sixth letter

177 40 7
                                    

29.06

Podczas brania listu od sekretnego wielbiciela zobaczył coś jeszcze, był to również list, ale nie był on od jego wielbiciela, wiedział to bo był inaczej zapakowany, nie w słodką różową kopertę podpisaną literą T. tylko zwykłą białą. A nawet jeśli to zawsze dostawał jeden list. Otworzył ten w białej kopercie jeszcze przy skrzynce pocztowej, było w nim napisane:

,,Jeśli chcesz wiedzieć kto jest twoim ,,Sekretnym wielbicielem" to ustań przed drzwiami około godziny 2:50."

List nie był podpisany. Jeongguk znał skądś to pismo, ale nie wiedział do kogo należało, albo wiedział, ale nie chciał dopuszczać do siebie tej myśli. Wiele złych wspomnień wróciło wraz z tym listem. Dostał również kolejne pytanie bez odpowiedzi do kolekcji.

- Czy on wróci i będzie próbował znowu udawać, że wszystko jest dobrze i mnie kocha? - Jeongguk zadawał sobie ciągle to pytanie, ale za każdym razem nie dostawał odpowiedzi. Może warto spotkać się z Jiminem i zapytać o to?

30.06

Jeon stał przy drzwiach i próbował zgadywać kto jest jego wielbicielem.
Po kilku minutach zobaczył zakapturzoną postać która trzymała coś w rękach, był to na pewno chłopak. Po chwili podszedł do drzwi i zostawił pod nimi paczkę i list.

Gdy Jeongguk zobaczył kto stoi za drzwiami nie wiedział co zrobić, cieszyć się czy raczej nie, otworzyć drzwi czy ich nie otwierać. Postanowił tylko patrzeć na swojego już nie sekretnego wielbiciela i zadzwonić jutro do niego i poprosić o spotkanie. Gdy Taehyung odszedł od drzwi Jeongguk postanowił chwilę poczekać i wziąć paczkę w swoje ręce.

Gguk przeniósł niewielkich rozmiarów pudełeczko do salonu i na początku odklejając list przeczytał go.

,,Jeonggukie jesteś dla mnie bardzo ważny, obiecaj, że jak kiedyś dowiesz się kim jestem to nie będziesz mnie nienawidzić, proszę.
Twój T."

Nie mógł go nienawidzić za to co robił, uważał to za bardzo urocze, zresztą sam był w nim zakochany.
Uśmiechnięty odłożył list i zabrał się za otwieranie paczki.
Była w niej bransoletka oraz czekoladki. Przypomniał sobie, że jego wielbiciel ma bardzo podobną, od razu jak o tym pomyślał założył ją.
Była bardzo ładna, czekoladki były jego ulubionymi, a Taehyung bardzo dobrze o tym wiedział.

Teraz będą mogli być razem szczęśliwi, miejmy przynajmniej taką nadzieję.

Zbliżamy się do końca~

letters [ jjk x kth ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz