Onun adı Eflin...Samimi,içten ve tüm zorluklara göğüs gerebilen aynı zamanda inatçılığı ve hırsıyla adeta büyüleyen bir yapısı var onun.Henüz 23 yaşında ve en sevdiği iş olan moda tasarımcılık bölümünde son sınıf öğrencisi.Kitaplarla gerçek bir arkadaşlık kurmuş Eflin.Açıkçası babasından pek ilgi görmeyi başaramamış fakat annesinden de mükemmel ilgi görmüştür.ONUN ZEVKLERİ FARKLIYDI.KİŞİLİĞİ FARKLIYDI O BAMBAŞKAYDI...
Onun adı ise sahiplenen,kıskanan bir anlama sahipti adı Arazdı.Araz hikayede bir n sevilip bir an ise sevilmeyen tiplerdendi.Öfkeli,asi sinirli ve baya iyi espirilere sahiptir Araz.Bir oyun oynanıyorsa o oyunu zevkle bozan tiplerdendi.Araz yufka yürekliydi kıramazdı kimseyi kolay kolay,incitemezdi.Araz 26 yaşında okumuş fakat babasının gelir miktarı oldukça iyi olduğu için hala bir işte değildir.En önemlisi ise Eflinin öz ve öz kuzenidir-yani dayısının oğuludur-.Eflin ile küçükken hiç anlaşamaz,inatlaşır ve deli gibi kavga ederlerdi.Araz kısaca böyleydi.
Evet sıra geldi Elife.Elif Eflinin kız kardeşidir.Zeki,eğlenceli e onun da ablası gibi mükemmel derecede inatlaştığı doğrudur.21 yaşında olan Elif tıp fakültesini beşincilikle kazanmıştır.
Patlamaya hazır Fatih Arazın kardeşidir.Arazla pek anlaşamazlar fakat aralarında çok güçlü bir bağ vardır.Asla birbirlerini kıramazlar.Küçükken deli gibi boğuşup büyüdüklerinde ise yine boğuşurlar fakat daha çok dertleşilen tip olmuştur Fatih.Bu arada Fatih 24 yaşındadır.
Kahramanlar bitmiyor ve bitmeyecek de şimdi ise hikayenin en garip erkeği Ömerden bahsedelim.Ömer Arazın bir numaralı en yakın arkadaşıdır.Daha öfkeli,daha hırçın fakat daha çapkındır da belli pek edemez.Ömer 28 yaşındadır.
Sıra geldi bir diğer kahramana Eymen...Anlayışlı,güler yüzlü,sevdiklerini kırmamaya çalışan kısaca espirili bir erkektir.Ama yeri geldimi baya baş belası olabilr.Kırıp döker ve tehlikelidir.
Derin en az onun kadar ya da daha fazla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESİM
General FictionDaha ne kadar dayanabilirdiki narin bir beden... Üstünden gelemedi ama iyi yürekliydi.Güçlüydü,yılmadı.dayandı... SONUCUNU SORARSANIZ TAHMİN ETTİĞİNİZDE DAHA İYİ BELKİDE DAHA KÖTÜ BİTTİ... Nefesin benim nefesim..Eğer soruyorsan sensiz olmayı...biraz...