Kevin Evan
Multimedya; Desmond Monréal
Şarkı; Imagine Dragons - Radioactive
Ayağa kalktığımda her yer bembeyaz parlıyordu ve dedem karşımda duruyordu.Gülümsüyordu.
''Vakit geldi Kevin.''
Kaşlarımı bükerek ''Ne vakti ?'' dedim.
O da yine aynı şekilde ''Dönüşüm.Safkan.'' dedi.
Öne doğru atıldım ve ''Ne zaman !? Lütfen hemen de büyükbaba ! Lütfen !''
''Biliyorum Kev.Arkadaşlarının başı dertte,ve onları sadece sen kurtarabilirsin.Ve bu işte dönüşümün sana büyük bir yardımı var.'' dedi ve ekledi ''Dolunay'da evrimleşeceksin.Zamanı ona göre ayarla.'' dedikten sonra gözleri kıpkırmızı parladı ve aniden her yer karardı..
* * *
Gözlerimi araladığımda hareket ediyordum.Yerimden doğrulmaya çalıştım ancak olmadı.Yakalanmıştım.İki yanımda askerler beni bir tahtanın üzerinde taşıyorlardı ve zincir ile bağlamışlardı.Sol tarafımdaki asker ''Efendim ! Çocuk uyandı ne yapmamızı istersiniz ?'' dedi.Ruhani yine o iğrenç kahkahasını attı ve ''Ne dediysem onu'' cevabını verdi.
Sağ tarafımdaki asker eline bir şişe aldı ve zincirin üzerine döktü.Aniden şoklanır gibi kötüleştim.Gözlerim bulanıklaşıyordu.B-bu kurtboğan...
* * *
Kulağıma gelen ayak sesleriyle gözlerimi açtım ve birden bire havaya yükseldim.WTF !? Genç bir adam beni havaya kaldırmıştı ve sırıtıyordu. ''Bende seni bekliyordum Genç Adam !'' dedi.
Ama bu imkansız.Ruhani'ni nasıl bu kadar genç olabilir ? Sanki sesimi duymuş gibi ''Hepiniz aklında tek bir soru var değilmi ? Bu adam nasıl bu kadar genç olabiliyor.Ben bir ruh bükücüyüm.İster ruhunuzu söker atarım.İster sizi yaşlandırır istersemde gençleştiririm'' dedi sırıtarak.Ve beni yere bıraktı.
İki elimle kendimi kaldırdım ve ''Düşman olmak zorunda değiliz ! Buraya senden yardım istemeye geldik !'' diye bağırdım.
Sırıtarak bana döndü ve ani bir hareket yaparak elini bana doğru itti.Beni havada uçurarak Frank'in yanına düşürdü.
''Sahiden mi ? Daha bana karşı koyamayan birisi MANTOR'umu yenecek ?'' diyerek kahkaha attı.
Hava kararmıştı ve dolunay vardı.Zaman gelmişti.2 gündür uyuyormuydum lan ben oha.KurtBonzai'nin zararları.İçim çok tuhaftı.Sanırım evrimleşme sürecinden dolayı.Frank bana baktı ve kafasını salladı.Bende ayağa kalktım ve ruhani'ye doğru yürümeye başladım.
''Bak sana ne diyeceğim yaşlı adam.Hani sen bize yardımı reddettin ya,işte sen şimdi sıçtın.'' dedim.
Frank arkadan aniden kükredi ve bende kurt adam formuna geçerek kükredim.Frank dolunayın getirdiği güç ile zincirini parçaladı ve diğerlerinide kurtardı.Ruhanide bana doğru yine bir el hareketi yaptı ama yana kayarak kolunu tuttum.Ardından döndürerek havaya fırlattım ama havada durdu.Yok devenin bale pabucu.Birde uçuyordu lan bu.Bizimkiler askerlerle savaşırken ben ruhaniyle uğraşıyordum.Where is the ADALET !?
***
Ruhani yavaşça yere indi ve elleri ile alkışlamaya başladı.
''Sizin tamponunuzu kim kaldırdı bilmiyorum ama birilerinin indirmesi şart.'' diyerek sırıttı.
Tam elini havaya kaldırdı saldırı emri verecekti ki aniden ortaya yanan bir ok saplandı.Tam onlarla bizim aramızdaki 15 Metrelik aralığa düştü.Okun alevi aniden yatay bir şekilde dümdüz yayıldı ve ortamızda bir engel oluştu.O sırada Ruhaninin suratındaki öfke ve şok ifadesi dikkatimi çekti.Peter arkadan ''Hey şuraya bakın!'' diye aniden bağırı verdi.Arkamıza döndüğümüzde yaklaşık 50 Metre uzaklıktaki bir yükseklikte duran 15 tane beyaz kukuletalı adam vardı.İçlerinden 5 tanesi bizim tarafımıza zemine halatlı ok fırlattı ve halatlardan kayarak yanımıza indiler.Aleve yaklaştılar ve en öndeki adam ''Adamlarının bir çoğunu kaybetmek istemiyorsan geri çekil La Volpe !'' diye bağırdı.Ruhani bir süre sessiz kaldıktan sonra ''İntikam için döneceğim !'' diye öfke kustu ve geri çekildi.Az önce bağıran adam bana doğru geldi.Aslında tam olarak adam değildi.Bizim gibi genç bir çocuktu.Sarışın mavi gözlü bla.bla. Pekala yakışıklıydı kabul.Kapşonlusunu indirdi ve bana elini uzatarak ''Merhaba,ben Desmond Monréal.Suikastçıların lideriyim.'' dedi.Elini tuttum ve ''Ben de Kevin Evan,gruba henüz bir isim koymadım ama bende onların lideriyim işte.'' diyerek sırıttım.Ve ekledim ''Kurtardığınız için teşekkürler''
Gülümsedi ve ''Hiç birşey değil.Sizin kalacak bir yerinizde yok değil mi ? bizi takip edin.'' dedi ve grup ile birlikte yürümeye başladık.
***
Epey yürümüştük.Sohbetlerde etmiştik.Desmond'u epey sevdim ben yahu,çok iyi tam benim kafadan.İsabella bir ara yanıma yanaştı ve ''Keeevvv-'' sözünü kestim.''Ağzının suyu akıyor kendine gel'' dedim.O da ''Bu çocuk çook yakışıklı'' dedi.Gerçekten ağzının suyu akıyordu.Aniden Malia sırtıma atladı ve yanağıma bir öpücük kondurdu..
Oyuncular Güncellenmiştir ! Lütfen Bakmayı Unutmayın ! :) Oy ve Yorumlarda aynı şekilde :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü İnsanlar Akademisi
Подростковая литератураBir Akademi, Büyük Bir akademi.Amacı Türler arası barışı sağlamak.Kurt Adamların, Vampirlerin Bükücüler'in Bir Arada Yaşadığı Bir akademi.Gelişmek Click yasadiklari Bir Akademi ve ... © Tüm hakları saklıdır.