8

187 15 11
                                    

(üdv mindenki :) bocsi hogy nem volt rész. De most már itt van. Figyelmeztetlek hogy egy picikét perverz lett de a biztonság kedvéért 18+-at ki rakom. Ha nem is az de mindegy. Jó olvasást kívánok :) )

*AMETYSTHE SZEMSZÖG*
Offender boldogan jött vissza hozzám. Bűn tudatom volt hogy Lenorenak lent kell aludnia a kanapén.
-Baj van?-kérdezte Offi és adott egy puszit az arcomra.
-Bűn tudatom van Lenore miatt...
-Felejtsd el. Most velem vagy és olyan boldog leszel hogy ezt az éjszakát soha nem felejted el.-mondta Offi és megcsókolt.-Szeretnél játszani a csápommal?-kérdezte Offi és meg jelent egy perverz mosoly a száján.
-Talán.
-Ez a beszéd. Nem fog fájni.-mondta és a hátából kinőtt a csáp. Kinyitottam a szám és hagytam hogy a csáppal simogassa a nyelvem majd elkezdte ledugni a torkomon.-Olyan aranyos vagy így. Kis aranyos remélem hogy jó. De még csak most jön a java.
Elkezdett vetkőztezni majd ő is vetkőzött. Nem mondom nagyon jól nézett ki pucéran Offender.
-Na mi az?
-Semmi.-mondtam és éreztem hogy elpirultam.
-Tetszik a látvány?
-Igen...-mondtam és próbáltam másfelé nézni de a kezével az állam alányúlt úgy kényszerített hogy a szemébe nézzek.
-Életed legjobb pillanata lesz. Megígérem.-mondta és adott egy nyelves csókot. Azután pedig megtörtént. Feküdtünk egymás melett amikor meghalottunk egy hangot.
*LENORE SZEMSZÖG*
Nem bírtam pisilni kellett így felálltam majd elindultam a mosdó felé. Halottam hogy Rake is követ. A végén elő veszem a klofolót és feldarabolom. Alig hogy felmentem egy hangot halottam meg.
-Ez az csináld Offi. Csináld!- khm..erre nem voltam kíváncsi. Be mentem a mosdóba és elvégeztem ami kelett. Amikor kijöttem Reke ott csücsült előttem. Megkerültem és vissza mentem a "helyemre". Leültem és néztem a filmet. Rake vissza jött és nézett tovább. Na ebből elég.
-NÉZZÉL MÁST.- elmentem a konyhába és elővettem a klofolót és valamiért elkezdtem mosolyogni. Vissza mentem és rá néztem Rakere.- Játszunk egy jót.-mondtam és elkezdtem nevetni. Elindultam felé de Rake felkelt a kanapéról és megindult az emeletre.- Hová mész? Még nem is játszottunk. Gyere vissza.-megindultam utánna. Elkezdett kaparni az egyik ajtónál.- Na mi az? Már nem is szeretnél játszani? Pedig csak most jön a java.-megindultam és felemeltem a klofolót hogy bele döfjem Rakebe amikor megéreztem egy kezet a vállamon.

Ha egy creepypastába csöppenszМесто, где живут истории. Откройте их для себя