Exo 'nun Kore'de ki konserinden sonra herkes yorgun bir şekilde arabaya biner .Yol boyu herşey normaldir .Ama yurda giden bir ara sokakta bir kıza şiddet uygulayan bir adam görmeleriyle olay değişir .Kai;
— Şu adama durup bi dalalım bence.
Chanyoel;
—Araba zaten durdu inip bi müdale edelim .
Suho;
—Herkes aşağı insin, şu adam bi el atalım .Hic kimse kadınlara boyle davranmaz.
Herkes aşağı iner . Exo arabadan inince adam onlara dönerek ;
— Bu kız benim gidin başkasına sarkın .
Chanyeol 'un bu sözlerle dalması bir olur . Xuimin ,Kai, Beakhyun,Kriz,Tao adamla uğraşırken D.O. ,Luhan, Suho, Lay,Sehun, Chen : Kızın eşyalarını toplayıp arabaya götürür ve onu sakinleştirmeye başlar . Chanyeol,Xuimin, Kai, Beakhyun,Kriz ve Tao 'da arabaya biner ilk iş olarak hastaneye gitmeyi kararlaştırırlar .
Chanyeol;
—Senin adın ne ?
Su;
—Benim adım Su .Beni kurtardığınız için çok teşekkür ederim .
Suho ;
—Sen S.M.'un yeni kız grubunun üyesidl değil misin?Seni dans provası yaparken başkanın senle konuştuğunu duydum, galiba yeni kız grubu kurucak ve seni üye olarak istiyor.
Su;
—Evet . İstiyor ,ama ben Türkiye'de yaşıyorum buraya sadece okulu bitirip staj yapmak için basvurdum . Ama sonradan öğrendim ,başvuru yapınca şirket bize çıkış yaptırıyor muş .
Exo;
—Neeee!
Üyeler bağırdıktan sonra Su sedyede bayılır .Doktorlar Su 'yun etrafını sarıp onu ameliyata alırlar .6 saat sonra doktorlardan biri çıkıp onlara Su'nun beyin kanaması geçirdiğini söyler .
Suho;
— Ben başkanı arayayım .Yoksa olanlardan haberi olmadığı için kızar.
Kai ;
—Ban birşeyler oluyor .
Kai bi anda bayılınca herkes Kai'nin etrafına toplanır . Kris yerdeki kanı gösterince Kai'nin kandan dolayı bayıldığı anlaşılır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
FanfictionExo tarafından kurtarılan bir türk kızının hikayesi ve sonrasında olanlar