- Hadd találjam ki. Slendy vagy? Esetleg Ej? Tudom! A perverz bohóc! Jól van LJ engedj el. - De ehelyett a kéz a nyakamra vándorolt. Egy sima emberi kéznek tűnt de valami furcsa csak volt benne. Megfordultam és megláttam a nevelőapám. Kikerekedett szemmel néztem rá ő pedig egy nagy mosolyal mért végig. Behunytam a szemem és nyugtatni kezdtem magam. Egy sikítás hagyta el a torkom, hátra estem. A földön kuporodtam mikor valakit meghallottam.
- Mi van már?! - ez Jeff hangja volt. Kinyitottam a szemem és felnéztem. Szinte mindenki kijött a sikításomra. De meg kell hogy mondjam némelyikük olyan szép "pizsamában" aludt hogy belülről szétszakadtam a nevetéstől. Jeff az valamilyen krémet kent az arcára, a haja meg fel volt tekerve csatokkal. Arról nem is beszélve hogy egy uborkakarika az egyik szemén maradt. LJ-n csak egy törölköző volt. Azt kell mondanom nem lepődtem meg. De Slendy kezében egy plüssmaci volt. -Mi a fenéért sikoltozol az éjszaka kellős közepén?
- Hát igen! Megzavartál mindenkit! Éppen a dolgomat végeztem. -Mondta LJ és gyilkos szemekkel tekintett rám.
- Hát azt gondoltam. Semmi komoly nem volt. Én most vissza megyek. -Mondtam és visszamentem a kanapéra és csak meredtem a sötétségbe. Hirtelen éreztem hogy egy könnycsepp folyik le az arcomon.
- Megőrültem. -Mondtam halkan és kezeimet a füleimhez tapasztottam, a sírást próbáltam visszatartani. Igaz, hogy a torkomat marta de legalább nem hallotta meg senki. Egy kis ideig így ment ez míg az álom el nem nyomott.
Másnap arra keltem hogy valami piszkálja a hajam. Lassan nyitottam ki a szemem és megláttam ahogy Rake fogdossa a hajam.
- Letörjem az ujjaid? -Rake abbahagyta és távolabb lépett. Akkor láttam meg hogy a párnán szirmok vannak. Beletúrtam a hajamba és szirmok jöttek ki belőle. -Köszi. De ettől még nem fogok neked megbocsátani. -Rake arcára mosoly terült szét. Megforgattam a szemeim és a konyhába siettem. Csak Slendy volt ott. Rámnézett majd felém fordult és a hajamat nézte.
- Mik azok a hajadban?
- Virágok. Rake rakta bele.
- Ilyet még soha sem tett. Biztos megkedvelt téged.
- Hát nagyon furcsa hogy megkedvelt azok után amit este tettem. -Mondtam elgondolkodva és visszanéztem Rakere.
- Miért, mit csináltál?
- Én?! Ugyan semmi rosszat. -Mondtam gonoszan mosolyogva majd az asztalhoz ültem.
- Tudom hogy csináltál valamit. Ki vele. -Mondta idegesen Slendy. Csak némán meredtem rá és kuncogni kezdtem. Slendy egy nagy nyaklevest adott le nekem, azonnal a nyakamhoz nyúltam és a dühöm egyre jobban csak nőtt. Rake is bejött majd mellém ült le, kezét az egyik combomra rakta le és mosolygott. Zavarodottan néztem rá majd megsimogattam a fejét amire ő nagyon fura üvöltő hangot adott ki. Egy pillantra meglepődtem ezért elvettem a kezem.
- Csak tetszik neki. Ő így fejezi ki hogy ha tetszik neki valami. -Visszaraktam a kezem és tovább simogattam. Pár perc telt el majd a többiek is le jöttek. Jeff unott fejet vágott majd leült velem szembe. Egy ideig csak figyeltem őt míg meg nem törte a csendet.
-Nézz mást. Este eléggé felbosszantottál a sikításoddal így jobb ha nem is nézel. Vagy azt akarod hogy felvágjam azt a kis csöpp szádat? -Kérdezte nevetve de hirtelen valaki az öklével a fejére adott egy szép kis ajándékot. Felnéztem hogy ki volt az és Jane volt. Ő visszanézett rám és csak kuncogott.
-Ne is figyelj erre a kis mitugrászra. Csak a szája nagy de tudja úgy is hogyha a csalásból bárkire kezet emel akkor Slendy fájdalmas büntetést ad neki.
-Micsodát? -Jane egy kis ideig meredt a semmibe majd erőt véve magán megszólalt.
-Az attól függ. Volt rá példa hogy Laughing Jackhez küldte be. Egész éjszaka azt hallgattuk ahogy Jeff ordibál.
-Legalább nem csinált semmit az a perverz bohóc. -Szólalt meg Jeff és gyilkos pillantásokat vetett Janre. -Sajnálom ha a kis hercegnő nem tudott aludni!
-Ó csak fogd be! -Mondta idegesen Jane és oldalba rúgta Jeffet aki ennek következtében kifeküdt a padlón.- Hol tartottunk? Ja persze meg van. Egyszer volt olyan is hogy Slendy levitte a pincébe. Annyira sírt és ordibált ez a lény hogy mindenki az erdőbe ment kempingezni. Viszont amikor kijött annyira sokkhatás alatt volt hogy egy hétig meg se szólalt. Jaj azok a régi szép idők. Tényleg most hogy ez így feljött.. Te padlócirkáló, mit csinált akkor veled Slendy?
-Maga volt a pokol. -Mondta halkan és befogta a fülét és ordibálni kezdett. Beletelt egy pár percbe míg lenyugodott de csak sikerült neki. -Képzeld azt...hogy ki vagy kötve egy székhez és több órán keresztül nyálas, csöpögős romantikus zenét és filmet kell nézned és hallgatnod. Arról nem is beszélve... Hogy néhány nyaralási fotó is volt amin Offender... Nem, nem. Soha! Azok a képek, azok maguk volt a borzalom. Azok a nyálas filmek semmik se voltak ahoz képest.
-Mi a bajod a nyaralási fotókkal Jeff?! -Kérdezte idegesen Slendy és közelebb jött hozzánk.
-Azt mondom te pofátlan hogy azok a fotók maguk voltak a borzalmak borzalomja! Elkezdett rázni a hideg ahogy bele gondolok. Valaki adjon valamit mert már nem bírom. Azok a képek beleégtek a retinámba most is magam elé képzelem. Valaki könyörüljön rajtam!
-Nem tudom mit látott ami olyan volt. -Tette fel védekezően a kezét Slendy.-Én végignéztem és semmi olyasmi nem volt rajta.
-Nem a nagy fenéket! Csak nézd meg újra és látni fogod! Bár lehet hogy nem úgy válogatta össze. A lényeg annyi hogy berakta azokat a szemétbe való képeket és ki is ment! Szerintem tudta hogy azok az undorító képek benne vannak azért csinálta ezt! Halálra is untam magam közben. Kemény ÖTVEN képen keresztül az megy hogy eszik Splendy egy lángost! Értitek?! ÖTVEN KÉPEN KERESZTÜL! Az még semmi ahhoz képest, ahogy Trenderman HATVAN képen keresztül bámulja a KIRAKAT üveget!
-Szerintem ez sokkot kapott. -Mondta Jane és kicsit megbökdöste. -Jobb lesz ha hozol valami kötelet Slendy.
-Hát lehet van benne valami. -Slendy elment majd pár perc múlva vissza is tért egy szigszalaggal és kötéllel. Jeff száját beragasztózta majd a kötéllel odakötözte a székhez.
-Van egy ötletem! Mi lenne ha megnézetnénk vele mégegyszer a képeket? -Kérdezte gonoszan vigyorogva Jane. Én is gonoszan mosolyogtam vissza rá, Jeff pedig ordítani kezdett de a szigszalagtól semmit sem lehett hallani. Biztos elküldött minket melegebb éghajlatra.
-Ugyan lányok az nem jó! Mit szólnátok a négyórás kisfilmhez? Nagyon jó móka! Gyere Jeff menj és nézd meg azt a kis jó filmet. -Mondta kuncogva Slendy majd felkapta székestől Jeffet és a pince felé mentek. Jane-nel összenéztünk és szakadni kezdtünk.
-Szerinted kapni fogunk tőle ezért valamit? -Kérdeztem nevetve és a könnyeimet töröltem le ami kifolyt a nevetéstől.
-Ugyan dehogy! Ha megteszi szerintem tíz órát mozizhat majd. -Mondta Jane és a földreesett a nevetéstől. Egy jó ideig még csak azt tettük, majd mikor lecsillapodtak a kedélyek megbeszéltük hogy lemegyünk és belekukkantunk a filmbe. Mikor leérkeztünk megláttuk ahogy Splendy a kalapjában meg egy unikornisos úszógumival lebegett a vízen. Tíz percig néztük és tulajdonképp nem történt semmi. Splendy továbbra is az úszógumiban volt a vízen. Ásítottam egyet majd Jane is. Egy ideig csak figyeltük majd mikor mentünk volna fel akkor váltott át a kép. Splendy csámcsogását hallottuk meg. Oda néztünk és Splendy egy nagy lángost evett. Összenéztünk Jane-nel majd a vetítőre néztünk azután megindultunk fölfele. Mielőtt becsuktuk volna az ajtót Jeff ordibálását hallottuk meg.
-Csak a csámcsogást ne! Elég! -Ordította Jeff. Jane-nel nevettünk egy kis ideig majd bezártuk a pince ajtaját.
-Szerintem eleget halottam én meg te is. -Mondta Jane majd visszasiettünk a konyhába ott pedig helyet foglaltunk az egyik székben.
YOU ARE READING
Ha egy creepypastába csöppensz
Mystery / Thriller"Oda futottam és hátulról elkezdtem folytogatni ahogy csak bírtam. Csak hogy a szikével eltalált. Bele szúrta erőből a karomba.: -Elég lesz. Foggd a két lányt és induljunk. A férfi Slenderman volt. Akkor én még sem őrültem meg?"