~~~~Kris~~~
Su halan ikizlerin öldüğünü bilmiyor chen ona şu an söylüyor . Endişeliyim , Su onca şeyin üstüne bunu kaldıramaz gibi geliyor bana. Aynı zamanda Su gruba girdiği açıklanmış ve ilk saniyeden anti mesajları almıştı .O uyurken mesaj atanları engellemiştik . Onun mesajlardan haberi yoktu . Onun bu yaşadığı yıkıcı olaylardan sonra onu korumalıydık. Exo budur .
Chen odadan çıktı sonunda. Su nun tepkisinin iyi olduğunu ve Su nun lunaparka gitmek istediğini söyledi .
Bunu duyunca Exo yu topladık ve lunapark a gitmeye başladık .Su herşeye binmek istiyordu çocuk gibiydi.
Lunaparkta gezerken bir sasaeng karşımıza çıktı.Su ve diğer üyeler nolduğunu anlamadı , ancak ben ve Suho çok güzel anlamıştık . Xiumin ve Luhan ni kenara çekip olayı anlattık. Planımız hazır lunaparktayken dönme dolaba binmekti. Fazla olduğumuzdan sasaengler bizimle aynı bölümlere binemezdi . Hem eğer beş tür falan binersek sıkılıp giderler diye umuyorduk.
Dönmedolaba gittik. Zorda olsa Luhan ı bindirdik . Ben ,xiumin, luhan ,Su ,lay ve suho bindik diğer üyelerde başka bölüme bindiler . Plan işe yaramıştı. Sasengler indiğimizde yoktu . Su istediği tüm oyuncaklara binince yurda gittik . Hareketli bir gündü , yorulmuştuk . Ama Su nun mutluluğuna deymişti . Yatağa atladığım gibi uyudum .
Kris Su ya aşık olsun mu ? Size göre bir sonraki bölümü yazıcam . Belki onbeş tatilde 1 den fazla bölüm gelir.
Her bölüme 5 oy gelen dek bölüm yok. Size inanıyorum yaparsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
FanfictionExo tarafından kurtarılan bir türk kızının hikayesi ve sonrasında olanlar