En Güzel Bahanem

61 13 5
                                    

 Geceleri kalkıp hiçbir neden yokken evinin önünden geçiyorum. Ben bir neden bulurum. Saçlarını özledim. Kokunu özledim. Gülümsemeni özledim. Bahanelere de gerek yok . Seven insan istediği zaman bir bahane uydurur.

Geçiyordum uğradım. Ölümlü dünya sonuçta. Ayrılıklar var yarınlarda. Yok özlediğimden değil gözlerim gözlerini görmek istedi. Yollardan geçerken bir çiçek koparttım götürdüm. Sana çiçek getirmek için uğradım. İnsan sevdiği zaman ne onur kalıyor ne gurur.

Böyle çocukluklar yapıyorum. Lütfen inan bahanelerime. Sana sarılasım geldi. Sarıldığım zaman ne hüzün kalıyor bende ne keder.

Boş ver bahaneleri sarıl sadece. Sensizlik bir bıçak gibi batıyor her yanıma. Beni sensiz bırakmaya kimsenin hakkı yok. Bir kedi gibi sev beni. Oksa başımı. Parmaklarını gezdir saçlarımda.

Yüzüme dokun. Senin bu parmak uçların ağrı kesici gibi. Nerem acıyorsa oraya dokun. Senden iyi akşamlar duymayınca . akşamlarım iyi olmuyor. En son senin sesini duymayınca uyuyamıyor.

Neden mi geldim. Hiç işte , sevdiğimden geldim. Ellerini tutmak için. Gülümsemeni görmek için. Yinede bir bahane istiyorsan uydurayım. Bu dünyanın cennetini görmek için geldim.

  Bu boktan dünyayı sevmeye tek bahanem sensin....

Yüzün GökyüzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin