♡1♡

298 21 28
                                    

Star pov

Nie mogę uwierzyć. Dostałam się do tej szkoły. Nigdy nie myślałam, że mi się to uda..a jednak.

Dostałam potrzebne pieniądze na kupno odpowiednich przedmiotów. Oczywiście rodzice nie mogli się zwolnić, nie jest mi z tego powodu przykro. Zdąrzyłam się już przyzwyczaić, lecz myślałam, że chodź tym razem wykażą trochę zrozumienia i mi pomogą. Ale nie, ciągle tylko, praca, praca i PRACA.

Do listu, który dostałam jest dołączona także lista rzeczy, które powinnam posiadać, aby w ogóle rozpocząć naukę w tej szkole.

HOGWART SZKOŁA MAGII I CZARODZIEJSTWA UMUNDUROWANIE. Studenci pierwszego roku muszą mieć : 1. Trzy komplety szat roboczych (czarnych)
2. Jedną zwykłą spiczastą tiarę dzienną (czarną)
3. Jedną parę rękawic ochronnych (ze smoczej skóry albo z podobnego rodzaju)
4. Jeden płaszcz zimowy (czarny, zapinki srebrne)
UWAGA : wszystkie stroje uczniów powinny być zaopatrzone w naszywki z imieniem.
PODRĘCZNIKI:
Wszyscy studenci powinni mieć po jednym egzemplarzu następujących dzieł :
1.Standardowa księga zaklęć (1 stopień)Mirandy Goshawk
2.Dzieje magii Bathildy Bagshot
3.Teoria magii Adalberta Wafflinga 4.Wprowadzenie do trandmutacji (dla początkujących) Emerika Switcha 5.Tysiąc magicznych ziół i grzybów Phyllidy Spore
6.Magiczne wzory i napoje Arseniusa Jiggera
7.Fantastyczne zwierzęta i jak je znależć
Newta Scamandera
8. Ciemne moce Poradnik Samoobrony Quentina Trimble'a
POSOSTAŁE WYPOSAŻENIE
1 różdżka
1 kociołek (cynowy, rozmiar 2)
1 zestaw szklanych lub kryształowych fiolek
1 teleskop
1 miedziana waga z odważnikami

Studenci mogą mieć także jedną sowę ALBO jednego kota, ALBO jedną ropuchę.

Tak więc właśnie przemierzam ulice Pokątną w poszukiwaniu rzeczy z listy.
Nie wiem, gdzie iść bo byłam tu tylko kilka razy...

Chodziłam i mijałam wiele ludzi, aż w końcu niespodziewanie na kogoś wpadłam. Upadłam na tyłek. Moja lista wypadła mi z ręki.

- Oh przepraszam, nic ci nie jest?- podniosłam głowę i spotkałam piękne czekoladowe oczy. Podał mi rękę. Bez zastanowienia ją przyjęłam i przy okazji zabrałam swoją listę z chodnika.

- Nie wszystko w porządku, tylko nie-

- Aaa ty też się dostałaś do Hogwartu- przerwał mi- jeśli nie wiesz gdzie szukać możesz iść z nami.

- Jak to z nami?- spytałam.

- No z moimi przyjaciółmi- gestem ręki wskazał za siebie. Z za jego pleców niespodziewanie pojawiły się dwie osoby.

- Hejka- przywitała mnie dziewczyna. Miała kruczoczarne włosy i brązowe oczy. Zza niej jak z pod ziemi wyszedł chłopak. Był brunetem, ale niestety nie mogłam dostrzec jego koloru oczu, ponieważ jego grzywka zasłaniała mu połowę twarzy.

- Jestem Marco, ta dziewczyna to Janna, a ten tutaj to Oscar- wszyscy miło mi pomachali. Zrobiło mi się ciepło w serduszku.

- Ja jestem Star, miło was poznać- również pomachałam i ciepło się uśmiechnęłam.

♡Everything is magic♡ [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz