Единадесета глава

48 6 5
                                    

Тя влезе в стаята му......и завари Даниел и Елизабет в неудобно положение. Те се натискаха на леглото на Дани.

Когато тя ги видя така се развика

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Когато тя ги видя така се развика. А те веднага се отделиха Даниел беше в шок, а Елизабет се усмихваше нахално. Мира се ядоса още повече тръгна към тях бутна Елизабет и удари един силен шамар на Даниел. Той стана от леглото и започна да и се извинява, но това изобщо не повлия на Мира тя му се развика.
Гледна точка на Мира:
Не очаквах това от него. Ударих го, а той започна да ми се извинява опита се да ми обясни, но аз не го изслушах. Ядосах се още повече ударих го в топките и му се развиках.
- ВСИЧКО СВЪРШИ!!! НЕ МЕ ТЪРСИ ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ВИЖДАМ ИДИОТ.......
Тряснах вратата и излязох. Докато излизах от къщата майка му ме спря и ме попита какво се е случило. Аз и казах, че всичко между мен и синът и приключи, и че повече няма да ме види в тази къща.

Мира се прибра вкъщи и се просна на дивана тя се самосъжаляваше, ядеше шоколад и ревеше. Беше се заключила в стаята си повече от 2 дена. Утях нямаше никой. Техните бяха на работа в Италия и не се прибираха със седмици. Флауър и Аделин и звъняха, но тя не вдигаше. Те се притесниха за нея. Решиха да отидат до къщата и звъняха на звънеца, но никой не излезе. Флауър знаеше къде се намира ключа за задната врата. Те прескочиха оградата намериха ключа и влязоха вътре. Мира не отключваше вратата колкото и да я умоляваха приятелките и. След време Аделин отключи вратата с една фиба и когато влязоха в стаята Мира я нямаше решиха да проверят в тоалетната отвориха вратата, а там просната на земята обляна в кръв с нож в ръката лежеше приятелката им....

 След време Аделин отключи вратата с една фиба и когато влязоха в стаята Мира я нямаше решиха да проверят в тоалетната отвориха вратата, а там просната на земята обляна в кръв с нож в ръката лежеше приятелката им

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Моля да дадете мнение за продължението в коментарите. Какво мислите, че ще се случи с Мира?

Love at first sight Kde žijí příběhy. Začni objevovat