Capitolul X

26 6 1
                                    

Vad cum Matt statea pe canapeaua sufrageriei, parca asteptand pe cineva.
-Matt!
-Da, papusa?
-Nu ma lua pe mine cu papusa.
-Sigur, cum spui tu.
-Ce naiba faci la mine acasa?
-Ah, pai am venit sa vorbesc cu tine.
-Si cine te-a lasat sa intri?
-Emma, cine crezi.

Atunci Emma intra in camera, auzind numele ei ridica mainile si iese. Imi dau ochii peste cap.
-Trebuia sa stiu...
-Acum putem vorbi?
-Ce vrei de la mine?
-Ti-a cazut colierul.

Fac ochii mari, asta era singurul lucru pe care il am de la mama inainte de a pleca la universitate.

-Mersi, nu pot sa cred ca era sa il pierd.
Matt zambeste si se apropie de mine si scoate din buzunar colierul si il pune la gatul meu. Se lasa usor si imi soptestela ureche „Imi place cum iti sta cu acest colier.” Incerc sa ma ridic dar nu pot datorita fortei cu care ma apasa pe umar. Se intoarce si face contact vizual cu mine, simt cum ma inrosesc. Imi zambeste. Atunci a inceput cosmarul meu. Se apleaca spre gatul meu si imi lasa saruturi calde. Incerc sa ma zbat dar nu reusesc, in momentul cand am incercat sa dau un cot, el m-a muscat de gat si s-a indepartat.

-Asta ca sa stii sa fii cuminte si ranjeste diabolic. Numai eu te pot avea.
-Nimeni nu ma are, la baiba. Matt iesi afara!
-Eu o sa plec.

Incep sa plang si simt cum ma prabusesc. Inainte sa cad simt o mana pe soldul meu. Deschid ochii si vad ca plangeam in pieptul lui Matt. Am acceptat sa stau asa, chiar aveam nevoie de o imbratisare chiar daca nu era persoana cea mai potrivita. Simt cum cineva imi prinde chipul cu mainile. Il vad pe Matt cum se uita in ochii mei intens.

-Imi pare rau Abby, doar nu m-am putut abtine. Ma faci sa imi ies din minti. Te vreau Abby!
Stiam ca ii pare rau vedeam asta in ochii lui.
-Lasa Matt, sunt bine.

Imi duce fata mai aproape de a lui si ma saruta pe frunte. Nu inteleg de ce aveam un sentiment ciudat voiam tot mai mult. «Ce e in capul tau Abby, revino-ti!»

Fara sa ma gandesc ce fac ii iau in mainile mele mici fata lui si il sarut, asta imi doream, atat doar sa fie al meu. Se uita in ochii mei surprins si imi raspunde la sarut dar mai apasat.

-La naiba cu asta Matt, te vreau dar nu te pot avea. Intelege.
-Abby nu spune asta.
-Pleaca!

→→→→→→→→→→→→→→→→→→

Buna, am revenit. Imi pare rau pentru pauza asta.
Nu uitati sa dati o steluta, cartea e in curs de corectare asa ca nu ma judecati daca apar unele greseli😇

Be MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum