Bölüm 1

72 15 4
                                    

"Aşk yanında olanı sevmek değil, gelmeyeceğini bile bile sevmektir."



Yaz tatili bitmiş,okulun ilk günü gelip çatışmıştı.Brenna öyle heyecanlı, öyle mutluydu ki ağızı kulaklarına varacaktı.Ama bu sevinç okul açıldığı için değildi.Koskaca bir yaz boyunca göremediği , aşkı Emery'i göreceği içindi. Kıyafetlerini en güzel sekilde ütüleyip özenle giydi, saçlarını sıkı bir şekilde atkuyruğu yaptı,hafif bir makyaj ile güzelliğini ön plana çıkardı. Evden çıktı caddeye doğru yürümeye başladı. Yürürken kalp atışlarının caddenin o gürültüsüne rağmen duyulabilecek kadar hızlı attığını fark etti. Cadde sonunda otobüsün gelmesini bekledi. Otobüs gelince içeriye hücum eden öğrencilerden olabildiğince uzak durmaya çalıştı, çünkü saçlarının bozulmasını istemiyordu.Emery'e son derece güzel gözükmek istiyordu. Bian durdu ve düşündü Emery onu sevmiyoduki ama olsun sonuçta sevgilisi yoktu kendisini Emery'e aşık edebilirdi . Sonunda okula gelmişti otobüsten inip inmemek konusunda kararsız kalmıştı,ya Emery'i kolunda bir kızla görürse ya Emery yüzüne bile bakmassa . O bunları düşünürken en yakın arkadaşları Tory ve Hope ona seslendi "Brenna ya otobüsü çok sevdin yada bizi hiç özlemedin hangisi sole bakalım." . Brenna hemen kendine gelip koşarak yanlarına gitti, ikisine de sımsıkı sarıldı " siz hiç özlenmezmisiniz " . Üç arkadaş gülüşerek bahçete yürüdüler. Bahçe cok kalabalıktı Brenna'nın gözleri sürekli, Emery'i arıyordu. Ama kalabalığın içinde bulmak mümkün değildi.Desr zili çalmıştı herkes içeri girdi.Brenna sırasında oturmuş Hope ve Tory ile sohbet ediyordu . Tory yine sevgilisi Forest ile yaptıklarını anlatıyordu. O sırada kapıdan Emery girdi Brenna artık yaşayan bir ölü gibi olmuştu , arkadaşlarının ona seslenişlerini duymuyordu.Emery yine her zamanki gibi çok yakışıklıydı . Yeşil gözleri , kumral saçları,uzun boyu ve bide yine o üzerine çok yakışan deri montunu geçirmiş ,Brenna'yı tekrar kendine aşık etmişti. Brenna ona selam vermek istiyordu ama çok utanıyordu . Biranda Emery ile göz göze gelen Brenna ne yapacağını şaşırdı , hızlıca gözlerini başka yöne kaçırdı. Çok utanmıştı.Ama belli etmemeye çalışıyordu.Emery onlara yaklaştı , Brenna'nın yanındaki boş yeri göstererek"gelecek biri yoksa oturabilirmiyim?" . Genç kızın kalbi deli gibi çarpıyordu sanki dili tutulmuştu,kelimeler bir türlü ağzından dökülmüyordu.Evet anlamıda başını salladı.Genc adam oldukça rahat bir şekilde" Tatilin nasıldı Brenna?".Brenna öylesine heyecanlıydiki sadede " iyiydi" diye karşılık verebildi.Aslında Brenna bilmesede genç adamda onu çok seviyor du.Bu sebepten dolayı genç kızın yanına oturmuş ve onunla yakın olmaya kalbini almaya karar vermişti.Am Brenna'nın genç adamın sorularına kısa cevaplar vermesi genç adamı üzmüştü. Brenna'nın bir başkasına aşık olduğunu düşünmüştü.Ama bilmiyorduki genç kızın ona olan aşkından dolayı hızla çarpan kalbininin,onla konuşmasına mani olduğunu.

Aşkın GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin