Su uyanmıştı bende yorgunluğumu ancak üzerinden atıp ayağa kalabilmiştim . Kris yanımda durup beni sürekli sakinleştirmeye çalışmıştı.
~~~Kris~~~
Tao ağlayıp hızlıca kollarıma sarıldı tüm gücüyle bağırıyordu .Sinir krizi geçirdiğini anladım ve böyle giderse bayılacaktı . Ona bayılmadan ona o bağırdıkça daha siki sarıldım.
Tao bayılınca onu kucağıma alıp hemşirenin gösterdiği odaya girip yatağa yatırıdım . Ona sıkıca sarıldım doktor kontrole gelince muane etti. İşi bitince duygusal çöküntüye bağlı sinir krizi geçirdiğini onun yanıda daha silik bulunmamız gerektiğini onu sevdiğimizi belli etmemizi söyledi .Psikologa da götürmemiz gerektiğini söyleyip odadan çıktı . Ben Tao ya sıkıca tekrar tekrar sarıldım elini hiç bırakmadan sıkıca tuttum . O benim dostumdu onu bu halini görmek içimi parçalıyordu.
Sonra uykuya dalmışım üyeler beni uyandırdı Tao nun bayılma nedenini söyleyip Suho nun Su nun yaninda olduğunu söylediler. Ben onları dinledikten sonra doktor tekrar gelip Su nun yarın sabaha dek uyutulacağını yarın öğlene doğruda taburcu edileceğini söyledi. Bu beni sevindirmişti ancak neden uyutulduğunu anlamayıp sorunca ikizlerin ölümünü o uyanık iken söylediklerinden onun sakinleşmesi için uyutulduğunu söyledi . Tao hala uyanmamıştı ben ona onu çok sevdiğimi söyleyip onun çok sevdiği şarkıları mırıldanıp ona sakin olması için konuşarak geçirdim. Uyanınca ona“ sakin ol hepsi geçecek .iyi olacaksın. ben yanındayım exo yanında inan iyi olacaksın” dedi. Ben bunları söylerken ağlıyordu ,ancak şimdi ağlaması durmuş sıcak bir mutlulukla gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
FanfictionExo tarafından kurtarılan bir türk kızının hikayesi ve sonrasında olanlar