Jeg vågner op og kigger lidt rundt, indtil jeg beslutter mig at tage noget tøj på.. Meeen først lige skrive til Marcus..
Maddieson
Kan du komme overMarcus
Jaja er der om 5Såå nu kan jeg tage tøj på
sådan. Jeg går ned af trappen og sætter mig til bordet og spiser, bare en ristet bolle med Nutella og bananer!!, Da jeg er færdig med at spise, banker det på døren. Jeg løber over til døren, og åbner den. "MARCUS!" "MADDIE!" også krammer vi, også vælter vi!! Meget urealistisk! Ahah.. ligepludselig begynder det at regne vold meget!! Vi rejser os op, og går indenfor. "Skal vi ik gå i bad, så vi kan varme ogs lidt.." smiler Marcus kækt. "Tjooo.." smiler jeg kækt tilbage.. vi går ud på badeværelset og låser døren. Jeg smider mit tøj. Langsomt.. Marcus står bare og giver mig elevator blikket, mens han bider sig i underlæben! "Kan du lide hvad du ser på" siger jeg kækt. "Jaa.. faktisk!" Smiler han, og begynder at smide tøjet selv.. han trækker blusen over hovedet, og WOOW! Jeg ta'r mig selv i at stirre.. "hva, kan du lide hvad du ser?" Smiler han og blinker med det ene øje. Jeg nikker og rødmer indnu mer'
Vi sætter os i badet. Altså ham først også mig. If you know! Vi har siddet der i lidt tid da han spørg "er du egnetlig jomfru?" "Mhmm, ja" griner jeg.. jeg er faktisk lidt flov over det.. fordi at normalt er der jo mange på 15 der har fået taget sin mødom.. men jeg skal finde den rette først! Og det tror jeg, jeg har, men jeg må lige vente lidt!.. "det kan jeg jo ændre.." smiler han kækt.. "tja måske" griner jeg.. vi rejser ogs og går ind på værelset med et håndklæde omkring os.. vi går ind og tager tøj på
(Marcus ootd!)(Maddieson ootd!)
Efter vi har taget tøjet på, gik vi ned og bestilte en pizza! Vi sad bare og ventede på pizzaen. *Ding dong!* "Jeg åbner"råbte Marcus.. han gik derud, og lidt efter har han en pizza med.. vi sætter os i sofaen, og spiser pizzaen. Vi sidder faktisk ogs og ser en film, kan ikke lige huske hvad den hedder. Jeg kan mærke jeg begynder at blive træt.. "Marcus kan vi ik gå op og ligge os til at sove" "jov skal jeg bære bære dig?" "Mhmm.." han ta'r mig op i brudestilling og bær mig op af trappen og lægger mig i sengen.. "skal du sove i undertøj eller?" "Undertøj" mumler jeg. Han begynder stille at tage mine bukser af. Lidt efter min bluse. Jeg lægger mig ned under dynen.. jeg kan høre han tager sit tøj af, og lægger sig under dynen.. han ligger ligeså stille en arm om mig..
•••
Sorry for kort kapitel.
Jeg gik først i seng klokken
25 min over tolv, fordi at
Der var noget med min 13 dages lillebror.. vi røg først til sundhedsplejsken også videre til vagtlægen, også videre til hospitalet, også røg de videre til Odense. Så derfor er jeg fuldkommen smadret..
Håber i forstår.
-Zenia ❤
Pssst det er ikke alvorligt! Og
De kommer også hjem idag!❤
YOU ARE READING
Need you by my side! Ft. Marcus and Martinus ❤
Fanfiction- Fanfiktion om Marcus og Martinus - Den handler om en pige ved navn Madieson Jones som er 15 år gammel. Hun kan ikke fordrage Marcus Gunnarsen! hvorfor, hvad har han gjort hende? læs med og find ud af det!❤ - Kan forkomme seksuelle scener og grimt...