4

223 14 0
                                    

(Elnézést a késésért de végre itt a 4.rész. Köszönöm szépen hogy ennyien elolvasták. Remélem hogy tetszik. Még egyszer köszönöm szépen 😄)

Elkezdtem kibelezni a fiúkat. Egyszerűen élveztem. Elkezdtem nevetni ezen az egészen. Felvettem a kamerát a földről és bele szólaltam.
-Hahah...ez még csak a kezdet volt.-és elkezdtem röhögni, majd ki kapcsoltam a kamerát.
-Mi vicces?-hátra néztem és megláttam Slendert.
-Semmi.
-Az ott mi?-mutatott a kamerára.
-Semmi.
-Az egy kamera? Mit csinaltál?
-Semmit.-Slender megfogott a csápjával és vissza vitt a házhoz. Csak hogy nem rakott le be vitt a házba és a konyhába indult. Majd be nyúlt az egyik fiókba és kivette a sodró fát.
-Mit akarsz te azzal?-kérdeztem és elkezdtem ütlegelni. De nem felelt és nem sikerült a tervem.
-Mit akarsz te azzal a sodró fával?
-Nyugi. Csak meg büntet.-halottam LJ hangját.
-Ezt meg hogy érted?
-El fenekel. Meg tanítja hogy nem szabad azt csinálni amit csináltál.
-Ez hülyeség.-mondtam és kapálóztam. Slender elvitt egy helyiségbe.
*Ametysthe szemszög*
Fel keltem és ki mentem.
-AÚ EZ FÁJ.-khm..ez ki lehet?-HAGYD ABBA.-khm.....de fincsi hangok. Le mentem a lépcsőn és jobb oldalon volt egy ajtó. Oda mentem és be kukantottam. Azt láttam hogy Slenderman elfenekeli Leonret. Khm...eléggé félre érthető pozícióban.
-ELÉG...esküszöm hogy meg bánod.
-Szép látvány nem igaz?-hátra néztem. Egy fekete bohóc volt az. Eléggé fura volt.
-Micsoda?
-Slenderman elfenekeli Lenoret. Nagyon szép látvány.-perverz..
-Pervez állat..
-Tessék?
-Khm...semmi....perverz dög...khm...
-Na gyere ide te kis..-utánnam nyúlt és elakart kapni.
-Mi van Jack?-hátra néztem. Egy felvágott szájú fiú volt az.-Mit néztetek annyira?-közelebb jött és benézett. Láttam hogy vörös lett.
-ELÉG..meg ígérem hogy jó kislány leszek. Meg teszek bármit csak hagyd abba. Kérlek..jó kislány leszek.-Lenore könyörgött végül Slender el engedte.-Gyűlölek te pofátlan dög.-ki rohant és meglátott minket.
-Szia Lenore.-köszöntem neki.
-Ametysthe végre csak hogy fel ébredtél.-mondta és a nyakamba ugrott.-Éhes vagyok.
-Mikor nem vagy az?-kérdeztem nevetve.
-Soha.-elkezdett röhögni.-Tényleg be mutatom Laughing Jacket és Jeffet.-közelebb jött és bele súgott valamit a fülembe.
-Szalámi szájú és perverz.-csak röhögtünk rajta a fiúk pedig néztek hogy mi bajunk.
-Együnk valamit.-mondta Slender

Ha egy creepypastába csöppenszWhere stories live. Discover now