Hejsa mit navn er Maddieson men mine venner kalder mig "Maddie" Nåmen jeg er 15 år, jeg har 2 Søstre Lilje og Loren:) Loren er 17 og Lilje er 9❤ Og de betyder Alt! Også har jeg self min mor og far! Men lad os komme igang med min dag!❤
-Mandag kl. 7:00
*BIB BIB BIB* Argh!! Magter ikke stå op nu! Bare 5 minutter mer? Nej for selvfølgelig kommer min mor ind og siger "Maddie du skal stå op!" "Mhmm.." mumler jeg bare tilbage. Lidt efter går hun ud og lukker døren. Jeg vælger så at sætte mig op i sengen og kigge lidt rundt. Efter jeg har siddet der i 1 minut ca.? Vælger jeg at gå hen og vælge noget basic tøj 👍⬇(Minus tasken og brillerne)
Og går derefter ned og ta'r noget morgenmad, er faktisk ik så sulten så ta'r sgu bare et æble👍. Da jeg har spist mit æble går jeg ud ogta'r sko og jakke på, svinger tasken om på ryggen og råber "VI SES!" når ikke at høre hvad hun svare fordi jeg bare smækkede døren da jeg råbte. Nå men jeg vælger og høre lidt musik på vejen hen til skolen, der er faktisk ikke så langt👍 men ligemeget aha. Lidt efter er jeg noget til skolen, jubiii! Mærk sarkasmen!. Ahaha ej har min bedste veninde Julie her, så det er ikke så slemt❤. Jeg går ind ad de store døre. Jeg går bare direkte ind i klassen og ned på min plads. Der er ikke så mange i klassen, men ENDELIG kommer Julie ❤, hun sætter sine ting og komme over til mig❤ vi sidder og snakker lidt da klassen største fuckoboy Grubbe kommer ind i klassen! Grubben består af Marcus, Martinus, Sebastian, Felix, Andreas og Christian! Alle piger fra klassen er vilde med dem undtagen mig!😉 Vi vender bare tilbage til vores snakken. Lidt efter ringer klokken og alle sætter sig på deres pladser. Per kommer ind og råber vores navne højt og siger "Idag skal i lave et skoleprojekt to og to" Anderea klassens dulle spørg så "Må vi selv bestemme?" Og kigger hen på Fuckboy grubben. "Nej, fordi jeg har lavet grubberne Andrea." Alle i klassen sukker. Faktisk høre jeg ikke efter, kun lige da jeg høre mit navn. "Maddieson og Marcus" siger Per "HVAD?!" Råber jeg. "Ja dig og Marcus! Tag det nu roligt og find sammen med jeres makker" smiler Per. Jeg vender mig om og ser Marcus og resten af drenge grubben give highs five. *kan det blive værre?* Tænker jeg bare? Nåmen vi beslutter os at sætte os ud på gangen. Da vi sidder derude spørg jeg Marcus "Hvad skal vi skrive om?" "Idk, hvad tænker du??" Smiler han kækt? Argh! Har den dreng ikke andet i hovedet end kække tanker?? "Ved ik, hvad med VENSKAB?" jeg ligger pres på venskab! Fordi at mig og Marcus var bedste venner på et tidspunkt inden han blev kendt, da de så blev kendt glemte han mig! Og nu er han bare en Fuckboy der har været i bukserne på alle pigerne undtagen mig!.
Jeg var faktisk rigtig vred over det! Nåmen vi for skrevet noget. Selvom han faktisk har sourgt hvad der er galt, men jeg har snakket uden om:).- Efter skole
Jeg gik bare direkte hjem efter skole, siden første time har alt bare været trist og kedeligt! Savner faktisk Marcus som ven!
Nåmen jeg er så nået hjem, og er lige kommet indenfor.
Vælger bare at gå op da jeg ikke magter mere😉❤.
Lidt senere råber mor "SKAT DER ER MAD!" "KOMMER!" råber jeg tilbage. Jeg rejser mig og går ned ad trappen.. efter vi har spist går jeg direkte op i seng! Og tænker på den dødssyge dag der kommer imorgen! Med den tanke faldt jeg i søvn..
•••Yeah nyt kapitel ❤
Ahah lidt langt men Whatever? Nåmen skriver
Lidt videre imorgen
Håber i vil stemme og
Kmt. for mere❤❤
-Zenia❤
YOU ARE READING
Need you by my side! Ft. Marcus and Martinus ❤
Fanfiction- Fanfiktion om Marcus og Martinus - Den handler om en pige ved navn Madieson Jones som er 15 år gammel. Hun kan ikke fordrage Marcus Gunnarsen! hvorfor, hvad har han gjort hende? læs med og find ud af det!❤ - Kan forkomme seksuelle scener og grimt...