!!!DŮLEŽITÉ!!!
Nová kapitola! Nového příběhu! Doufám že se vám nový příběh zamlouvá, ^^ potřebovala bych ale od vás jednu jedinou věc, malá prosba xP a to ta, aby jste mi do komentářů, dooo~ čeho koliv napsali co si o tom zatím myslíte. A samozřejmě nezapomenout sem hodit hvězdičky, ať mi uděláte radost ^^. Děkuji že jste si toto přečetli ^^ (teda...Doufám.)
A už vás nebudu otravovat ^^Jimin's pov
Netrvalo dlouho a mohl jsem zavěsit pár fotek aby se usušily.
Nemohl jsem se dočkat na výsledek.
Usmál jsme se nad svoji prací. Vzal jsem svůj notebook, zapnul ho, ale musel jsem si dát jas na nejmenší, jelikož jsem nechtěl riskovat špatnou kvalitu fotek jen kvůli světlu. Vzal jsem paměťovou kartu z foťáku a projel ji, jestli tam ještě náhodou nebyla nějaká dobrá fotka.
Před soutěží jsme si měli vybrat téma na které budeme fotit a já si vybral přírodu...Vím, že pár lidí, to mělo mnohem těžší a taky vím, že někdo si vylosoval podmořské živočichy. Byl jsem celkem dost zvědavý jak toto zpracují...A taky jsem byl zvědav, jestli to splnili všichni z naší třídy, no...O ně jsem se zajímat nemusel, jelikož jsem se tu s nikým nebavil, takže jsem neměl ani důvod se o ně zajímat.
Na kartě už nebylo nic zajímavého, tak jsem zavřel noťas, vytáhl kartu, a schoval ji do batohu.
Šel jsem se podívat na fotky, ale hej. Nebyl bych to já, kdyby se něco nezvrtlo? Že?
Zakopl jsem o skříňku s papírem na fotky a sletěl na zem. V mém plánu bylo chytnou se poličky, ale na ní zas byly fotky naložené v divné vodě, do které se dávají fotky před tím, než se vysuší. Meh...Nikdy si nezapamatuji jak se ta voda jmenuje.
Můj plán byl ale vybledlý, jako když v temné komoře rozsvítíte světlo. Dopadl jsem na zem a ona nádoba se mi vylila na hlavu. ,,Fuj! Ah!"
Posadil jsem se a po chvilce jsem zjisti, že tam byla fotka.
Vzal jsem fotku a podíval se na ni. Šlo to blbě vidět, ale byl tam nějaký nahý kluk?! ,,Kdo si tady fotí nahé fotky? " řekl jsem si sám pro sebe a fotku vrátil do jiné nádoby s vodou. Vstal jsem a sundal si triko, muselo mi uschnout.
Sundal sem si triko, přehodil ho přes židli a chtěl jít uklidit ten nepořádek, ale...Co to? On tu někdo spal? Nebo...Já nevím, šlo to blbě vidět. ,,Um..." Vstal jsem, přišel k němu a ťukl ho do ramene
,,Uhm..haló? Jsi v pořádku?"Yoongi's
Dotek ramene...
Prvně mířit na ruce, poté zmást protivníka a pod kopnout nohy, skončit tím v převaze nad ním a omráčit ránou do hlavy.
Neváhal jsem, když mě najednou někdo vyrušil ze spánku a automaticky jsem se připravil na obranu. Otevřel jsem znenadání oči a neznámého protivníka jsem měl ihned podle tréninků pod sebou.
,,AU!? Promiň, nechtěl jsem ti ublížit, nic mi nedělej prosím!!!! Jenom jsem chtěl vědět, jestli se ti něco nestalo!!!" začalo naříkat stvoření podemnou.
Už jsem se napřahoval k poslednímu úderu, když v tom jsem si uvědomil, kde jsem se nacházel.
Probuzení, škola, temná komora, spánek, probuzení... Sakra práce už, můžou mě ty lidi dneska nechat spát! Tohle bylo už podruhé za dnešek!!
Vražedně jsem se podíval na tu tvář osoby, která si asi právě teď nevážila svého života.
Byl to kluk malého vzrůstu, asi tak stejně vysoký jako já. Byl hubený, ale zároveň jsem mohl pod sebou cítit přes oblečení jeho vypracované svaly. Blonďaté vlasy mu padaly do čela a bránily tak jeho karamelově hnědým očím si mě prohlédnout.
Celý se třásl od strachu a z jeho očí se odrážela hrůza.
Tse, určitě to bude jeden z těch ubrečených a vystrašených typů.
Už teď se mi nelíbil.
,,Prosím neubližuj mi," fňukl znova, ,,jenom jsem se strachoval, jestli ti nic není, ležel jsi tu nehybně v rohu v době, kdy je škola ještě zavřená."
Zavřená? Co tady tenhle podivný tvor dělal? Kdo by lezl do školy takhle brzo?... Ah počkat, já vlastně.
,,Kolik je hodin." zachraptěl jsem svým rozespalým hlasem. Trochu se podemnou lekl.
,,Asi po páté..."
,,Pět hodin ráno?!?! Děláš si srandu že jo? To jsem spal jen přes hodinu! Buď rád, že nemám náladu ti udělit nějaký trest." rozzuřil jsem se nad ním a čekal jsem, že bude ještě více vyděšený. Co jsem však nečekal bylo to, že se červenal a snažil se vyhnout mému pohledu.
Až teď jsem si uvědomil, kde sedím a všiml si, ze tento kluk na sobě ani neměl tričko. V tu chvíli jsem z něj nemohl spustit oči a myslím si, že si toho i všimnul....TAK JU! Doufám že se vám další kapitola líbila ^^ nádherný start hned se začátku no ne?
Nezapomeňte mi dát vědět co si o tom myslíte! A hlavně hodně ★★★★★★ ať mi uděláte radost! X3
ČTEŠ
I fell in love with my murderer
Fanfiction" Bojíš se mě?" pověděl Yoongi a přiblížil se k drobnému tělíčku, které se krčilo k zemi, v temné uličce, kde po zdech sem tam byla postříkána krev. "Měl by sem?" odpověděl kluk s menším vzrůstem. ,,Ano, měl by si se bat svého vraha." prcek se pom...