5

204 9 0
                                    

Be mentünk a konyhába és leültünk. Slender el kezdett valamit kotyvasztani. Nem kellett sok idő gyorsan kész lett a vacsi. Maradék volt. Krumpli püré volt hallal.
-Fúj..
*LENORE SZEMSZÖG*
-Mi az az izé?-kérdeztem és rámutattam arra a valamire ami a krumplimban volt.
-Az egy nyelv?-kérdezte Ametysthe.
-Aha. Slender mindig ilyet rak bele. Ha szerencséd van akkor talán lesz szemgolyód vagy máj esetleg bél.-mondta Jack.
-Isteni..-montam és keresgélni kezdtem találtam is egy szemgolyót.-Nagyon finom. Ti ezt hogy bírjátok meg enni?
-Nagyon fincsi pedig.
-Nézz rá Jeffre olyan mintha kidobná mindjárt a tacsot. Slendy mást kérünk.-mondtam és eltoltam magam elől a tányért.
-Legyen. Mit akartok enni?-elkezdett keresgélni Slendy a hűtőben.
-Valami olyat amiben nincs belsőség.
-Palacsintát.-mondta Ametysthe.-Jó sok sziruppal,tejszínhabbal.
-Na azt nem tudok.
-Mi féle házi asszony vagy te?-kérdezte Ametysthe felháborodva.-Ha ilyen kotyvalékot tudsz csinálni akkor csak tudsz csinálni egy nyamvadt palacsintát.
-Jól van nyugi. Legyen kaptok palacsintát.
-Én sziruposat szeretnék,tejszínhabbal. Lenore egy rakott palacsintát kér.-sorolta Ametysthe.-Aztán gyorsan kész legyen. Addig menjünk Lenore.
-Mi lesz a Creepypasta nevetek?-kérdezte Jack.
-Hm....én Death Ametysthe. Te?-nézett rám Ametysthe.
-Dahag.-mondtam és felmentem a szobámba. Leültem és kinéztem az ablakon. Szép napsütés volt és ahogy  jobban hunyorítottam láttam valakit vagy valmit és akkor egy hang szólalt meg.:
-Lenore... Itt akarsz maradni?
-Ki vagy?-kérdeztem és forgattam a felyem.
-Ki tudja? Nem szeretnél játszani?
-Lenore. Gyere.-Ametysthe hangját halottam meg.
-Kész a palacsinta?-kérdeztem elfolytva a nevetést.
-Nem..segíteni kell ennek a jó asszonynak. Nem hiszem el hogy egy nyamvadt palacsintát nem képes megcsinálni.
-Megyek és segítek.-ki mentem a szobából le a konyhába. Kicsit meglapultam és halottam hogy beszélget LJ. és Slender
-Szerintem nem így kell.-mondta LJ.
-Honnan veszed?-kérdezte Slender felháborodva.
-Biztos hogy a palacsintának így kell kinéznie? Lehet hogy patkány méreg nem igazán kellene bele.
-Gondolod?-kérdezte Slender.
-Biztos. Szerintem hagydd ki belőle. Pikánsabb lesz anélkül is.
-Tudjátok inkább segítek nektek.- előbújtam és elkezdtem segíteni a "konyhatündéreknek". Pár óra múlva már ehettünk is. Miután végeztünk kopogtattak az ajtón.

Ha egy creepypastába csöppenszDonde viven las historias. Descúbrelo ahora