Kevin Evan
Multimedya;Hoca espri yaptıktan sonra Kevin
Playlist;Adele-Rolling in The Deep
''Hey,Kev ! uyan dostum yemeğe geç kalıyoruz!''
Küçülen gözlerimi açtım ve ''Ne yemeği ?'' dedim.
Aniden kafama tak etti.Bugün dersten önce yemek vardı.Hemen yataktan zıpladım ve okul üniformasını giydim.
Çalışma masasında kitapları karıştırırken ''Pit,ders programını versene'' diye seslendim.
O da bana dönerek aval aval suratıma baktı.Ben de ''Ha,doğru'' dedim ve Kurt Adam kitaplarımı kolumun arasına sıkıştırdım.
Salona doğru yürürken Peter'i dürterek ''Diyorum ki Anna ile sen'' dedim ve kaş göz hareketleri yapmaya başladım.
O da omuzlarını silkerek ''Bilmiyorum ki hiç düşünmedim'' dedi.
Bunun üzerine ben de hadi ordan dercesine omzuna vurup kaş göz yaptım.
Salona vardığımızda up uzun geniş bir masa vardı üzerindede yemekler vardı.Gözüm ile Malia'yı aradım ve Anna ve İsabel ile oturduğunu fark ettim.Sanırım iyi anlaşmışlar.Bizde hemen onların yanına geçtik ve oturduk.Anna Peter'i görünce hafif bir gülümseme oluştu suratında.Peter'da kızardı ve başını önüne eğdi.Yemin ediyorum salak bu çocuk.
Kolumu Malianın arkasına attım ve ''Eee nasılsın ?'' dedim sırıtarak.
O da gülümseyerek ''İyiyim'' dedi.
Salak salak suratına bakıyordum acaba ''Sen ?'' diye soracak mı diye.Toparlandım ve önüme dönüp yemeğimi yemeye başladım.
Dikkatimi yan masadan Flash'in beni dikizlediği çekti.Ne var dercesine bir bakış attım ama karşılığında sırıttı.Yemin ediyorum bu adamı çileden çıkartır.
Bir süre sonra kürsüye hafif sarışın mavi gözlü bir adam çıktı ve ''Merhaba öğrenciler,ben Leonardo Maron.Akademinin Bükücü Ustasıyım.Bükücülere sesleniyorum ! Çalışmalarımızda ara sıra kazalar olabiliyor bunun için sakin olun.Mesela az önce bir arkadaşımızın nabzı durdu.'' dedi ve salondaki bükücüler birden bire gerildi ve korku bastı.Ben de sırıtarak el kaldırdım.Beni göstererek ''Bay Evan'' dedi ve söz hakkı verdi.Bende merak ile ''Ölmüş mü ?'' diye sordum.O da gözlerini devirerek ''Yok tasarruf yapıyor'' dedi ve bükücüler dışında herkes güldü.Bu adamı sevdim espri anlayışı iyi birşeyler.
Yemekten sonra hocalar kendi öğrencilerini sınıflarına götürmeye başladı.Bizede Bay Frank denk geldi.Zaten Malia ile de vedalaşamadım kafam çok bozuk.
Sınıfa girdiğimizde güzel bir enerji vardı.Dizayn gayet iyiydi.Hemen orta taraflardan bir sıraya oturdum.Peter'da benim yanımdaki sıraya oturdu.Peter bir ara beni dürttü ve fısıldayarak ''Sayfa 46'yı aç'' dedi.Ben de sırıttım ve dediği sayfayı açtım.Ardından Peter'a hunharca bir bakış attım.Ne fesat bir çocuk ya.
Bay Frank eli arkasında sınıfa girdi ve direk beni ayağa kaldırıp ''Bay Evan,bakalım babanızdan bir kaç özellik almışmışsınız'' dedi.''İlk sorun;Kurt Adamların türlerini say.'' dedi.Ben de güldüm ve ''Bundan basit soru mu olur,Omega,Beta ve Alfa'' dedim.O da ''Emin misiniz ?'' dedi.Ben de omuzlarımı kaldırdım ve ''Tabiki'' dedim.Sırıttı ve ''Bir tane eksik Bay Evan.Sizden beklemezdim.'' dedi.Ben de şaşkınlık ile ''Ne ! hepsini saydım ama'' dedim.O da ''Gerçek Alfa eksik'' dedi.Ben de ağzım açık bir şekilde sırama oturdum.Bunu nasıl unuturum hiç anlamıyorum.Bir kaç püf noktadan bahsettikten sonra dersi bitirdi.Şahsen bu kadar çabuk bitmesini beklemiyordum.
Koridorda dolanırken Anna geldi ve Peter ile konuşmak isteyerek başka bir tarafa geçti.Peter ile birbirimize baktık ve hunharca sırıtmaya başladık.Tekrar ciddileştim ve ''Tamam git hadi'' dedim.Ardından ben yürümeye devam ettim.Önüme aniden Flash ve grubu çıktı.Ben de hiç şaşırmayarak ''Ne var ?'' dedim.O da ''Benimle düzgün konuş üzerine dört elementi birden salarım'' dedi.Ben de güldüm ve ''Şimdi bir de Avatarım filan dersen yere yatıp tepinirim bak'' dedim.O da suratını düşürerek ''Avatar mı ? o salak bir efsaneden ibaret'' dedi.Bak buna gerçekten şaşırdım.Gözlerimi devirerek ''Cİdden mi ? Ben bir Kurt Adam olmama rağmen Avatar Aang efsanesine fazlasıyla inanıyorum'' dedim. O da başını başka bir yöne çevirerek ''Bıdı bıdı bıdı'' diyerek geçiştirdi.Bir süre bekledikten sonra dik dik flash'e bakarak ''Bak ne diyeceğim sert çocuk,bu gece herkes uyurken spor salonunda teke tek bir düelloya var mısın ?'' dedim.''Tabi korkmuyorsan''
Ciddileşti ve ''Tamam kabul !'' dedi.
Bu gece onu benimle uğraştığına pişman edeceğim.Nasıl diye sorarsanız,bu gece dolunay var.
Peter'in yanına giderken birden bire karşıma Malia çıktı.Yine elim ayağım bir birine dolaştı.
Sallanarak ''Ne yapıyorsun ?'' dedi.
Ben de heyecanlı bir şekilde ''Öyle takılmaca'' dedim ve elimi başımın arkasına götürdüm.
O da gülerek ''Sen nasıl birisin ya böyle ?'' dedi.
Ben de ''Otobüste camı açamayan kıza 'Bırak ben hallederim' diyerek,camı açamadığım günden beri böyleyim.'' dedim.
Güldü ve yanağıma bir öpücük kondurup gitti.Ben de Peter'a salak diyordum.Şuan kızardığımdan eminim.
Peter sevinç ile yanıma geldi ve odamıza gittik.
Gülerek ''Ne oldu ?'' diye sordum.
O da ''Anna benden çok hoşlanıyormuş!'' dedi.
Ben de ''Vay adamım ! Kedi olalı bir fare tuttun'' dedim ve omzuna vurdum.
Saatin 22:30 olduğunu fark ettim ve yatağa yattım...
Tam olarak dalmadığım uykumdan saat 00:15' de uyandım ve üstüme bir şeyler giyip kimseye görünmeden Spor salonuna gittim.Şuan Dolunay olduğu için kendimi fazlasıyla güçlü hissediyordum.Kurt Adam'a dönüşmememin sebebide babam kendimi kontrol etmemi öğretmişti.
Bir süre bekledikten sonra Flash salona geldi.Bir kaç saniye sonrasındada arkasından 3 kişi geldi.
Sırıttım ve ''Benden bu kadar korktuğunu bilmiyordum'' dedim.
O da ''Hıh!'' dedi ve eli ile bir hareket yaparak bana bir hava gönderdi.Ancak ben güzel bir zamanlama ile zıplayarak havadan kurtuldum.Ardından gülerek ''Açıkçası senden böyle hoş bir meltem beklemiyordum'' dedim.Bağırarak bana doğru koştu ve yumruk salladı.Altından geçtim ve t-shirt'ünden tutarak yere fırlattım.Adamlarından birisi bana doğru bir ateş topu gönderdi.Ancak bundan kurtulamadım ve duvara yapıştım.Ardından Kükreyerek kurt adam formuma geçtim ve saldırmaya başladım.Adamlarından bir tanesinin ayağına pençe takıp yere düşürdüm.Tam diğerinede saldırıyordum ki Flash'den gelen bir havayı fark edemedim ve yine duvarı boyladım.Gözümü açtığımda dördü bir ayaktaydı ve saldırılarını hazırlamışlardı.Flash sırıtarak ''Dört elementide üzerine salarım demiştim değil mi ?'' dedi ve gurubu ile birlikte saldırdılar.Aniden önümden Malia ateş duvarı yaparak geçti ve beni ayağa kaldırdı.Yanındada Flash'in geçen partiye gittiği sevgilisi geldi ve Flash'in karşısına geçti.Flash şaşırdı ve ''Marie neden onun tarafındasın ?'' dedi.Marie'de ''İçimden geldiği gibi yaşıyorum'' dedi ve ellerini öne uzattı.Aniden Flash ve ekibi büzülerek yere yattı vücutlarından çatır çutur sesler geliyordu ve acı çekiyorlardı.Flash ''Yapma!'' diye bağırıyordu.Malia ile biz ise şaşkınlıkla bu durumu seyrediyorduk.Marie en sonunda durdu ve bize döndü.Ben şaşkın bir vaziyette ''Sen bir Kan Bükücüsün!'' dedim.O da evet manasında başını salladı.Malia'da ''İnanamıyorum!'' dedi ve güldü.Marie'de ''Şimdi burdan çıkalım bunları daha sonra konuşuruz'' dedi ve Spor salonundan çıktık.Ancak başka bir sorunumuz vardı.Akademinin bütün hocaları karşıda bizi bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü İnsanlar Akademisi
Подростковая литератураBir Akademi, Büyük Bir akademi.Amacı Türler arası barışı sağlamak.Kurt Adamların, Vampirlerin Bükücüler'in Bir Arada Yaşadığı Bir akademi.Gelişmek Click yasadiklari Bir Akademi ve ... © Tüm hakları saklıdır.