Capitolul VIII

48 4 0
                                    

Cineva intra si tranteste usa.

P:- Ah, domnule Black, ce surpriza.
M:- Buna ziua profesor Colin.
P:- Ia loc si fa liniste.

Baiatul cu ochii de un caprui  satisafacator se intoarce pe calcaie si merge spre un loc liber langa o fata cam prea dezbracata, zic si eu.

Mergand isi indreapta privirea spre mine si un zambet ii apare in coltul gurii. Nu pot minti tipul chiar era superb. Imi scutur capul ca sa imi scot ideea asta si ma intorc la profesor.

Urmatoarea ora aveam dansul, chiar asteptam sa imi cunosc profesoara de dans.

Clopotelul suna si intru pe usa salii. Acolo mai erau 3 fete care vorbeau intre ele.
Profesoara de dans intra si ne saluta.
Eu merg sa ma prezint, dar inainte sa ii atrag atentia intra cineva pe usa.
P.Z: - Vai, Matt intra dragule.
M: -Buna ziua doamna Zoey, ma bucur sa va revad, va sta foarte bine in acest costum.
P.Z: -Multumesc draguta, mama ta ce mai face.
Privirea mea ramane atintita pe spatele lui Matt cu gura cascata. Conversatia era prea ciudata, imi dadea fiori.
Incerc sa atrag atentia.
A: -Agahhhmmm.
P.Z: -Ah draguta, am si uitat si bate din palme, toata lumea sa fie atenta, as vrea sa va dau un mic test, mai pe scurt sa va testez abilitatile de dans.
Matt se uita insistent la mine, eu incercand sa nu fac contact vizual asta ma facea sa ma cutremur.
P.Z: - Abby, poti incepe tu, sa vedem, mai stii alt fel de dansuri?
A: - Pai mai stiu balet, street-dance si tango, am facut ore de cand ma stiu.
P.Z:- Perfect sa vedem, imi poti face podul de sus?
Oh vai, nu mai facusem de mult asta. Daca dau gres, sincer nu as vrea sa dau gres cu un asa baiat langa mine.

Ma las usor pe spate si imi asez amandoua maini in pozitie dreapta. Chiar mi-a reusit.
Matt zambeste satisfacut.
P.Z:- Foarte bine domnisoara acum fa te rog roata.
Si fac si asta fara greutati, chiar daca nu mai facusem de mult ma descurcam al naibii de bine.
Matt zambeste iar.
P.Z :- Acum, daca poti, fa te rog o pirueta nu esti obligata doar daca poti o faci.
Matt zambeste iar si mimeaza "Nu-Poti-Sa-O-Faci"
Eu ma uit nervoasa la el si ma pun intr-un picior, trag aer si ma invart, din cauza culorilor din jurul meu inchid ochii si imi dau seama ca am facut o alegere gresita. Simt cum corpul meu se dezechilibreaza si picioarele imi cedeaza. Eram sigura o sa cad si o sa imi rup ceva eram sigura. Inchid ochii mai strans si astept sa cad. Cand credeam ca o sa fie cel mai rau simt doua brate calde care ma prind de solduri. Eu deschid ochii si il vad pe Matt care ma tinea la doar cativa centimetri de sol. Il vad cum se uita in ochii mei si zambeste.
P.Z: -Vai Abby esti bine?
A:-Da sunt mine, multumesc.
Nici nu am observat ca Matt inca avea mana pe soldul meu.
Simteam sageti care imi strapung piciorul, o durere ingrozitoare.
M:-Stai pe varfuri.
A:- Poftim?
M: - Stai pe varfuri!

Am tresarit cand am auzit voce lui groasa. Si am facut cum a spus, inca ma tinea de solduri. Am simtit cum isi indeparteaza usor cate o mana. Simteam cu mi se strivesc degetele. Inainte sa ma dezechilibrez si sa cad simt din nou acele doua maini care ma salveaza iar.

M: -As spune ca mai bine ar face tango.
P.Z: - Bine Matt, mutumesc.
Poftim?! Cine e tipul asta sa vorbeasca in locul meu? In plus stiu mai mult balet. Il urasc!
Ma indrept spre banca si ma asez. Matt se uita la celelalte fete dar nu prea parea atent. Vine spre mine si isi aseaza geaca langa a mea, ciudat nu. Il vad cum se apropie ds mine si imi sopteste la ureche "Bine lucrat, papusa."
Cine naiba se crede tipul asta. Inainte sa se ridice simt un miros de menta cu tutun ce imi inunda narile. Incep sa tusesc, iar Matt sa intoarce si incepe sa rada zgomotos.

Cine e tipul asta si ce vrea sa dovedeasca?

→→→→→→→→→→→→→→→→→→

Buna doua capitole in aceeasi zi, stati calmi asta e putin mai scurt, dar o sa scriu si mai lungi.
Scuze pentru greseli, daca gasiti sa ma anuntati, pupici

→→→→→→→→→→→→→→→→→→

Be MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum