3.BÖLÜM

258 14 7
                                    

EYLÜL 'ÜN BAKIŞ AÇISINDAN

Ne yaptım ben ahh salak kafam! Ben bunları düşünüyorken Pelin hemen bana söylenmeye başladı.

"Sen git bir bardak kaynar çayı çocuğun üstüne dök. Aferim sana Eylül , haşladın valla çocugu..." diye söylenmeye başladı ama ne deyim haklı kız yine sakarlığım iş başında .

Giray'a ne olduğuna merak etmeye başladım.Oof habire neden aklımda bu çocuk, neden zihnimde onun yüzünün görüntüsü canlanıp duruyor .

O gözlerinin canlılığı harika gözüküyordu. Yoksa... Hayır hemen en kötüsünü aklına getirme Eylül, yok yaa ne aşık olacam ben o yüzsüze.

Aşk o kadar güzel bir duygudur ki, ama yaşamayı bileceksin arkadaş tabi bendeki bu kafayla ve bu sakarlıkla kim aşık olurki bana.

Evet birsürü erkek benle çıkmak istediği doğru ama güzel olduğumu itiraf etmeliyim canım , tüğ tüğ tü maşallah deyin nazar değmesin bana.

Hani teyzeler bunu yapaken allah kabul etsin diyoruz ya o aslında yüzümüzü türüklemesinden kaynaklanan bir şey . Çok boş düşünüyorum şuan da . Tamam sustum.

Saatime baktım. Aman allahım olamaz saat 2 'yi gösteriyor. Pelin ile Çağrı sohbetlerine son vermişler ve Çağrı sınıfın yollu tutmuştu.

Pelin'e "Son iki dersimiz boş biliyorsun değil mi?"

Pelin " NEEE" diye haykırınca haliyle bütün gözler bize döndü.

"Bu şimdi mi söylenir Eylül."diye söylenmeye başladı tospagım.

A anlamadım değil mi ben Pelin 'e küçüklüğümden beri "tospağa" takma ismini kullanırım bu onu deli eder ama bende onun cadısıyım.

Pelin " Eylül son iki dersimiz boş olduğuna göre, hoca yoklamayı aldiktan sonra bana gel akşam için hazırlanmamız lazım. "dedi.

"Tamam da nereye "dedim.

"Bara gitcez. Çağrı çağırdı. " dedi.

"Tamam hangi bar ?" diye sordum.

" Eclipse Bar"dedi.

"Hiç duymadım. "

"Bende."diye Pelin'de bana katıldı.

♧ ♣ ♧♣ ♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣

GİRAY ' IN BAKIŞ AÇISINDAN

Kafam o kadar karışık ki ...

Duygularımı hissedemiyormuş gibi...

Benim kalbimdeki eksiklik hiç bir zaman dolmuyormuş gibi...

Benim için zaman durmuş gibi...

Aşk bana iyi gelir mi?

Yaralarımın acısını dindirir mi?

Ufaklık benim için şans olabilir mi ?

Eğer ilacım oysa onun için savaşmaya hazırım.....

KISA OLDU BİLİYORUM AMA YB HEMEN GELECEK...

multimedyadaki Çağrı ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin