Viata se schimba 2

4 0 0
                                    

Peste 2 zile Amma incepe sa fie foarte suspicioasă si foarte speriată de spusele mătușii sale. Incerca sa afle de ce tatăl ei este  cine nu crede ea. Începu să caute prin camera mamei ei  orice amănunt care să dovedească că mătușa sa nu avea dreptate si ca il subestimeaza pe tatăl ei degeaba . Începu să își pună semne de intrebare în legătură cu moartea mamei sale si de ce aceasta a spus că este in pericol.
Dar cel mai mare semn de intrebare este de ce mama ei avea un album în pod care trebuia sa il dea atunci cand trebuia sa plece cu mătușa sa în Spania. Amma găsește in sertarul noptierei din coltul camerei un bilețel pe care scria : Raspunsul se afla in pod!
Amma fugi repede, trase de maner, urca pe scară si aprinse becul . Cauta peste tot , dar nu gasi nimic. Atunci ii veni să se duca în cameră ei si sa cauta în albumul de poze.
"Dacă  albumul a fost în pod , atunci aici e raspunsul ! " gândi Amma cu voce tare. Amma răsfoi albumul , scoase pozele si intr-un sfarsit gasi alt bilețel pe care scria: Adevărul îl vei afla când vei împlini 18 ani ! Dacă tatăl tau va trai până atunci . Ai grijă fata mea , nu te crede în nimeni , nici în mătușa ta pentru ea urmareste ceva....cu Dragoste Mama!
Acest bilețel o cutremură  si mai tare .
"Ce se intampla in casa asta?" gândi cu voce tare .
Atunci intra Roby pe ușa.
-Ce se intampla?
-Nimic fratiorule , de ce întrebi?
-Te-am auzit spunând "ce se întâmplă în casa asta? "si am crezut ca ai descoperit ceva. Spune ai găsit ceva suspicios?
Amma stă o clipă pe gânduri uitanduse cu coltul ochilor la biletelul din mana sa și nu stiind dacă să îi spuna fratelui său răspunde cu un ton foarte agresiv.
- Nu ! Ce te interesează? Si de ce ai intrat fără să bați la ușa?
-Dar de ce imi vorbesti așa?  Nu am batut pentru că am văzut ușa deschisă. Si nu inteleg ...acum îmi ascunzi si tu adevarul?
-De ce ti-as ascunde adevarul dacă nu-l stiu nici eu . Dar tu unde ai fost ?
-La mătușa Gretta. De ce ?
-Păi nu stiu ! Tu să îmi spui ! Acum că a murit mama , brusc apare la înmormântare,  ne spune povesti si mai ales ne spune să stăm departe de tatăl nostru ! Cine este ea să ne spuna minciuni din astea, plus ca de 6 ani nu am vazut-o si nici nu ne-a cautat cât era mama în viața! Tu nu iti spui un semn de intrebare? Ce vrea femeia asta de la noi? Sigur urmareste ceva! Spune Amma revoltător strigând la Roby de parca el este de vină.
-Dar de ce te-ai aprins așa?  Vorbeste cu mine , doar știi că poți avea încredere în mine! Nu?
-Da asa e. Amma izbucni în plâns si îi povesti tot ce a aflat , îi arata ambele biletele apoi îl cuprinse in brate pe Roby.
-Gata nu mai plânge! O să fie bine ! Sigur mama știe ceva dar nu a apucat să ne spuna. Dacă te simti mai bine mâine mergem la mormântul ei sa ii ducem flori . Acum hai să mâncăm!
- Bine, dar ce am vorbit nu trebuie să știe mătușa. Ai inteles?
- Bine.  Promit!

***

O nouă zi incepe mai sunt 2 saptamani si se termina scoala. Amma  trebuie să dea Evaluarea Nationala apoi să intre la un liceu. Copii merg la școală,  apoi se duc la o florărie si cumpara florile preferate ale mamei . Amma si Roby au luat doua buchete de flori , unul de trandafiri albi si altul de crini. Amma si Roby ajung la cimitir,  dar au o surpriza neplacuta. Mătușa lor era acolo la mormânt. Cei doi s-au alaturat mătușii lor .
-Bună copii! Ce faceti ?
-Nu destul de bine. Am venit la mama sa îi aducem flori.
-Vad ca tatăl vostru nu a venit. Ce nesimțit!
-Nu a venit pentru că este la serviciu. Dar va veni. Spune Amma tristă.
-Cred ca se bucura că Clara nu mai este .
-De ce spui asta? Intreaba Amma.
-Nu este adevarat!Te rog să termini cu acuzații de acestea! Spune Roby revoltat.
-Imi cer scuze ! Nu am vrut să spun asta ! Nu stiu de ce mi-a ești pe gura.
-Cred ca ai avut un motiv .
-Poate din cauza că sunt sfasiata de durere. Nu mai am pe nimeni nici pe sora mea , nici pe soțul meu. Sunt singura.
-Nu spune asta ne ai pe noi. Încercând Amma să o liniștească din plâns pe mătușa sa.
-Multumesc ca ma sprijiniți!  Acum va las singuri. Dumnezeu s-o ierte !
-Dumnezeu sa te audă!  Spun copii în cor.
Acum că cei doi frați au rămas singuri, cel putin asa credeau pentru că mătușa lor era ascunsa după un copac pentru ai auzi pe copii ce spun, Amma începu să vorbească cu mama ei plangandu-se de problemele lor.
-O , mamă de ce ai plecat si ne-ai lasat pe mine si fratele meu să induram suferinta. De ce trebuie să aflu tocmai la 18 ani adevarul si de ce ai murit așa de tânăra? Te rog întoarcere la noi si spunene în cine să avem incredere? De ce mi-ai lasat biletelele si albumul acela? De ce trebuie să plec în Spania cu mătușa Gretta?  Si ce urmareste de fapt? Da-mi te rog un semn! Și ajuta-ne să înțelegem cine este inamicul!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inocenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum