Oczami Kai.
Byłem umówiony z skyral. Mieliśmy razem uczyć się na test z histy.
Oczywiście w domu Skyral.
Skyral:Jak nudno.
Kai:Nie nawidzę histy.
Skyral:Najgorszy przedmiot świata.
Był dobry moment by wyzać Skyral co czuje.
Kai:Skyral.......
Oczami Skyral
Kai się do mnie zbliżył i złapał mnie za ręce. Cała się zaruminiłam. Spojrzaj mi głeboko w oczy i powiedział szeptem.
Kai:Jesteś najpiękniejszą i najmonżejszą dziewczyno którą spotkałem. Zakochałem się w tobie Skyral Maden od kiedy cię pierszy raz zobaczyłem. Po kwili zaczoł lettko czesać moje włosy i mnie pocałował to było najpiękniejsze przeżycie.
Oczami Kai.
Nigdy nie byłem tak szczęśliwy! Jeśli to sen nie budźcie mnie! Sykral się do mnie uśmiechneł i powiedziała.
Skyral:Ja też cię kocham Kai.
Nie pewnie się spytałem.
Kai:Skyral zostaniesz moją dziewczyną?
Skyral:Oczywiście.
Przytuliłem ją. Spędziliśmy razem czas. Dostałem u niej na noc...Oczami Skyral.
Było tak pięknie. Ale znając muj pech po chwil do mojego pokoju przyszedł mój ojciec. Nigdy nie widziałam go tak wściekłego.
Mariusz(CZYLI OJCIE SKYRAL):Co się tu dzieje! Kai:No to ja idę pa kochanie.
Ojciec dał mi szlaban i jeszcze zabronił mi się spotykać z Kaiem!
Oczami Kai.
Nikt mi nie zabroni mi przebywać z moją księżniczką postanowiłem zrobić jej niespodziankę!
Tej nocy.
Oczami Skyral
Usłyszałam dziwny dźwięk dobiegający z balkonu. Postanowiłam to sprawdzić. To co zobaczyłam najbardziej na świecie mnie ucieszyło.Kai:Witaj moja pani!
Skyral:Kai co tu robisz? Przecież rodzice zabronili nam się spotykać.
Opuściłam głowę i zaczełam płakać.
Oczami Kai.
Wziełem jej ręk i powiedziałem.
Kai:Nieważne co się stanie! Nieważne kto co powie! Zawsze będe cię kochał nikt nie zabroni mi cię kochać! Nieważne co się stanie i tak będe przy tobie!
Skyral:Dziękuje że przyszłeś.
Kai:Przyjemność po moje stronie.
Pocałowaliśmy się i spędziliśmy reszte nocy razem oglodając Gwiazdy.
Jeśli chcecie więcej części o innych nija to napiszcie w komętarzu.💓
CZYTASZ
Nijago: Dwie twarze.
ActionBycie ninja to nie jest sielanka. A szczególnie dla 16 letniego Lloyda. Codziene obowiązki ninja i nastolatka nie są łatwe. A do tego jeszcze tyle problemów które przychodzą każdego dnia. Czasami po prostu nie daje się rady. Gdyby nie dobrzy przyjac...