Később fel ébredtem. Egy szobában voltam Ametysthével együtt. Lassan fel keltem és ki mentem. Le mentem a lépcsőn. Egy kis előtér fogadott ami üres volt. Be mentem a konyhába és ott ült egy fekete-fehér színű bohóc. Ott ült és nézett. Engem nézett és forgatta a fejét.
-Szia szép hölgy. Szeretnél egy nyalókát? -meg forgattam a fejem.-Kár. Pedig nagyon finom. Gyere kóstóld meg. Nem bánod meg.
-Nem.-el rohantam. Ki szaladtam a házból és be mentem az erdőbe. Egy kis tavat láttam meg. Közelebb mentem és bele néztem.
-Szia kislány. Biztos az érdekel hogy miért vagy itt? Gyere elmondom neked.-Slenderman volt. Kinyújtotta a kezét. Oda nyújtottam én is. Be vallom hogy nem bíztam benne féltem hogy mit fog velem csinálni. De csak vitt. Pár perc múlva meg álltunk én ledig kérdőre vontam.:
-Miért vagyok itt?-kérdeztem és őt néztem.
-Tudod a szíved mélyén. Nem ismersz fel?
-De. Te vagy Slenderman a rettegett teremtmény egy Creepypasta, akitől mindenki fél.
-Nem. Rosszul tudod.-mondta és csak engem nézett.
-Mit tudok rosszul?-kérdeztem.
-Majd rá jössz. Egyszer vissza jön az emléked.-mondta és elindult. Vissza ment a házhoz. De nem is az volt hanem egy kastély. Nagyon szép volt. Kívűlről olyan lett volna mintha egy elhagyatott hely lenne. Be mentem és sokkal "élettel" telibb volt. Meg ismertem egy csomó "embert". Ott volt:Laughinig Jack (ő volt az aki nyalókát akart adni. Mint kiderült egy picit perverz. Akkor valyon milyen nyalókát akart adni?)
Eyeless Jack (Orvos szerűség lenne. Mint kiderült szereti a vesét. Jobb lesz hogy ha elkerülöm,féltem a veséim.)
Jeff the killer.(Felvágott szájú. Nem szalámi szájú XD.)
Ben.(Gamer lenne szerintem. Nagyon szereti a videó játékokat.)
Proxyk (Hoody,Masky, Tobby.)
Slenderman (egy magas fickó öltönyben nincs arca. Bár szerintem mindenki ismeri.Van még 3 testvére is. De általában mindig ünnep napokon jönnek.)
Smile Dog(kutya aki beszél. Nagyon sokat mondok XD.)
Rake (na basszus figyelni fog alvás közben. Ha minden egyes este nézni fog akkor nem tudom hogy mit fogok vele csinálni.)
Liu (szalámi szájú tetsvére.)
Jason the toy maker(Olyan baba készítő. Nagyon szimpatikus alak. Be vallom ő nagyon tetszik. )
Bloody painter( Másik nevén Helen. Fiú. Először azt hittem hogy lány mert Helen neve volt.)
Clockwork (óra szemű lány lenne.)
Jane the killer (szalámi szájú megölte a családját. Itt kötött ki. Sajnálom hogy az a szalámi képű megölte a családját.)
Sally (egy kislány. Nagyon kedves. Játszani nagyon szeret. Általában mindig egy macit szorongat.)
Zero (Kedves lánynak tűnik. Folyton egy fekete fehér sál vagy a nyakában.)
Nina (szalámi szájú fanatikus. Ő szalámi szájú 2)
Lulu (Ő a kis "szemtelen". Neki nincs szeme. Ő szokta azt csinálni hogy elveszi más szemét.)
Sadie Serenade(egy lány aki szíven szúrta magát mert a legjobb barátnője elárulta.)
Nos. Hát nem rosszak,jó fejek.:
-Szeretnél játszani?-kérdezte Sally tőlem.
-Igen. Menjünk.-ki mentünk az udvarra és elkezdtünk fogócskázni pár perc múlva már bújócskáztunk. Engem nehéz lesz ki ismerni. Sőt még Ametysthét is.Nekünk más a természetünk.Kicsit pszihopatánk vagyunk. De talán elfogad majd minket valaki. Én kint bújtam el a "kertben". Hangot halottam meg.:
-Biztos hogy erre van az a ház vagy mi az az izé?
-Ja biztos.-megláttam 2 srácot akik kameráztak. A pszohopata énem pedig ki volt éhezve. A közelben megláttam egy baltát. Megfogtam és elkezdtem íjesztegetni a fiúkat.
-NINCS MENEKVÉS..A HALÁL UTOLÉR TITEKET..MEG BÁNJÁTOK A BŰNEITEKET..-kiugrottam a bokorból és agyon vertem mind a kettőt.
YOU ARE READING
Ha egy creepypastába csöppensz
Mystery / Thriller"Oda futottam és hátulról elkezdtem folytogatni ahogy csak bírtam. Csak hogy a szikével eltalált. Bele szúrta erőből a karomba.: -Elég lesz. Foggd a két lányt és induljunk. A férfi Slenderman volt. Akkor én még sem őrültem meg?"