Okay igår fik jeg overrasket Marcus! OMG har savnet ham.. aner bare ikke om vi er noget... Men ja.
Klokken er 7:04, så jeg går hen og finder noget tøj..
Efter jeg har taget det på går jeg bare ned og ta'r noget morgenmad. Det ikke så interessant det jeg spiser så gider ik forklare det. Klokken er nu 7:20 i knowjeg er langsom! Aha men jeg går ud af døren og op mod skolen.. da jeg kommer der op bliver jegoverfaldet af en jeg ikke lige havde regnet med, nemlig Martinus. Altså jov, han er sød nok.. men jeg syntes det er lidt akavet da jeg ikke rigtig snakker med ham.. jeg snakker mest med hans bror.. men nu kan jeg jo blive venner med ham?
"Hej Martinus, jeg har savnet dig de andre rigtigt meget!" "Jeg har også savnet dig!".Martinus synsvinkel.
Jeg løber over og krammer Maddieson bag fra. Ej det lyder lidt voldtages agtigt!. Men ja.. hun bryder tavsheden ved at. "Hej Martinus, jeg har savnet dig og de andre rigtigt meget!" "Jeg har også savnet dig"
Jeg står lidt og stiger på hendes mens jeg tænker, jeg syntes virkelig du er sød.. men jeg tør ikke sige det!
"Tak ta, Jeg syntes også du sød!" Siger hun mens hun griner? " A hva.?" "Altså du tænkte højt!" "Når okay, upsiii!" Siger jeg grinede samtidig med at jeg er flov.. ej det akavet.. jeg har lyst til at spørge hende.. men jeg må vente... Klokken ringer og i går hver til sit.Maddieson synsvinkel
Jeg er lige kommet hjem fra skole, tikker der en besked ind fra Marcus..
Marcus
Ehm.. Maddie.. jeg ville.. ehn spørge om du vil med til fest hos Johannes?Maddie
Tjooo det kan godt være, men så skal du hente mig!❤M
arcus
Helt iorden vi SES smukke!❤Okay jeg må sgu heller gøre mig klar.. fordi det er klokken 5 og klokken er 4 så jeps. jeg skynder mig i bad også lige makeup og finde tøj
Nu jeg klar nu venter jeg bare på Marcus. Han kommer og vi går derhen. Da vi når huset kan jeg lugte alkohol.. og det svier i mine næsebor! Og så er der ogs høj musik!
•••
Her er et til kapitel! Håber i kan lide det! Næsten fucking 1k læsere! I for vilde! Ly!
-Zenia ❤
YOU ARE READING
Need you by my side! Ft. Marcus and Martinus ❤
Fanfiction- Fanfiktion om Marcus og Martinus - Den handler om en pige ved navn Madieson Jones som er 15 år gammel. Hun kan ikke fordrage Marcus Gunnarsen! hvorfor, hvad har han gjort hende? læs med og find ud af det!❤ - Kan forkomme seksuelle scener og grimt...