A doua zi Amma si fratele ei pleacă la școală. D-na Morgan impreuna cu sotul ei pleacă la serviciu .La școală Amma se împrieteneste cu o fata nou venita .
-Bună ! Ma numesc Amma....încântată!
-Buna!... Lorena dar mi se spune Lory...încântată!
-Vrei sa mergem in clasa? Intreaba Amma .
- Da...Bine, să mergem.
Cand fetele ajung in clasa se suna .Domnișoara Rena incepe sa predea
-Vad ca avem un elev nou pe aici . Spune domnișoara Rena. Cum te numești?
-Agnus Lorena, dar mi se spune Lory.
-Bine domnișoara Lory spune-mi ce am avut de pregatit pentru astăzi?
-Păi...nu stiu doamna profesoara.... abia azi am venit la aceasta școală și nu stiu ce ati predat dv.
-Ia loc ! Nota 4 .
-D-na profesoara tocmai v-am zis că azi am venit la aceasta școală și nu am avut de unde să iau lectia. Daca vreti sa stiti profesorii de la fosta mea școală erau mai drăguți si amabili cu un elev nou si nu numai .
- Ce insinuezi ? Mă faci în vreun fel domnișoara?
- Daca dv considerati asta atunci nu am nimic impotriva.Trrr! Trrr!
-Data viitoare va ascult ...să învățați!si daca mai ai tupeul acesta, domnișoara Agnus, data viitoare mergem la director ...Bună ziua!
-Bună ziua !
In pauza colegii vorbeau despre Lory. Niciodată nu a mai îndrăznit cineva sa se ia în gură cu domnișoara Rena. Toată clasa o considera pe Lorena cea mai tare si în fiecare zi colegii Ammei își petreceau mai mult timpul cu Lory decât cu Amma .
Seara când ajunge acasă, povesteste părinților săi de noua ei colegă care este mereu in atenția colegilor si ca nimeni nu o mai baga in seama pe" Amma Morgan "In urmatoarea zi Amma se baga si ea în seamă cu Lory .
-Bună Lory ce faci ?
- Bine tu ?...Ia loc.
-Mersi
-Vrei sa iti spun ceva ?
-Spune te ascult .
-Cand am venit la aceasta școală nu m-am gandit ca o sa fiu așa...înainte eram o fata modesta dar după ce ai mei s-au despărțit am inceput sa fumez si să imi distrug inocenta.
-Imi pare rau ...nu am stiut ...o să treacă ,dar incearca sa fii cum erai inainte...putem fi cele mai bune prietene . Uite , daca vrei am să vorbesc cu părinții mei si mâine poate vii la mine diseară. Ce zici ?
-Ar fi bine , dar trebuie să vorbesc si eu cu mama .
- Bine! PA! Ne vedem maine la școală!
-PA 😙
Amma si Lory au inceput sa vorbească din ce în ce mai mult. Amma petrecea mai mult timp cu colega sa si nu isi dadu seama ca era atrasă în capcana Lorenei ,în anturajul ei .Fetele au făcut o mică petrecere în pijamale. După mica lor petrecere Lorena pleacă acasă .
- La revedere doamna si domnule Morgan!
- La revedere Lory ! Ai grija!
Fetele se stransera bine în brațe și își iau la revedere .
A doua zi Amma si Lory merg la magazin . După ce îsi cumpara pachet ,Lory o striga:
-Stai asa !
- Bine.... ce ai uitat?
-Nimic . Vrei să mergi cu mine in spatele magazinului ?
- De ce ?
-Vreau să fumez o țigară .
Nici bine nu a apucat Amma să răspundă ca imediat Lory a tras-o după ea în spatele magazinului.
-Hai fumează repede ca nu vreau sa întârzii la ora ! Spune Amma stresata ca ar putea sa o vada cineva.
-Vrei sa încarci?
-NUUU!
-Hai incerca ...te rog...fa asta pentru mine ...doar un fum, atata tot
-Mmmm....nu stiu ....
-Hai că nu se intampla nimic
- Daca spui tu ....Bine....ăhă ăhă ăhă!tusi Amma ,inrosindu-se la fața
-Est bine ?...Vrei apa?
- Da,ăhă ăhă...da apa,ăhă ăhă...Mersi
-Gata hai la ora.
-Ce nașpa a fost ...cum poti sa fumezi ?
Lory ridică din umeri și merge tinand-o PA Amma de brat .
După ce Roby si Amma au terminat orele , Amma a plecat catre magazin impreuna cu Lory .
-Ași mai vrea sa incerc o data .Spune Amma
- Bine....cumpăr eu .Spune LoryPeste 32 de minute
Cele doua colege se duc în spatele magazinului si fumează. Lory îi da lectii Ammei cum să fumeze si cât să fumeze din țigară. Nu peste mult timp apare si d-ul Morgan, atunci Amma si fratele ei pleacă spre casă. Amma în fiecare zi se ducea la sfarsitul orelo să tragă cate o țigară impreuna cu Lory .Asa fata inocenta devenise dependență de tigari din cauza Lorenei care a tras-o în capcana sa
CITEȘTI
Inocenta
Teen FictionFamilia Morgan este o familie perfecta. Sotii Morgan nu se cearta niciodată si traiesc o viața armonioasă alaturi de cei doi copii ai lor,Amma si Roby. Intr-un accident de masină sotia domnului Morgan moare iar faptasul fuge de la fața locului.Asa...