~~~~Tao ~~~~
Suho Su nun odasında onun uyanmasını beklerken , kai yan odada yeni ayrılıyordu. Ben ilk Suho nun yanina gidip Su uyandımı diye baktım.
Uyanmamıştı odadan çıkıp kai bin yanına gittim ,başının çok ağrıdığını söyleyince hemşireyi çağırıp ona serum taktırdık. Biraz kai bin yaninda bekleyip onunla konuştuk. Odadan çıkıp Su ya tekrar bakmaya gittim . Suho ağlıyordu ,ona soracağım sırada hemşire ona "evet ,efendim ne yazik ki ikizleri kaybettik ”dedi .Suho yeni kendine gelirken ben daha 1saat ağlayıp daha yeni sakinleşmişken hemşire bizi yikacak olan ikizlerin ölümünü açıklamıştı. Ve ben tekrar ağlamaya başladım, sinir krizi geçiriyordum . Odadan hızlıca çıkıp Kris un kollarında sarılıp tüm gücümle bağırarak ağlıyordum . Kris bana ben ağladıkça daha sıkı sarılıyordu . Sonra birden gözlerime beyaz bir perde indi , üzerimede bir rahatlama çöktü . ...
Uyandığımda etrafımda Suho ve kai dışında herkes vardı . Kris ben uyuduğum sure boyunca elimi tutmuştu . Ben iyice ayılınca kris bana sarıldı sımsıkı . Ben tekrar ağlamaya başladım yaşlarım yanaklarımdan akarken, kris“ sakin ol hepsi geçti iyi olacaksın .ben yanındayım exo yanında inan iyi olacaksın ”dedi . Bu ağlamamı durdup bana sıcak bir gülümseme kazandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
FanfictionExo tarafından kurtarılan bir türk kızının hikayesi ve sonrasında olanlar