Kap: 15 festen pt 2/3

131 4 0
                                    

Vi går ind i huset og siger Hej til de fleste. Vi går derefter op til en slags bar, og køber noget mokäi (Staves?) Ahah vi går ned og sætter ogs i en sofa.. efter lidt tid siger jeg til Marcus at jeg skal på toilet.. han nikker bare.  Jeg går ud på toilettet og gør hvad man nu gør på et toilet;). Da jeg kommer tilbage kan jeg ikke se Marcus i sofa'en længere? Jeg ledere alle mulige mærkelige steder., indtil jeg finder en trappe. Jeg går op af trappen. Der er to værelser, det første værelse er der en pige og en dreng der stønner, så jeg går videre. Altså jeg kigger ik ind! Det vil bare være akavet. Ved det andet rum er der et badeværelse, så jeg går bare ind på det første og der finder jeg Marcus havde sex med min ex-veninde Julie! (Skal lige siges, at jeg ikke kan huske hvad hendes ex-veninde hed! Vi siger bare hun hedder julie!) "hvad fanden er det du laver marcus!" Skriger jeg mens tårene for frit løb. De  vender sig begge forskrækket om."maddieson...je.." når han at sige før jeg afbryder ham ved at løbe.. jeg kan høre han komme løbende efter mig med tøj!. Jeg løber ud til ja det ved jeg ik.. jeg sætter mine hænder op foran mit hovede, jeg begynder at hulke højt.. jeg kan høre skrit bag ved mig.. der er en der lægger en hånd på min skulder  "maddie, jeg.." siger han men jeg afbryder ham "Du. Skal. Ikke. Røre. Ved. Mig. Mer. Din klamme stodder!" Jeg løber ind i huset og over til martinus! "Øhh Hej maddie?" Smiler han, men hans smil falmer da Johan ser jeg græder.. vi går udenfor og snakker "hva sker der?" Spøg han bekymret..  "Marcus.. Han.. Han var mig utro med Julie!" Også vælter tårnene frem igen! Jeg kan høre Martinus mumle et eller andet, jeg kigger på ham og kan se han er vred, meget vred.

Martinus synsvinkel 

Maddieson kommer hen til mig "øhh Hej maddie" smiler jeg, men stopper da jeg ser hun græder, jeg trækker hende med ud så vi kan snakke. "Hva sker der?" Spørg jeg bekymret. "Marcus.. han.. han var mig utro med Julie" siger hun og begynder at græde igen. Jeg mumler noget og kan mærke vreden boble op inden i mig! Marcus min tvillingebror!? Argh han er en fucking player! Han har sagt til mig at han elskede maddie, og aldrig kunne finde på at være utro igen! Men der løg han for mig! Jeg spurter ind og finder Marcus.. jeg trækker ham med op på værelset! "hvad fanden laver du Marcus!" "Hva snakker du om" griner han. Jeg ka ikke se det sjove i det her! "Du har fucking kneppet Julie i gulvet din klamme so!" Jeg er vred meget vred! "Ja, jeg kneppede Julie og hva så? Det rager da ikke dig hvem jeg knepper med! Råbte han surt! "Sikkert, men du er maddie utro igen!" Råber jeg!  "Og?" Share han flabet igen. "Hun er din kæreste Marcus! Også behandler du hende som lort! Du fandme nederen!" Han svare ikke han sidder bare og kigger ud i luften. Jeg går ned og finder Julie! "Du skal holde dig langt væk fra både mig, Marcus, og Maddieson! Er du med!" Råber jeg! Hun nikker skræmt. Jeg går ud igen og finder maddieson.. "vil du med hjem?" Spørg jeg nervøst. Hun nikker. Vi går hjem til mig.. vi gpr op på mit værelse.. og ligger ogs i sengen.. jeg ligger nervøst en arm om hende og sådan falder vi i søvn.

Maddieson's synsvinkel

Martinus har lige snakket med de to ludere.. altså marcus og Julie.

Vi er på vej hjem til Martinus.. vi går ind og ligger ogs op i hans seng.. han ligger nervøst hans arm om mig.. jeg lader den ligge. Jeg føler mig tryg i hans arme! Og sådan falder vi i søvn.

                                                          

_________________________________________________________________

Lidt anderledes slutning.. altså det jeg skriver nu. Aha men ja.. syntes i Martinus og maddieson skal finde sammen? Omfg næsten 1k læsere i for sindssyge! Takkk!! 

-Zenia❤️

Need you by my side! Ft. Marcus and Martinus ❤Where stories live. Discover now