Seara, Amma stă pe gânduri . Întrebările pe care Roby i le-a adresat au dezorientat-o si i-au deschis ochii să vadă calea cea bună.
La micul dejun Amma vorbeste urat cu părinții săi.
- Amma mai vrei ceai ? O intreaba mama ei
- Nu mersi ...pot să imi iau si singură daca vreau!
- Domnișoara! Nu ridica tonul si ai grija cum vorbesti cu mama ta!
-Tată sunt mare pot să mă servesc singură si nu am ridicat tonul . Mâine împlinesc 14 ani si cred ca sunt destul de mare să mă descurc nu mai sunt un copil pe care trebuie să-l dadacesti !
-Stiu asta si nu te contrazic ,dar cum vorbesti acum, așa să vorbesti cu colegii nu cu noi.
-Dar cu ce sunt de vină daca mama a început si m-a intrebat daca vreau ceai?
D-ul Morgan se enervare deja si ajunse cu nervii la maxim si dintr-o data se auzi "pleosc".Palma domnului Morgan ajunse pe fața fina a ficei sale care începu să plângă. Lacrimile de pe obrazul ei curgeau siroaie, iar asta îl făcu să-i para rau.
-Jhoshua! Strigă sotia sa ...potolestete ! Cum ne trateaza așa o vom trata.
-Dar nu accept așa ceva!
Amma se ridică de la masă si pleacă în cameră . Roby se duce după ea.
- Ce s-a întâmplat? De Ce ai vorbit așa cu mama si de ce ai răspuns pe tonul acela?
- Roby imi pare rau nu am vrut să vorbesc așa dar nu stiu ce m-a apucat.
-Eu stiu de ce...pentru ca stai cu Lory ! Ti-am mai spus că fata asta te distruge ,dar nu m-ai ascultat!
-Stiu imi pare rau ! Acum pleacă la masă.
Fratele ei a plecat ,iar Amma a început să plângă si să vorbească singură. "De ce m-a plesnit?" "Nu îl mai recunosc pe tatăl meu ,ce s-a întâmplat cu el? " "De ce mama nu m-a aparat?... parca era mai bine când Lory nu a apăruse în viața mea." " Simnt ca de când am inceput sa fumez m-am schimbat. ". "Da toate acestea sunt din cauza Lorenei." "Mă voi răzbuna ca a încercat să devin ca ea!"
Dimineata ,Amma si Roby pleacă la școală, iar părinții se duc la muncă. La școală Amma se întâlnește cu Lory, dar nu o baga in seama. Lorena se înfurie si o trage pe Amma de brat.
-Hei !...ce ai de nu ma bagi in seama ?
-Pleacă nu vreau să te mai văd sau să te apropii de mine!...Mi-ai schimbat viața și nu vreau sa mai fiu o inganfata că tine!
-Pe cine faci încântată? Ar trebui să imi mulțumești pentru că fără ajutorul meu ramaneai o fata timidă, iar eu te-am ajutat crezând că suntem prietene !
-O prietena adevarata nu te invata sa fumezi si nu te schimbă intr-o fitoasa si o tupeista! Asa ca lasa vrajeala si nu imi mai vorbi de "prietenie"!
Lory o împinge pe Amma ,iar Amma raportează când cu pumnii și picioarele. Lory cade la pământ, iar Amma se urca pe ea si o trage de păr și îi da doua palme peste față, Lory incearca sa o cea jos pe Amma dandu-i palme peste față și zgaraind-o pe fața si gât . După ce Amma se ridica de pe Lorena îi da un pumn si îi spatele nasul , iar lorena îi da cu piciorul in burta si îi sparge buza . Atunci trecu gardianul si vazu un grup de copii adunați. Gardianul se duce de grabă si le desparte pe fete.
-HEI VOI! Terminati!
-Domnule gardian ea a început! Spume Lory!
- Nu este adevarat !
- La director cu voi !
Gardianul stătea intre fete tinandu-le de mana strâns să nu fuga. Amma era plina de sânge la gura si plina de zgarieturi pe fața, iar Lorena avea nasul spart si bluza ruptă, era plina de zgarieturi si pe la ochi era cântată din cauza pumnilor Ammei. Cand Amma si Lorena au ajuns în fața ușii directorului si erau gata să dea totul pe fața.
-Bună ziua domnule director ! Îmi cer scuze de deranj !
-Spuneti ce s-a întâmplat?
-Domnule am adus doua fete care se băteau în incinta școlii si l-am despărțit de grabă ce am ajuns la fața locului .
- Bine, să vină aici !
-Bună ziua ! Spun fetele.
-Bună ziua !Luati loc si spuneti-mi ce s-a întâmplat?...de ce v-ați batut?
-Incep eu domnule director. Spuse Amma . Totul a inceput când eu si Lorena ne-am cunoscut si ne-am împrietenit, ea fiind nou venita la aceasta școală și când am inceput sa petrec timpul cu ea am inceput sa și fumez . Nu le-am spus părinților ci doar fratelui meu , iar el mi-a deschis ochii si m-a facut să imi dau seama ca m-am luat după anturajul colegei mele. De aceea am hotarat sa mă retrag si să o ignor pe Lorena, dar ea s-a enervat ca nu am salutat-o si a inceput sa imi adreseze vorbe dure spunandu-mi ca ea m-a ajutat sa nu mai fiu așa timidă. De acolo a început disputa dintre noi doua.
-Tu cum te numești?
- Amma Morgan
- Bine multumesc de sinceritate ! Dar tu domnișoara cum te numesti ?...ce părere ai ?
-Lorena Agnus . Ceea ce a spus Amma este adevarat . Eu am invatat-o să fumeze si i-am adresat cuvinte dure. Recunosc sunt un exemplu rău de urmat si de aceea Amma imi cer scuze pentru tot . Am vrut să mă razbun pentru că tu erai mai populara decât mine la inceput.
-Te iert! Pentru ca si eu m-am răzbunat pe tine prin aceasta bătaie. Am dat cu toată ura pentru că observasem ca tu m-ai schimbat si am inceput sa fiu arogantă cu părinții mei . Am vrut să iti dau o lectie ...imi pare rau!
După ce directorul a ascultat mărturia celor doua eleve a tras concluzia iar consecințele pe care le vor suporta fetele sunt : doua ore de detenție, un punct scazut la purtare si chemarea părinților la școală pentru a vorbi cu directorul școlii.***
IMI CER SCUZE DE GRESELI , DAR AM SCRIS REPEDE !!!
SPER CA VA PLACE CARTEA . VOI ADAUGA SI PUTINA ACTIUNE! 😘😘😘😊
VA URMA...
CITEȘTI
Inocenta
Ficção AdolescenteFamilia Morgan este o familie perfecta. Sotii Morgan nu se cearta niciodată si traiesc o viața armonioasă alaturi de cei doi copii ai lor,Amma si Roby. Intr-un accident de masină sotia domnului Morgan moare iar faptasul fuge de la fața locului.Asa...