Ne kadar Seviyorum

17 8 5
                                    

 Bana 'beni sevmiyorsun, benim hakkımda hiç bir şey hatırlamıyorsun demiştin '

Yemek yerken çok mutlu oluyorsun yüzünde bunu görebiliyorum. Seni bu kadar mutluyken izlemek dünyanın sayılı güzel şeylerinden biri.

Göz göze geldiğimizde içimi yakan bir şeyler oluyor. Gözlerinde kaybolmayı seviyorum

Saçlarına dokundugumda sanki kalbinin atışını hissediyorum.

Güldüğünde sesin hafif inceliyor. Sesinde çocuk gülüşleri var.

Bir yerde karşılacagımız zaman ben senden önce , senin saçının kokusunu duyuyorum.

Hani hep soruyorsun ya, yanında niye hep çikolata taşıyorsun diye. Çikolatayı çok seviyorsun ben sırf bu yüzden cebimde çikolata taşıyorum.

Birisini dikkatli dinlerken kafanı hafif sola çeviriyorsun, sanki bir tek sağ kulağın duyuyor. Gözlerinin ucuyla dinlediğin kişiye bakıyorsun. ve alnında 3 tane çizgi oluşuyor. Bunu neden yapıyorsun bilmiyorum ama dünya üzerinde birisini bu şekilde dinleyen tek sensin.

Çok sevindiğin zaman sağ ayağını yere vuruyorsun. Heyecanlandığım zamansa sağ ayağını sallıyorsun.

Hiçbir zaman kimseyi üzmek istemiyorsun, bu yüzden hep üzülen sen oluyorsun.

Tartışmayı sevmiyorsun. Hiç bir zaman seviyeyi düşürmüyor sun. Kavga ettiğimiz zaman susup gidiyorsun 2 gün sonra kavga etmemişiz gibi aynı samimiyetle sarılıyorsun.

Trip atmıyorsun. Bu en güzel özelliğin. Trip atmayan kız mı olur demeyin var işte.. İlgi açı değilsin sürekli arasın sürekli mesaj atsın gibi bir isteğin yok.

Çok güçlüsün , hasta olsan bile söylemezsin. düştüğün zaman kendin kalmak istersin.

Yüzün GökyüzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin