Tao Sensiz Olmaz

20 2 0
                                    

Kris~~

Başım acayip derecede ağrıyodu , bir saniye tao en son odada yerdeydi...

Ve ben şuan odada değilim . Etrafa baktım hastane yatağındayım , Odaya birden chen girdi “ Hyung bizi çok korkuttun ” dedi. Bense sadece “Tao nerde ?” oldu . Bana baktı ve “Yoğun bakımda ” dedi  . Kalbim de ağrı hissettim . Kolumdaki serumu umursamadan çekip çıkardım . Chen i es geçip koridora çıktım.chrn arkadan durmam için bağırıyordu koşuyordu ama yetişemiyordu. Yoğun bakımı buldum exo üyelerinin bazıları kapıda bekliyordu , bana endişeyle bakıyordu sehun yanıma gelip “ Hyung neden odada değilsin , çok korkuttun beni hyung neden bayıldın h-hyung korkuyorum ” dedi ve ardından ağlamaya başladı . Ona sarıldım ağlıyordu hıçkırarak , bağırarak onada sıkıca sarıldım sıkıca yaşı ne kadar büyük olsada o bizim maeknemiz en küçüğümüz. Onu korumamız gerekiyor.

O sırada suho yanıma geldi sehun kucağımda uyuya kalmıştı. Suho sessizce “Neden kalktın dinlenmen lazım yoruldun  , tao yoğun bakımda ameliyattan çıktı . Doktor durumu iyi dedi . Merak etme yatağına dön hem sehun uyuyor onunla ol çok ağladı seni yanında isteyecektir. ” dedi . Başımla onayladım kucağımda sehunla odaya geri döndüm chen noldu dedi olanları anlattım odadan çıkıp diğerlerinin yanına gitti . Bende sehuna sarılarak uykunun kollarına kendimi bıraktım.

🌜🌜🌜🌜🌛🌛🌛🌛
Sabah tepemde bir adet chen vocal denemesiyle uyandım . Aslında fena değildi. Aklıma sehun un uyuduğu geldi Chen in ağzını son hız kapadım , kaşlarımla sehun işaret ederek . Oda sustu.

Suho geldi odaya , direk "Tao nasıl?" dedim.  Oda durumu iyi normal odaya alındı dedi. Buna sevinmiştim o benim herşeyimdi. Suho yanıma oturup ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu ,bilmiyordum . Düşünmeliyim dedim. "Umarım değilsindir tao nun babası homofobik sizi yaşatmaz" dedi ve gitti.

Ve beni düşüncelerimpe bıraktı...
Napıcam ben şimdi ...


Ponçik okuyucularım düşüncelerinizi yorumlarda belirtin . Okul ve dershanemden dolayı bölüm atamadım ama yazın kitabı bitirmeyi düşünüyorum . çünkü bu yıl sınava giricem .. Sizi öpüyorum(>ω<)(>ω<)(>ω<)

PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin