Merhaba arkadaşlar :D Bugün yep yeni bir hikaye ile karşınızdayım :D Bu hikaye kurgusu tamamen bana ait olan bir hikaye :D Okudukça konusunu anlarsınız :D Teşekkürler iyi okumalar :D
Kevin Evan
''Dı-rı-dı-rı''
Off sabah uykusundan uyanmak kadar nefret ettiğim başka bir şey yok.Başımı yastıktan kaldırdım ve ağzımı şapırdatarak ''Anne!'' diye bağırdım.
Annem heyecan ile koşarak içeri girdi ve ''Uyandın mı ?'' dedi.''Kahvaltı hazır''
Yani şu akademi dedikleri yere giden benim,ama annem benden daha çok heyecanlı.Hayır gençken oda gitmiş ne bu heyecan anlamıyorum ki.Yatağımdan doğruldum ve ayağıma Spider-Man desenli terliğimi giydim.Saçımı karıştırarak lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.
Esneyerek mutfağa indim ve masaya oturdum.Babam gayet normal bir şekilde yemeğini yiyordu.Annemde böyle olsaydı ya,ne bu heyecan.Neyse annem yine döktürmüş vallahi.Kızartmalar,sucuklar falan filan.Bu yemeklerimle son günümdü.Artık akademide önüme ne koyarlarsa.
Yemeğimin ortalarında babam ''Sağ da sol da dönüşüpte bize mektup göndertme'' dedi.
Ben de ''Hiç olur mu öyle şey baba.Güven bana '' dedim kendimden emin bir şekilde.
Üstümü giydim ve annemin bavulumu getirmesini beklemeye başladım.Saatime baktım ve ayağım ile ritim tutarak ''Anne ! Spidey peluşlarımı koydun değil mi ?'' diye sordum.
Annemde yukarıdan ''Büyüdün artık Kev'' dedi.
Bunun üzerine bende ''Anne !'' diye bağırdım.O da yukarıdan ''Tamam tamam koydum'' dedi.
Rahatlamıştım.Spider-Man hayatımın bir parçasıydı.Onsuz bir hayat düşünemiyorum...
En sonunda annem indi ve bavulumu önüme koydu.Ardından annem'e sarıldım ve öptüm.O da aynı şekilde.Annem'in gözü yaşardı.Babamda anneme göz kırptı ve omzumdan tutarak dışarı çıktık.
Arabaya bindik ve Havalimanına doğru yola çıktık.
Size biraz kendimden bahsedeyim.Ben Kevin Evan.Bir Kurt Adamım.Ve şu Akademi şeysi,doğaüstü insanların gidip eğitildiği yermiş.Bizden önce ailelerimizde oraya gidip eğitilirler miş.Benide gönderiyorlar işte.Doğaüstü'nün içlerine giren türler;Vampirler,Bükücüler ve Kurt Adamlar.Başka var mı bilmiyorum.Akademinin asıl amacı barış içinde yaşamak mış.Gidiyoruz bakalım ne olacak.Ama en çok merak ettiğim şey,güzel kızlar var mı.Zaten kız arkadaşımdan ayrılalı 3 ay oluyo.Onunla ayrılık sebebimizde aynıydı.Kurt Adam olduğumu falan öğrendi işte vs vs.
En sonunda havalimanına vardık.Bagajtan bavulumu aldım ve biletime baktım.Babam bavulumu aldı ve yürümeye başladı.Daha ''Baba bekle '' demeden babam aldı başını gitti.En sonunda yanına yetiştim ve yürümeye devam ettim.Aniden babam yolunu değiştirdi ve bir kapıdan içeri girdi.
Arkasından ''Baba peron 29 bu tarafta !'' diye seslendim.
O da arkasını döndü ve ''Beni takip et'' dedi.
Ben de oflayarak arkasından gittim ve başka bir kapıdan çıkınca aniden başka bir dünyaya girmiş gibi hissettim.
Şaşkınlıkla etrafı seyrediyordum.Milyonlarca insan vardı.Uçağın yanında ise görevli ''Doğaüstü İnsanlar Akademisi Yolcuları!'' diye bağırıyordu.Uçağa doğru ilerlerken bir tane adam babamı durdurup ''Bay Hank ! Bir imza alabilir miyim lütfen ?!'' diye yalvarıyordu sevinç ile.Ben de şaşkın bir şekilde bu durumu seyrediyordum.Babam adama imza verdi ve tekrar yürümeye başladık.Babama dönerek ''Baba,sen buralarda pek ünlüsün galiba'' dedim.O da sırıtarak ''Tabi,ne sandın'' dedi.Ben de güldüm ve ''Egomun annemden gelmediğine emindim'' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü İnsanlar Akademisi
Teen FictionBir Akademi, Büyük Bir akademi.Amacı Türler arası barışı sağlamak.Kurt Adamların, Vampirlerin Bükücüler'in Bir Arada Yaşadığı Bir akademi.Gelişmek Click yasadiklari Bir Akademi ve ... © Tüm hakları saklıdır.