kap: 17 skilsmisse..

136 4 0
                                    

Okay idag er det søndag. Og jeg vågner op med at Martinus arme er om mig. Han begynder ligeså stille at rykke på sig.. "godmorgen.." smiler jeg. "Godmorgen" smiler han varmt. Ligepludselig er der noget der smadre.. jeg løber ned og ser at min mor og far er oppe at skændes.. pis ogs! Det var det her jeg håbede aldrig ville ske! FUCK! "Hva sker der?" "Ik noget!" Råber de.. jeg begynder at græde.. ja'er er lidt følsom, og det blev jeg efter det her shit med marcus!. Jeg løb ovenpå og begyndte at pakke noget tøj og sagde "vi ta'r hjem til dig Martinus! Jeg er ligeglad med at Marcus er der!" "Okay" vi løb nedenunder og ud.
Vi gik stille indad døren hos Martinus.. vi kunne høre skrig og gråd fra Marcus værelse. Jeg gik lige så stille derop, og åbnede døren, og der sad han, og.. skar i sig selv.. "MARCUS!" skreg jeg! "Undskyld, virkelig undskyld! Jeg hader mig selv! Jeg var et svin overfor dig! Jeg elsker dig så vold meget! Jeg er så dum jeg ved det!" Sagde han og græd, det gjorde jeg også.. "hvorfor gjorde du det!" "Fordi jeg elsker dig! og jeg vidste jeg havde mistet dig!" "Du har ikke mistet mig!, Men..Marcus.. jeg elsker også dig!" Også løb jeg hen og kyssede ham!. "Lov mig du aldrig gør det igen!" Sagde jeg og krammede ham ind til mig.. "jeg hader dig!" Også kyssede jeg ham igen! "Jeg hader også dig!" Grinte han! OMG elsker Hamm!!!

Marcus synsvinkel
Jeg har gjort noget meget forkert! Jeg har cuttet.. og det gør så forbandet ondt! Men jeg blir ved! Jeg begynder at skrige og græde.. da Maddie kommer ind "MARCUS!" skreg hun.. "undskyld, virkelig undskyld! Jeg hader mig selv, jeg var et svin overfor dig! Jeg elsker dig jo så vold meget, og jeg ved godt jeg er dum!" Sagde jeg og græd endnu mere.. vi snakkede lidt, også løb hun hen og kyssede mig samtidig med hun sagde "jeg hader dig!" Også kyssede hun mig igen.. "jeg hader også dig" og begyndte at grine.. OMG elsker hendee! Vi snakkede lidt, og fik løst det hele, eller det tror jeg da.. hehe.. men ja.. men hun gik hjem lidt efter..

Maddieson synsvinkel
Jeg gik hjem lidt efter og så at alle mine fars ting lå pakket ned.. jeg vidste det! "Henrik skrid!" Skreg min mor.. "Det har jeg jo også tænkt mig ik!" Råbte min far.. (kan ikke huske hvad han hed!!) Også kom min far spurtende ud, pakkede hans ting ind i bilen og kørte væk, hvorhen, ja det ved jeg ikke.. jeg kiggede hen på min mor, og så at hun sad på gulvet og græd.. jeg løb over til hende! "Moor!" Græd jeg. Det gjorde ondt at se hende sådan.. virkelig ondt! Vi snakkede og fik engentlig bare pizza. Vi gik i seng efter det... Såå dårlignat! Ej joke! Godnat!<3

•••
Heeej! Her er et til kapitel
Håber i kan lide det!;)
Det med at han skulle cutte, fik jeg fra mig selv, da jeg selv har gjort det, og det gør ondt, vis du ikke har en grund til det! Men det er længe siden!
Går ogs til psykolog!
-Zenia❤

Need you by my side! Ft. Marcus and Martinus ❤Where stories live. Discover now