si práve prečítali. :)
mám tak trochu blok v písaní. :)
DU LIEST GERADE
Let's not fall in love (Yoonmin/BTS)
Fanfictionjimin sa nasťahuje na rovnakú ulicu ako Yoongi. nestávaju sa len novými susedmi, ale aj spolužiakmi. čo sa stane,keď sa Jimin zamiluje do Yoongiho, ktorý nevie prejaviť svoje city. skončí sa to láskou alebo zlomeným srdcom? upozornenie: vzťah medzi...